{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.631 visninger | Oprettet:

ikke kolik.. {{forumTopicSubject}}

Ja vi har noget tid nu haft mistanke om Makaia havde kolik, og havde hende til læge i dag, hvor jeg så fik at vide det ikke var kolik, eller hun mente der nok godt kunne være lidt kolik, men det var ikke det der fik hendes alarm klokker op at ringe!!

nu venter vi så på en indkaldelse til børneafdelingen hvor der skal tages nogle prøver fordi lægen har mistanke om det er en tarmsygdom hun har da hun ikke kan komme af med afføring uden hjælp (laktulose til at holde afføringen blød, og termometer når hun skal af med noget). hvis ikke vi bruger termometer når vi kan se på hende hun skal af med noget kan hun ikke komme af med det.!!

hvis det er den tarmsygdom kan hun ikke helbredes og kommer til at skal leve med det resten af livet, hvor hun skal have en form for afføringsmiddel, det kan blive lidt bedere med tiden men hun vil aldrig slippe for den!!

hvorfor kunne det ikke bare være kolik!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ikke kolik..
  • #1   12. aug 2010 hun er 2 mdr.

  • #2   12. aug 2010 hmm min datter havde lidt det samme i den alder, men der gik vi til en zoneterapi og det hjalp hende meget, altså hun kan stadig godt have hårdmave, men vi sørgerså for at hun får rosiner, æble-juice, sveske mos osv. og så har hun meget lettere ved at komme af med det. men det kan i selvfølgelig ikke gøre når hun ikke er ældre end hun er... men prøv med zoneterapi det var lykken for os, for hun skreg og skreg og skreg og havde ikke afføring i over 10 dage. og der var hun på halvt min mælk og havlt erstatning

  • #3   12. aug 2010 min store havde også problemer med maven da hun var lille, men ved Makaia er det på en anden måde, min den store kunne godt komme af med afføring med lidt hjælp af lactolose, men det kan den lille ikke, og derfor vil vores læge have os ind på sygehuset så de kan finde ud af om hun har den tarmsygdom, som de sagtens kan finde ud af nu, da det ikke bare er noget der går i sig selv igen, det er en forblivende sygdom som hun kommer til at leve med hele sit liv (hvis det vel og mærket er den).

    og jeg vil hellere ind på sygehuset og have det tjekket af nogle som ved hvad de snakker om, og hvis det ikke er den tarmsygdom (som jeg krydser fingre for det ikke er) så giver de os nok nogle råd om hvad vi skal gøre og hvordan vi skal forholde os..


  • #4   13. aug 2010 Her har hun heller ik selv ku komme af med det.. Hun har altid skulle hjælpes ved at man trykkede benene lidt op og cyklede med dem trykkede på maven og med lactulose..
    Men da hun var omkring 3½ måned vendte det pludselig og hun ku ha lort i bleen hvor jeg først opdager det når det kan lugtes fordi hun altid har skreget når hun sku af med det.
    Håber for jer det er noget der går væk!


  • #5   16. aug 2010 Makaia har det ikke hjulpet med at holde benene op cykle eller noget..

    vi var på ouh i lørdags og de tjekkede hende lidt, og hun har ikke forstoppelse og vi blev derfor bare sendt hjem igen.! uden et svar hvad der så er galt..!

    vi har så fået noget stærkere afføringsmiddel til hende hun skal have morgen og aften. og det har da også hjulpet lidt nu kan hun selv komme af med det men det gør stadig ondt på hende, så det er træls.. men hun har mere ro nu så det er jo en god ting smiley


Kommentér på:
ikke kolik..

Annonce