{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
850 visninger | Oprettet:

væske på ørene.. øv.. =( {{forumTopicSubject}}

Oliver blev 1 åt den 28 juni, og har derfor været til lægetjek og skulle ha blevet vacc. men da han pga tænder (tror vi nok) har han haft feber de sidste 3 dage og derfor kunne de ikke vacc. ham i dag.

Spurte lægen om hun ville tjekke ørene da han har tages sig lidt til dem og ikke så gerne vil lægge ned, og ganske rigtigt der stod væske i dem, lægen sagde at vi skulle se tiden an så fik en tid om 1 mdr. puha det er lang tid, har jo stået på 1 mdr for inden også, men har først fornyligt tænkt at det kunne være ørene, da han også er startet i dagpleje og vi troede det var derfor han var pyldret og sov dårligere.. hmm =(

nogen der har erfaring med ørebørn, vis det er mellemørebetændelse så kan det vel behandles ( er formentlig kommet efter sidst han var forkølet/syg for 1 mdr siden)?

Det eneste vi kunne gøre var at lægge nogle tlefonbøger under hans seng.
men tænkte på om det kunne hjælpe ham at give ham en hovedpude måske?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  væske på ørene.. øv.. =(
  • #1   6. jul 2010 jeg har selv været ørerbarn. og enten med at have en tid hos ørerlægen en gang om ugen i de første to af mit liv, til sidst havde jeg fået så meget dræn i ørerne at min trommehinder var et stort ar og jeg var så godt som døv til jeg blev 5 år og fik operet nye trommehinder i begge ører.
    Men en rigtig god ting som hjalp på min lillebror som også var ørerbarn var faktisk en tur hos kiropraktoeren, nogle gange når børn bliver født bliver deres nakkehvirvler trykket sammen, det blokere for væskegennemløbet og giver væske i ørerne og mellemørsbetændelse. så en kiropraktor tur er mit bedste råd


  • #2   6. jul 2010 vi har også et ørebarn... det værste er den ventetid... jeg rendte simpelthen lægen på dørene indtil han sendte os til en ørelæge...
    De kan tjekke det med væske meget bedre. De kan godt have væske i ørerne uden at have mellemørebetændelse(MØB)
    Da vi havde været ved ørelægen nok gange;-)-rendte også hende på dørene, ringede simplethen hver gang han var pylret, og det var ugentligt, fik vi en hurtig tid til dræn. Det helbreder dem ikke, vores dreng har haft MØB to gange efter, han har fået dræn i, men det generer dem ikke... betændelsen kan jo så løbe ud af ørerne... så kan har faktisk ikke haft nogle sygedage pga ørerne..
    Så mit råd må være at søge ørelæge... det kræver ikke en henvisning fra lægen..


  • #3   6. jul 2010 ja det er da lang tid at gå og vente, han hænger på os konstant og grøder når vi gå 2 meter væk, græder når han skal puttes, og ja er bare pyldret, og det har han aldrig været.
    håber dog stadig det er forbipaserende, men nu må vi jo bare se.. tak for jeres råd.


Kommentér på:
væske på ørene.. øv.. =(

Annonce