1.633 visninger
|
Oprettet:
Allergi !!!! {{forumTopicSubject}}
Ja sagen er den at Malthe for 2 weekender siden hvade en allergisk rekation.... Han nyste og det stod ud af næsen på ham med noget vand agtig snot !!! Han har også børneeksem så nu skal vi til hudlæge med ham tirsdag og der skal han også ha en priktest selvom han er lidt for lille endnu......
JEG frygter jo rigtig meget at HVAD HVIS han nu heller ikke kan tåle hund eller kat.....vi har 2 af hver slags :0( !!!
MEN jeg har en stor formodning om at det er pollen han ikke kan tåle da det kun er når vi er ud det hele render på ham...... !!!
ER der nogen herinde som har dyr på trods af at jeres små ikke kan tåle dem ??????????
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
uha jeg fik selv allergi overfor kat da jeg var 13 og havde intet allergi haft før det og vi havde 3 katte hjemme. Det var ikke spor sjovt at gå hjemme hvor der var katte. Det endte også med at min allergi udviklede sig fordi jeg hele tiden blev udsat for kat og det var jo netop hvad min krop ikke kunne tåle eller stå imod. Så min katteallergi blev værre.
Efter jeg er flyttet hjemmefra fik jeg hund for det havde vi aldrig haft og efter ½ år fik jeg hundeallergi og måtte gå af med den. Gud hvor jeg græd. Men nu er min hundeallergi ikke lige så slem som min katteallergi så jeg kan stadig godt hilse på hunde hvor det er værre med katte fordi jeg blev ved med at være i hjem hvor dervar kat selvom de ikke gik inde i "beboelsen" mere rigtig. Der blev luftet grundigt ud og skiftet gulve ud med nogen der var vaskbare, og sofaen ud med en lædersofa så den kunne tørres af men selvom der blev gjort alle de ting var der jo stadig kattehår osv. overalt i huset.
det blev først rart igen efter jeg flyttede hjemmefra
feb 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 98 Svar: 2.204
han slog lidt ud for hund og hest, men fik at vide at det ikke var så vildt udslag til at vi skulle holde ham helt væk fra.
Han har fået astma medicin siden han var 1 år.
Farmand havde selv multi allergi som barn og kunne de første år kun spise en slags grød og blive vasket i en speciel sæbe. Ellers står den på svær astma på min side.
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 126 Svar: 1.232
Jeg har selv pollenallergi dog i meget mild grad tager ikke noget for det mere....... !!!!
Ja ok.... Jeg kender bare en familie hvis begge børn faktisk ikke tåler hund men hudlægen sagde eller spurgte om deres børn ikke var glade for hunden..... og det var de jo !!!! hudlægen sagde så at de ikke skulle gå af med hunden selvom !!! bare sørge for at den ikke kom ind på deres værelse udluftning osv !!!!!!
maj 2008
Er det mon aveligt hvad man er allergisk overfor ?????
feb 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 98 Svar: 2.204
Men her var det også få at se om de kan finde ud af hvorfor han ikke rigtig har taget på siden han var 8-9 mdr - men stadig vokser fint i højden...
Vi gik tilbage til vores forældre og fik dem til at skrive ned havd vi havde af allergi og ikke kunne tåle - gav den så til vores børne læge.
Vi har også børne eksem herhjemme..
maj 2008
Ja jeg har også selv børne eksem det er et helvede :0( dog er mit meget mildt nu ........
apr 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 32 Svar: 404
Han har ikke haft bare det mindste tegn siden og han havde både astma mm....
Måske det var en ide??
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 3.459
Hvis du ahr pollenallergi er der en god chance for det også er det han har
Min mor har nikkelallergi, og kan i den forbindelse ikke tåle tomater og appelsiner, jeg har desværre arvet de allergier fra hende..
Hun siger dog hun ikke kan tåle kat, men har aldrig set en reaktion fra hende, tror den allergi hedder jeg-gider-egentlig-ikke-have-de-plager-så-jeg-siger-bare-jeg-har-allergi
Min far har dog katteallergi, han nyser hvis han er for tæt på mine katte..
Den allergi har jeg heldigvis ikke arvet, og hvi jeg har vil jeg hellere vælge en vaccination end et salg
mar 2010
Følger: 28 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 18 Svar: 611
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 36 Svar: 587
- Nu bliver jeg da lidt nysgerrig.. Hvordan det?
apr 2008
Hvor i landet bor du??
maj 2008
Men må en dreng på 18 mrd gerne få sådan en vacc mon ???? JEG vil nødig gå af med mine dyr da de betyder meget for mig !!!! MEN ja jeg kan jo heller ikke tillade mig at være egocentret heller hmmm......... !!!!!!
Jeg bor i Varde !
Han hverken nyser når han er tæt på dyrene herhjemme...... det er når han er ude det går galt !!!!! SÅ er 95 % sikker på at det er pollen !!!! Men man ved jo aldrig om han også måske kunne ha en smule allergi overni for dyr selvom der er ingen af os der har det hmmm.........
apr 2008
maj 2008
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 36 Svar: 587
Så stakkels din dreng!
apr 2008
maj 2008
Pu ha så er det i dag vi skal afsted !!! :0(
apr 2008
Her har du min sm´s hjemmeside så kan hun fortælle dig hvor du finder en i jylland, hvis det har interesse
www.allergi-terapi-behandler.dk
maj 2008
Allergi !!!!