{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.409 visninger | Oprettet:

læge eller ørelæge?? {{forumTopicSubject}}

i fredags begyndte marcus ene øre at flyde en del og han fik feber henover eftermiddagen, lørdag ringer jeg så til vagtlægen og får at vide at det er helt sikkert mellemørebetændelse, men eftersom han har dræn i ørene synes han bare jeg skulle give panodil og så se hvad der sker, og blev det så ikke bedre skulle vi kontakte læge mandag.

men så er jeg kommet lidt i tvivl om jeg skal kontakte ørelægen eller vores egen læge???

selvfølgeligt når han har noget med ørene er det jo ørelægen, men der er nemlig det at han hoster rigtigt grimt også og er bare rigtigt rigtigt skidt, og som jeg forstår det burde han ikke blive så skidt af mellemørebetændelse når der er lagt dræn??? han har aldrig været så skidt som han er nu..

spiser stort set intet, sover hele tiden, vil ikke andet end hænge ved mig med tommelen i munden, 40 i feber, "flydende" ører, diarre og snot der står ud af hovedet på ham.

hvem ville i kontakte???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  læge eller ørelæge??
  • #2   21. mar 2010 jamen sådan var det også stort set igår da jeg snakkede med vagtlægen, og der sagde han jo jeg skulle vente til mandag, medmindre han var helt væk og det er han jo ikke, han er jo vågen indimellem og hænger ved mig eller pylrer..

  • #3   21. mar 2010 altså hvis det blev bedre skulle jeg ikke gøre noget, ellers skulle jeg bare give panodil og vente til mandag.

  • #4   21. mar 2010 han fik dem i 10 februar, men hvis der var røget et ud burde de vel ikke flyde???

    jeg tror heller ikke han har ondt, så det virker ikke til det trykker, men jeg tænker bare hvorfor han så har så høj feber og er så sløj som han er, det er slet slet ikke som de andre gange han har haft mellemørebetændelse, så derfor er jeg i tvivl om det er læge eller ørelæge, men selvfølgeligt hvis jeg tager til lægen kan jeg få ham tjekket helt igennem og ellers blive sendt videre.. hmmm tror det bliver lægen der får et kald


  • #5   21. mar 2010 okay takker...

  • #6   22. mar 2010 Jeg har altid kontaktet ørelægen, når mine drengene havde mellemørebetændelse, eller der kom gult pus ud af ørene. Egen læge har ikke lige så gode instrumenter, som en ørelæge. Og de gange der er kommet pus ud af mine drenges øre på trods af dræn er de altid blevet suget hos ørelægen.
    Så jeg ville kontakte ørelæge:)


  • #7   22. mar 2010 vores ørelæge nsiger vi skal komme til dem hvis der er noget begge mine piger er ørebørn.

  • #8   22. mar 2010 jo men da jeg ikke er sikker på det kun er ørene synes jeg det er rart nok at få et gennemtjek... så det bliver lægen medmindre de siger jeg skal ringe til ørelægen istedet.

  • #9   22. mar 2010 helt sikkert ørelæge

  • #10   22. mar 2010 nå jamen lægen sendte os så videre til ørelægen he he så nu skal jeg have fat i hende, og det er åbenbart ikke så nemt idag øv

  • #11   22. mar 2010 ha ha først bruger jeg godt en time for at komme igennem til lægen, og får at vide jeg skal ringe til ørelægen, nå men de er så også svære at få fat i, men kommer da igennem efter ca 20 min, tænker så jeg skal bare have en tid til min søn, så hun hører hvad der er los, og synes så det lyder til feberen er for høj til at det kan være pga ørene når der er dræn i, så hun ville mene det var lægen vi skulle snakke med om evt noget andet hmmmm..... men fik dog trumfet igennem at jeg gerne ville have de kigger på ørene alligevel for at være sikker, men lige pt er jeg bare i vildrede, for så var det måske alligevel lægen jeg skulle have haft en tid hos.... begynder at tro de er ved at være trætte af os og ikke gider se os he he... ;o) åååååh de læger altså!!!! hi hi

  • #12   22. mar 2010 ja det tænker jeg nemlig også, altså at hosten jo ikke kommer af det, og øret løb hele fredag i dagplejen hvor hun intet kunne mærke på ham, først sidst på eftermiddagen begyndte der at komme feber som så blev højere og højere selvom det andet øre også begyndte at løbe ;o/ heldigvis er feberen ved at dale igen nu, og der er kommet lidt mere energi tilbage ;o) men vi tager til ørelægen her klokken 12 og så må vi se om vi skal videre til egen læge også..

Kommentér på:
læge eller ørelæge??

Annonce