{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
990 visninger | Oprettet:

allergi/infektion {{forumTopicSubject}}

vi var på mallorca for lidt over 14 dage siden og om fredagen inden vi tog hjem (vi tog hjem søndag morgen) begynder mine øjne og klø og tænker det bare er træt hed, men det fortsætter så også da vi tager hjem og ja også da vi så er kommet hjem og klør som bare pokker og mit ene øje bliver rødt og de hæver så jeg ligner en der har stortuden 24/7, så jeg køber nogle allergi piller i Bilka uden held, (har aldrig haft allergi) og prøver så med øjn dråber fra apoteket stadig uden held så efter lidt over en uge drager jeg til lægen hvor jeg får dråber med både allergi og infektion og dem forsøger jeg mig med fra mandag til fredag uden der sker en dyt fis og ringer så til ham fredag og siger det ikke hjælper.
Får så istedet noget tykt stads som er lidt hårde mod infektion og det skulle så gerne virke weekenden over og ellers måtte jeg ringe til øjenlægen og jeg synes ikke det har hjulpet sønderligt meget og må vel ringe til øjenlægen i morgen.

Men for at gøre en lang historie kort, vil jeg høre om i har været udsat for det samme og hvad det kan være?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  allergi/infektion
Kommentér på:
allergi/infektion

Annonce