{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.217 visninger | Oprettet:

mavesmerter {{forumTopicSubject}}

Har brug for lidt hjælp.
Min dreng på 2,og 8 mdr er lidt syg.
Han har siden fredag haft feber, det har svinget lidt, men lagt meget på 39 g. det har ik været så slemt om dagen har det ladet til,vi har gået tur, leget osv uden der har været noget, i ny og næ har han dog taget sig til maven klynken og sagt av.
igår spiste han en 1 pitabrød m fyld til aftensmad.

Idag søndag, fik han en ½ bolle ned til morgenmad,før han ik ville have mere, så et par enkelte pommes frites til eftermiddag (var en tur i zoo), hvor han brokkede sig over over "Av mave!" og lidt klynken.. aftensmad: et par bidder pizza og så "av i mave" og græd.
puttede ham i bad, som han elsker men han holdte sig til maven og var ked, så han kom op og i seng, så gik det fint, men nu vågner han jævnligt og græder og sparker med benene og siger av.
Vi prøver at cykle med benene som lader til at hjælpe lidt.
Han har ik rigtig skidt (undskyld udtrykket, mest pruttet med støv som jeg siger- og en gang haft meget tynd mave og så igen ingenting..)
han spiser normalt godt, men så snart han skal ha noget så vil han enten ikke eller også blir det et par bidder og så begynder han at græde og tager sig til maven..

hans temp. svinger jo og der er ik rigtig noget om dagen, derfor har jeg ik ment vagt læge har været nødvendig-og er ikke tilfreds med dem i forvejen!

hvad tror i det kan være?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mavesmerter
Kommentér på:
mavesmerter

Annonce