brokke tråd {{forumTopicSubject}}
Holder det ikk snart op Nu er Malthe stopåpet med at hoste helt vildt men i en uges tid nu har Kaya snottet og hostet og har i dag 37,7 i feber (ikk meget, men taget i betragtning af alder og hoste) lægen har først tid imorgen Jeg er selv lige blevet operaeret i højre håndled i torsdags, så må faktisk ikk løfte noget men Kaya hun har det bedst med at hænge eller sidde hos mig. Hun spiser nu "okay" men er lidt mere pylder end før. Når hun endelig finder ro så falder hun hurtigt i søvn, hun ligger på sofaen ved sidden af mig lige nu men jeg ved at prøver jeg at ligge hende ind i sin seng så flipper hun helt ud. Øv da også, ville bare af med lidt ynk.
samt at, noget jeg synes er underligt er at hun skifter mellem at være varm også bliver hun bare kold på panden, (da hun spiste) og nu hvor hun ligger stille under et tæppe så er hun blevet mere varm og hun ligger bare med sin stofble og klynker lidt.
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
Men ja det er skide surt med børn der er syge.. jeg skal os have ringet til lægen fordi tøserne hoster os - først troede vi at den ene havde fundet ud af at hoste gav opmærksomhed - men nu lyder det som rigtig hosten..
sep 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 158 Svar: 1.016
brokke tråd