ikke kolik.. {{forumTopicSubject}}
Ja vi har noget tid nu haft mistanke om Makaia havde kolik, og havde hende til læge i dag, hvor jeg så fik at vide det ikke var kolik, eller hun mente der nok godt kunne være lidt kolik, men det var ikke det der fik hendes alarm klokker op at ringe!!
nu venter vi så på en indkaldelse til børneafdelingen hvor der skal tages nogle prøver fordi lægen har mistanke om det er en tarmsygdom hun har da hun ikke kan komme af med afføring uden hjælp (laktulose til at holde afføringen blød, og termometer når hun skal af med noget). hvis ikke vi bruger termometer når vi kan se på hende hun skal af med noget kan hun ikke komme af med det.!!
hvis det er den tarmsygdom kan hun ikke helbredes og kommer til at skal leve med det resten af livet, hvor hun skal have en form for afføringsmiddel, det kan blive lidt bedere med tiden men hun vil aldrig slippe for den!!
hvorfor kunne det ikke bare være kolik!!
aug 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 111 Svar: 805
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 144 Svar: 1.405
aug 2008
og jeg vil hellere ind på sygehuset og have det tjekket af nogle som ved hvad de snakker om, og hvis det ikke er den tarmsygdom (som jeg krydser fingre for det ikke er) så giver de os nok nogle råd om hvad vi skal gøre og hvordan vi skal forholde os..
jul 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 41 Svar: 1.163
Men da hun var omkring 3½ måned vendte det pludselig og hun ku ha lort i bleen hvor jeg først opdager det når det kan lugtes fordi hun altid har skreget når hun sku af med det.
Håber for jer det er noget der går væk!
aug 2008
vi var på ouh i lørdags og de tjekkede hende lidt, og hun har ikke forstoppelse og vi blev derfor bare sendt hjem igen.! uden et svar hvad der så er galt..!
vi har så fået noget stærkere afføringsmiddel til hende hun skal have morgen og aften. og det har da også hjulpet lidt nu kan hun selv komme af med det men det gør stadig ondt på hende, så det er træls.. men hun har mere ro nu så det er jo en god ting
ikke kolik..