{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.403 visninger | Oprettet:

Vuggestue og at være syg. {{forumTopicSubject}}

Jonathan startede i vuggestue den 16 september.
kort efter blev han forkølet. Og det har faktisk stået på lige siden.
Det går op og ned, nogle dage har han feber, andre dage hoster han helt vildt og tit kommer der SERIØST gult snot ud af næsen på ham.
Var hos lægen for nogle uger siden og hun gav mig nogle øredråber da hun synes at Jonathans ene øre så rødt og irriteret ud. Også sagde hun at vi skulle komme igen hvis han stadig var syg.
Og det gjorde vi jo så igen og hun kan slet ikke finde noget som helst på ham, hjerte og lunger lyder fint.

Og jeg ved ikke om jeg tør sende ham i vuggestue før han er 100% rask - men så bliver han jo bare syg igen.

Jeg får jo nada søvn og kan slet ikke fungere om dagen, nu er min barsel jo snart slut også skal jeg ud og lave noget andet og hvis jonathan stadig vågner mange gange, ja så tror jeg squ ikke at jeg kan fungere "derude" :s

Hvor længe gik der før jeres havde overstået den "første" forkølelse efter start i dp/vs.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vuggestue og at være syg.
  • #1   28. nov 2010 hvis jeg var dig ville jeg tage til øre næse hels læge.. men sebastian har været forkølet i en mnd nu men det er næsten alle børne

  • #2   28. nov 2010 Jeg ville også tage til en Øre- Halslæge og få mere besked. - De er lidt bedre til at finde ud af sådanne nogle ting, end en alm læge.
    Men de små kan være forkølet i længere perode. Min datter har lige været forkølet i 5 uger. Og det er et rent helvede når du vågner flere gange om natten pga luftvejsproblemer.

    Det er nok en dårlig idé at sende ham i Vuggestue når han er forkølet, det smitter desværre som pesten.

    men ønsker jer held og lykke og selvfølgelig God bedring med den lille smiley


  • #3   28. nov 2010 Prøv at købe noget Bio-strath på apoteket. det bruger jeg når ungerne bliver forkølet og det tar det hele på kort tid. det er et natur produkt (smager a helvede til, men virker)

  • #4   9. dec 2010 Beklager kan ikke komme med noget som helst positivt. Lykke startede i dagpleje sidste år som 5 mdrs og har været syg lige siden. X gange til ørerlæge, flere gange dræn indlæggelse osv. Nyser hele tiden, snot der løber hele tiden, hoster voldsomt om natten så hun kaster op, raller, store polyber og mandler (men skal vente til hun er to med og få det fjernet) hun har generelt dårligt immun forsvar siger lægerne på børneafdelingen som vi hyppigt er sendt på.

    De siger det er noget hun skal vokse sig fra da hun for den helt rigtige kost og er undersøgt på kryds og tværs.

    da hun var fem mdr startede jeg direkte ud i praktik igen og mødte kl syv hver morgen og fri kl 15. jeg har altid været alene mor og ja gu fanden har det været hårdt med kun to timers sammenlagt søvn hver evig eneste nat, men du skal huske på at MAN KAN HVAD MAN VIL. her er jeg nu med det første bevis på den første uddannelse og er begyndt på den næste, og datteren er stadig lige syg. det er en vane sag og man lærer og priotere men for helvedes det er synd for de små stakler og være så skidt til passe hele tiden.


Kommentér på:
Vuggestue og at være syg.

Annonce