{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.639 visninger | Oprettet:

hjælp kolik {{forumTopicSubject}}

har lige lidt brug for både luft og så til at få lidt gode råd

det er sådan at jeg er gået over til mælke ersatning hvilket jeg har været i 10 dage ca og i den til har min lille pigen haft ture hvor hun bare skriger og skriger og det var for stoppelse som hun for noget for og det virker haf aff ca 4 gange om dagen men hun skriger stadig især fra 22-30 til 02 og igen fra 04 til 8 og derefter er hun meget vågen hvergang hun spiser og vil ik sove hun skriger helt umotiveret og bliver helt rød i hovedet folder sig helt sammen som noget gør ondt har de sidste 5 dage kørt hende til lægen som siger hun ik fejler noget men får hun kom på ersatning sagde hun aldrig noget og var så nem jeg tænker efter hånden om damen måske har kolik mælke allergi ?? hvad mener i


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp kolik
  • #1   30. okt 2011 Kunne godt lyde som Kolik ..... Kender det alt for godt desværre !

  • #2   30. okt 2011 stine og hvor længe varer det for er ved at gå i spåner jeg kan bare slet slet ik ha det føler mig som den dårligste mor never. er der noget jeg kan gøre for at hjælpe hende ud over kiropraktor jeg aner bare ik hvad jeg skal stille op

  • #5   30. okt 2011 kiropraktor eller zoneterapi eller akupantur (staves)

  • #6   30. okt 2011 Lyder som kolik og jeg vil ikke tage modet fra dig, men hos min søn var der ingenting der rigtig hjalp. Det eneste der hjalp var tålmodighed og tid.

  • #7   30. okt 2011 Tag afsted til kiropraktor. Jo hurtigere jo bedre..
    Det er så hårdt med en kolik baby.
    Det er rigtig ofte at de små har noget der sidder skævt eller i klemme som gør ondt og kan påvirke mave systemet..


  • #8   30. okt 2011 mange tak for tips tøser det vill jeg prøve ja det bliver hårdt for min mand er på arbejde fra 15 til 03 så det er de timer hun skriger mest hvor længe plejer det at holde ved??

  • #10   30. okt 2011 Lyder meget som kolik.

    Kirupraktor har en god virkning hos mange. Zonetarepi kan også være godt. Derefter hvis de første 2 er fejlet kan du prøve healing.


    Gode råd som virkede her:
    Lig hende på din eller fars mave, så hendes mave er mod jeres. klap hende i numsen i en fast takt. Tænd evt støvsugeren, da en konstant lyd er beroligne (lyder åndsvagt, men det virker)
    Du kan også brumme selv, men det bliver belsatende efter kort tid.

    Lig hende i dine arme, så hoved hviler i din albuehulning. Sving så fra side til side i en ikke for hurtig bevægelse, men prøv dig frem.
    Her kan støvsugeren også bruges, eller stil dig foran emhætten mens den køre på højeste trin.

    Tag et betræk til juniordyne. Stil dig op, hav hende på maven. Klem så den ene ende af betrækket fast under din ene arm, stå det om hende og ind under den anden arm. Vip så op og ned så hun nærmest hopper. Hold hende under numsen med håndledene og have hænderne knyttet.
    Du kan også tage en stor gymbold, som du sætter dig på. Hav hende som skrevet før på brystet, eller liggende i armene. Hop så op og ned.

    Endelig hvis INTET hjælper, og du er ved at falde helt fra hinanden, så kan du give sukkervand. 2 ml i strøjte. hvis det ikke virker, må du give 2 ml mere. men kun noget som skal bruges hvis alt andet fejler...

    Men kan sige dig at støvsugeren var min bedste ven i 6½ mdr. Den døde desværre også til sidst.
    Købte også en fisher price gyngestol, og den var også FANTASTISK god. Den sad han i, når jeg ikke havde flere kræfter til at holde ham...

    Håber at du kan bruge nogle af mine råd, og skulle du ikke fatte hvad jeg mener, så skriv endelig en PB...



  • #11   30. okt 2011 Hvad er det hun får for forstoppelsen?
    Hvis du mener det kan være fordi hun har ondt i forbindelse med at skal af med aff, så SKAL du banke i bordet hos lægen, og forlange en undersøgelse på sygehuset.
    det var det der skulle til her, og vi fandt så ud af at hans endetarm var for snæver. Blev så oppereret, hvilket virkede ok den næste mdr, fandt så ud af at nerverne ikke virkede rigtigt i ringmuskel, så han blev oppereret igen, og fik lavet en ny ringmuskel...
    Nu får han movucol junior, og skal til samtale på OUH tirsdag, og snakke om hvordan det går, og om han skal trappes ud. Tvivler dog...


  • #12   31. okt 2011 hun har haft forstoppelse og får latolose for det og det gør hun stadig hun har afføing ca 3-4 gange i døgnet så det skulle være ok. hun er til set af børnelæger fra neunatal så det problem skulle være løst (er dog ik sikker) i morgen skal hun til kiopraktor og olivers mor mange tak for rådne dog virkede de ik desværre men faldt noget andet min mor havde købt en uro til sengen med musik i og den spillede nogen andet end den vi havde og hende doodoo bamse og det virkede i 3 timer så har fået sovet lidt virkede dog ik i morges men nu sover hun så køre til lægen med hende i morgen og kiopraktor så håber vi at det løser sig

  • #13   31. okt 2011 Håber meget af kirupraktoren kan hjælpe... ;o9

Kommentér på:
hjælp kolik

Annonce