{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.649 visninger | Oprettet:

væske i ørene {{forumTopicSubject}}

nogen der har prøvet at deres børn har haft det og hvad var proceduren da det blev opdaget? Theodor havde for 4 uger siden en virus.. siden der har han stort set ikke ville ligge ned på ryggen. Hvor han før sov 10 timer i træk om natten og 2 lure om dagen vånger han nu hver time om natten og kan slet ikke få ro.. om middagen bliver det højst til en times lur. Har været hos egen læge idag og hun har målt at han har væske i ørene.. hun siger så at vi om 4 uger skal ha tjekket om der stadig er væske.. er der sadig det skal vi efter 4 uger tjekkes igen og har han stadig væske i ørene der skal vi ringe til ørelægen...vi kan altså risikere stort set ingen søvn og en ulykkelig dreng i over 12 uger.. kan det være rigitgt? skal lige sige jeg ringer til ørelægen imorgen for har sgu ik den store tiltro til min læge mere..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  væske i ørene
  • #1   15. feb 2011 Ja jeg har også tænkt mig at ringe..men må vente til imorgen.. de har nemlig ikke telefontid mere idag smiley

    Hvor gammel var celina da det blev lagt og hvor længe havde hun været generet af det inden?


  • #2   15. feb 2011 freya har haft væske i ørene men det var ikke noget der påvirkede søvnen, vi fik det undersøgt fordi hun tog lang tid om at tale og vi mistænkte væske i ørene så hun havde svære ved at høre, så vi ringede til ørelægen og fik en tid hvor de målte væske i ørene og så aftalte vi en tid til at få lagt dræn i :o)

  • #7   15. feb 2011 okay.. Theodor har godt nok aldrig haft melle3møresbetændelse.. kun væske nu her.. men ja, jeg ringer imorgen...tænker bare om de også vælger at operere når han er så lille (5 mdr) og ikke har haft problemer før?
    Berit & Benjamin NU forældre smiley .
    Ja det har vi også prøvet... virker desværre heller ikke smiley


  • #9   15. feb 2011
    stephanie A
    har faktisk snart hørt en del historier der ligner din lidt... kan det tænkes at ens egen læge helst vil beholde "kunden" selv, fordi de får penge fra sygesikringen hver gang man kører sit kort igennem hos dem... ja jeg tænker da mit smiley men ja der er ingen tvivl om at jeg ringer til ørelægen imorgen... jeg ved jo han har væske i ørene, for det har egen læge jo trods alt sagt.. men ville bare gerne lige høre om det er mig der er helt bims hvis jeg synes at 12 uger er pænt længe at vente på at der sker noget af sig selv...


  • #11   15. feb 2011 stephanie A
    min tiltro til min læge er lig nul snart. Alfa har jo astmatisk bronkitis... vi var hos lægen SÅ mange gange og jeg var sikker på at det var ab.. men lægen sagde at hun altså ikke kunne høre noget astmatisk på hende (det hehøver man så ifølge eksperterene ikke at kunne altid) til sidst begyndte hun at kaste slim.. lægens svar var: nogle børn hoster bare mere end andre uden der kan findes en grund.. øøøh hva?! til sidst fik vi en akut tid hos en vikar i lægehuset som var den eneste der havde tid. han mente vi skulle prøve noget ab medicin.. og vupti fik hun det bedre.. ahmen helt ærligt!

    Elisabeth - Mor til skønne Celina 11+ .
    ja okay... vi må se hvad han siger smiley



  • #12   15. feb 2011 Det er helt normalt og de fleste børn har før eller siden har væske i øret.
    Man gør kun nået, hvis barnet får det igen og igen ..

    Men lad ørelægen se det ..


  • #13   23. feb 2011 Så har vi været til ørelægen idag. Han ku se at Theodor har møb på begge ører og det har han haft ihvertfald en måned... derudover er der gået hul på det ene øre... er sgu lidt harm nu...:-(

  • #15   23. feb 2011 Tania mor til dejlige Nynne&Tilde smiley
    tak smiley nej jeg fatter det simpelthen heller ikke.. og som sekretæren hos ørelægen sagde, så er der desværre mange der tror de skal ha en henvisning til ørelægen og derfor bare gør hvad deres læge siger...


Kommentér på:
væske i ørene

Annonce