{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.697 visninger | Oprettet:

hvad fejler min søn??? {{forumTopicSubject}}

igår ringede dagplejeren hjem og fortalte at marcus havde 38.6 i feber, intet alarmerende, så hun ville prøve at putte ham og så se, men efter en time i barnevognen vågnede han op med et skrig, og var ganske forfærdeligt ulykkelig, som hun aldrig har set ham før..han kom jo så hjem og var meget meget pylret resten af dagen, vi puttede ham tidligt, og han sov da også en times tid, hvorefter han vågnede og var ked af det, 2 timer gik med mange opvågninger og til sidst kom han ind i vores seng for at give lidt mere tryghed, hvilket også hjalp, men pludseligt begynder han at græde, skrige, sprælle, snakke i tåger men sov og var helt umulig at trøste eller vække, og da han endeligt blev vækket, var han helt fra den, og uden tvivl forvirret, sur, ked af det og bare meget ulykkelig, dette skete så 3 gange inden klokken 4, vi har aldrig oplevet ham på den måde, og jeg kan da ikke lade værre at bekymre mig om hvad det kan skyldes, hvorfor vågner han på den måde, hvorfor kommer og går den lette feber, og hvorfor i det hele taget vågner han....???

jeg ved ikke om jeg skal hive ham en tur til lægen, måske ørelægen eller bare holde ham hjemme og se tiden an idag..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad fejler min søn???
Kommentér på:
hvad fejler min søn???

Annonce