ADHD {{forumTopicSubject}}
Hej ville lige høre om der er nogle herinde som har barn med ADHD jeg skal til læge med min den store dreng idag,
Vi har tit snakket om, om han kunne have det da han er meget hyber (på den gode måde) men nu har vi været nød til at sige stop med at han går til fodbold for 2 gang da han bare ikke kan konsentræere sig når han er på banen, han er rigtig god i skolen men får ikke rigtig lavet noget der oppe da han har svært ved at tage sig sammen og når vi sidder med det her hjemme er det en kamp uden lige da han ikke kan sidde stille på stolen og sådan kan jeg blive ved med at ramse ting op...
Men puha jeg synes ikke det var sjovt at ringe til lægen og få tiden til ham og min læge mente at det godt kunne være ADHD og da han sagde det begyndte jeg at græde, for hvis nu det er det har jeg det så dårligt at jeg ikke har gjordt noget ffør og at vi har været så hård ved ham fordi han ikke "vil" lave lektier og at han glemmer tingene 2sek efter vi har sagt nogte til ham..
andre der har det lige som mig
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 2 Svar: 75
der er en dreng i min søns klasse som har det og han er meget voldlig og har rigtig mange problemer i skolen og der hjemme men min daniel er heldigvis ikke voldlig men han har en del problemer han bliver 11år til marts men opføger sig tit som en på 5 - 6 år han vil meget gerne lege hele tiden og kan ikke gire ned i leg så til sidst bliver det vilde og jeg har lige snakket med hans skole lære og vi har tit snakket om det med at han ikke kan koncentrærese(staves) i timerne selv om han er den dygstige i klassen når han ikke en femde del af det de andre når..
o.s.v...
puha det var da noget af en historie men din lillebror dejligt at han er rask idag og han er kommet så langt det er ski flot. kan godt forstå din mor havde det sådan, jeg vil sige at her hjemme tager det også hårdet på en da den store gier lucas op (han er 4år) og daniel kan ikke gier ned igen så det ender jo altid med at det går vildt til og det er hårdt at blive ved med at skælde ud flere gange om dagen. Ved godt det er drenge og de har krudt i r.... men det er ikke på den normale måde han bliver ved og ved og ved... nu venter vi på kl bliver 15.30 så vi kan komme til læge og høre hans mening
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Babyer: 2 Emner: 17 Svar: 697
mar 2008
jeg har gået med tanken længe for ikke at sige år men dem jeg kender med adhd(damp) forbinder jeg ikke med daniel har men var inde og læse om det og den ene var beskrevet så meget at næsten alle punkterne var lige som daniel
mar 2008
mar 2008
min læge sagde at rigtig mange børn har det men det var sjældent det bliver opdaget da børn er børn og der skal ske meget men er alligevel glad or at få det bekræftet så vi kan å den hjælp daniel har brug for..
mar 2008
mar 2008
jeg har været helt nede i kul kælderen og vende, da jeg jo har vidst der var noget galt men ikke har gjordt noget før nu og alle de skæld ud han har fået på grund af lektier o.s.v som han jo ikke kan gøre for kan jeg næstem ikke klare at tænke på.
og det gjorde meget odt da jeg fik avide det ikke er noget han kommer af med igen og han skal leve med det resten af hans liv det er ikke til at forstå, men han er stadig min dejlige dreng lige meget hvad nu skal vi bare hav fundet det der kan hjælpe ham igennem en hverdag på den bedste måde...snøft..
melanies mor * sætter dig lige på venne liste hvis det er iorden for det kan godt være jeg har et par spørgsmål eller 10..smiler...
ADHD