{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
884 visninger | Oprettet:

hvad fejler jeg? {{forumTopicSubject}}

har i ca 14 dage nyst meget og været lidt forkølet..prøvede at tage brenadyl og det hjalp og har ik nyst så meget.
nu virker de dog ik, jeg er blevet snot forkølet..
Jeg begyndte så at hoste igår og er lige vågnet idag kl 6 ved at jeg ik ku få luft..og hostede..måtte stå op da jeg virkeli måtte hive meget for at få luft.
har taget næsespray, halls men det hjælper ik så meget. hiver lidt efter vejret og hoster jeg ikke piver og raller jeg.. ja lyder for mig som lungebetændelse, men har ik feber eller noget andet.. er bare lidt træt..
hvad tror i det kan være? Når jeg lige har hostet virker min vejrtrækning lettere i et par vjtrækninger, men så begynder jeg at sku hive lidt igen..men ik meget.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad fejler jeg?
  • #1   9. jul 2010 hehe total dårlig indlæg... lægen ved det nok bedre end jer..men er ikk glad for læge og undgår det medmindre jeg virkelig knap nok kan stå.

  • #2   9. jul 2010 Der er jo noget der hedder en kold lungebetændelse.. Der får man ingen feber.. smiley Det kæmper jeg nemlig selv med for tiden smiley

    Meeen.. Du må vidst et smut til lægen!

    God bedring


  • #3   9. jul 2010 Du behøver ikke at have feber for, at have lungebetændelse.
    I januar måned gik min kæreste og havde lignende symptomer + han syntes det trak lidt bag det venstre skulderblad, det troede han var en muskel der havde sat sig.
    Han gik i fire dage med den trækken, før han endelig hørte på mig og tog til vagtlægen, og det endte altså med 5 dages indlæggelse pga. en heftig lungebetændelse, hvor han fik antibiotika i drop.
    Det er ikke for at skrææme livet af dig smiley men hvis jeg var dig ville jeg bide i det sure æble og få ringet til lægen.
    Og god bedring


  • #4   9. jul 2010 Hvorfor har du taget Benadryl? Har du allergi?
    Det kunne også være astma - har du fået det undersøgt?

    Der får man det tit lidt bedre lige efter hosteanfald fordi man får udvidet bronchierne.
    Du kan prøve at tage en dyb indånding, og ligesom presse luften ud gennem en lille sprække i munden, så du får overtryk i lunger og bronchier og dermed øger lumen. Hjælper det kan det være tegn på astma.
    Men kun foreslag, bliver det ved må du nok til doktor.


  • #5   9. jul 2010 Tror det kan være lungebetændelse som de andre skrver. Da jeg havde det sidst, havde jeg ikke feber. Fik pinicilin og en astma spray (han synes det lød meget som astma, men den spray var guldværd når det hele lukkede sig, så skulle man lige tage et sug og så kunne man få vejret igen)

    Men astma eller lungebetændelse. Men øg læge inden det bliver værre.


  • #7   9. jul 2010 Jeg har haft sådan en forkølelse som du har - og er faktisk ikke sluppet helt af med den endnu..
    I følge min læge er der intet at gøre da det er en virus.

    Jeg har virkelig haft det møg dårligt og hostet som en gal.. Mit kører nu på 3 uge - men er dog også blevet bedre i løbet af det sidste døgn..


  • #8   9. jul 2010 jeg tog benadryl efter jeg i en uges tid lige pludselig havde fået løbenæse og nyste som en vanvittig. og ku mærke det ik var forkølelse.. så snakkede med apoteket og skulle så prøve benadryl og det hjalp også..men nu er jeg så 100% blevet forkølet, for nu er jeg helt tæt i næsen+løber+nyser+hovedpine af og til..hoster lidt men værst var det i morges hvor jeg ik ku trække vejret da jeg lå ned og måtte virkelig hive efter det et stykke tid.. gik lover i løbet af dagen, men nu her til aften sys jeg det begynder lidt igen, men her er meget varmt(3 sal), får eftermiddag og aften sol lige ind og ingen vind..så ved ik om det er for meget evt høj fugtighed lige i den her varme?

Kommentér på:
hvad fejler jeg?

Annonce