{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.150 visninger | Oprettet:

ADHD.... {{forumTopicSubject}}

sådn her er det... min mand netop idag begyndt på medicin for adhd og valgte derfor og spørge inde på bil galleri om nogen derinde var i samme båd som ham han skrev i´under emne at han kun ønskede seriøse henvendelser og alligevel blev han bombarderet med ondsvage jokes og platte vittigheder omkring det... han har valgt og slette emnet men da jeg sys personligt sys det er mega røvet af dem derinde og gøre sådan mod min mand som bare søger lidt medfølelse og forståelse så tænkte jeg på hvad jeres mening er herinde... sys i det er oki at de gør sådan når der i e´mne feltet kun er blevet bedt om seriøse henvendelser?? overreagerer jeg eller er min reaktion forståelig og oki...???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ADHD....
  • #1   11. nov 2011 Din reaktion er helt forståelig ! - Desværre er det sådan at mange mennesker bliver for personlige over nettet, fordi de sidder beskyttet bag deres skærm...
    Jeg synes personligt at man godt kan tale pænt til sine medmennesker uanset om det er "face to face" eller over nettet... alt andet er respektløst...

• #2   11. nov 2011 tenna ja det er jeg hlt enig i..... bliver bare så foragret og gal på min mands vegne når han bare har brug for lidt støtte forståelse for de ha nu går igennem.... og når han endda oven i det hele kun ber om seriøse henvendelser bliver jeg bare endnu mere gal over at der er nogen der kan finde på og være så respektløse....

• #3   11. nov 2011 Det er sgu tarveligt.. kan godt forstå hvis han blev ked..

• #4   11. nov 2011 juni-barnet tak fordi du forstår sys også det vr så røvet over for min mand... det er jo ikk liiefrem nemt og gå igennem ikk engang for mig og sønnike så kan slet ikk forestille mi hvor svært det så må være for ham... prøver selv og støtte hm så godt jeg kan kender en lille smule til det da mine tvillingebrødre også har adhd min mand er begyndt på samme medicin som dem så har rådført mig lidt med deres plejemor fordi jeg gerne vil ku gøre det så godt or min mand sommuligt... men desværre er der jo ikk meget man kan gøre andet end og være der for ham og støtte ham....

• #5   11. nov 2011 her har manden også ADHD .. han tager retalin to gange dagligt ..

er der noget i vil vide ?

• #8   11. nov 2011 Min kæreste har også ADHD, han skal starte op med noget der hedder Stratea nu her. Er det noget i andre kender?

• #9   11. nov 2011 Der skulle stå strattera:)

• #12   11. nov 2011 hvor er i søde alle sammen min mand er startet op på ritalin idag 10 mg 3 gange dagligt.... tror heldigvis vi har rimelig godt styr på det hele det er bare mere det med at han søgte lidt mandlig støtte og forståelse og det fik han såbare intet af hvilket jeg sys er hel forfærdeligt...

• #13   11. nov 2011 det ikke iorden at man skal gøre grin med netop det emne eller mange andre for den sags skyld er selv medicineret ADHD`er så ved hvordan det kan ramme en.

• #15   11. nov 2011 Marijana: Er det noget du har gode erfaringer med eller?

• #17   11. nov 2011 Okay:) Min kæreste skal som sagt starte med det snart, jeg er spændt på om det kan hjælpe ham.

• #18   11. nov 2011 diana: jeg ville nok heller ikke snakke med dem på bil galleriet om det. jeg får selv strattera 60 mg og min kæreste får 40mg. jeg gjorde det da jeg fik dianogsen 2009 fandt jeg en voksen cafe for folk med adhd og kører i dag den selv i herning. Så var jeg rigtig glad for adhd foreningens samtale forum der kan han få forståelse og møde andre som har det som ham. og dig som pårørende. hvor bor i henne måske kunne jeg finde ud for jer om der er en cafe i nærheden hvor i bor

• #19   11. nov 2011 vil også bare lige sige det vigtigste er struktur medicin fjerner ikke det hele i skriver bare hvis i har spørgsmål hvis jeg ikke ved det kender jeg nok nogen der gør smiler

• #20   11. nov 2011 Camilla Marie: ligger der nogen på fyn

• #21   11. nov 2011 ja det jeg kan anbefale jer at gå ind på . www.adhd.dk og se på jeres lokal afdelinger er sikker på der er i odense men ved det ikke med sikkerhed. mig og min kæreste har forresten også lige været på en af adhd foreningens kursus der hed mig og min partner med adhd. det lærte os virkelig meget.

• #22   12. nov 2011 Min storebror, min fætters søn har det. Min bror tog ritalin og det tager min fætters søn nu.
    Men det var tarveligt af de andre at komme med jokes omkring det. Ved hvordan det er, og det er slet ikke sjovt. Man skal bare huske at støtte dem i det, så de ved man støtter dem smiley

• #23   12. nov 2011 camilla vi bor i randers så hvis du kender noget til noget så ville vi d blive glade ved det.... koster det penge og er det dyrt??? for ellers er det helt sikkert noget vi vil overveje for vores alles skyld vi har jo vores lille søn også og jeg sys selv som pårørende at det er ekstra svært liie nu fordi jeg oven i det hele er gravid dette påvirker selvfølgelig også min mand fordi han ikk vil være skyld i at tingene bliver hårdere for oss... gør hvad jeg kn for og forsikre ham om at det er oki det ikk er hans skyld og at det hele selvfølgelig nok skal gå...

• #24   12. nov 2011 janni der bliver misforstået lidt han bliver ikk ked mere skuffet men det er ikk hans reaktion jeg spørger til om er oki det er MIN fordi jg bliver så utrolit gal over at nogen kan inde på og være så langt ude og joke med noget dr er helt nyt for ham og så endda når han kun ber om SERIØSE henvendelser... det pisser mig helt af....

• #25   12. nov 2011 at blive medlem af adhd foreningen koster 300 kr per. år og 500 kr for en husstand. der kan i få oplysninger og hjælp. i tilhører den gruppe der hedder vest jylland kontakt dem for nærmer info.
    vores cafe koster ikke andet end sodavand som så kommer til at gå så folk kan drikke gratis kaffe og the. det vi går meget op i vores cafe er anerkendelse forklare folk det ikke behøver at være negativt at have adhd. der er mange skuespiller politikker osv. der har det faktisk. de kurser som vores lokal afd. har afholdt har kostet 100 kr for medlemmer og 150 for ikke medlemmer det syntes jeg ikke er dyrt. men mit råd er læs om det gå ind på adhd hjemme siden læs på det der hedder samtale fora. der er ingen der griner der ved. der er ogs http://www.facebook.com/?ref=home#!/groups/115423271832511/
    og du er mere end velkommen til at skrive til mig privat også søde

• #26   12. nov 2011 tak til jer alle for jere medfølelse og forståelse i skal alle vide at det betyder meget at i alle er der for os og er parate til og hjælpe.... det ebtydermeget for alle os herhjemme.....
    mange kram...

Kommentér på:
ADHD....

Annonce