{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
729 visninger | Oprettet:

Hvor svært kan det være....???? {{forumTopicSubject}}

Ja at slå brættet ned på toilettet efter brug.......
Hader når den står med det slået op, ser så sjusket ud.....
Og nu skal man jo oftest bruge brættet på sin plads, vi kvinder sidder ned, nogle mænd sidder ned og vi sidder alle ned ved nr. 2 - mig bekendt smiley

Svigerfar er på besøg....og han gør det bare aldrig ...ihhhhhh
Plus han renser næsen med vand og lignende for åben dør - så luk dog døren.....

Ja bare en ren brokke tråd.....så kom piger hvad synes I er træls..... smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor svært kan det være....????
  • #1   20. jul 2010 jeg HADER det også... man sidder jo ned størstedelen af tiden.. så kan mændende sku da trække det op når de jo lige åbner op for godten alligevel..
    Hensyn til kvinderne der skal sætte sig! ;D

• #3   20. jul 2010 Kender det alt for godt det med brættet. Min kæreste lærer der ALDRIG.
    Jeg gider ikke rører det klamme bræt, så jeg smækker det bare ned, hvilket har resulteret i at det er halv ødelagt og skævt..

Så kan han lærer det smiley

• #4   20. jul 2010 ååh ja kender det godt, min far gjorde det også smiley

Kæresten sidder åbenbart ned lige som kvinder både når han skal nr 1 og selvf nr 2. Det er hans mor der har opdraget ham sådan :s

Men det værste er når MÆND især ikke kan gøre toilettet rent efter de har været ude og lave nr 2 - det simpelthen for ulækkert!
    Kendte en engang som var blevet opdraget med at putte toiletpapir ned i også lade det ligge til næste skulle komme ud, for så ville toilet papiret ta det som sad tilbage med. Og det undrede mig en del fordi hans mor virkede som en stram og sur tante hvor alt bare skulle være perfekt

• #5   20. jul 2010 Frk. Blomst: er ikke hidsig endnu smiley KAN bare ikke forstå hvor svært det kan være.....!!!!! Jeg undres virkelig....

• #6   20. jul 2010 Pernille: ja den er også frygtelig...og gæt hvem der også efterlader toilettet sådan - som oftest... svigerfar!!!!!! Det er da klamt, og pinligt synes jeg.....

Plus når han vasker finger, så er der vand over hele badeværelset..... ihhhh...

Vi har ham boende i tiden, og jeg er glad for ham MEN hvor svært kan det være lige at tage hensyn...

• #7   20. jul 2010 jeg synes også det er ret ulækkert... og jo, det kan godt hidse mig op 8)

• #9   20. jul 2010 Nu er jeg total i brokke humør. heh heh.

Hvis der er noget jeg slet ikke kan klare, så er det når der står en gammel, svedig, stinkende mand bag mig i køen i føtex, og ÅNDER mig i nakken.

• #10   20. jul 2010 Mor til 2: den var også god.... Eller når ældre mennekser maser/snyder sig foran i køen - sådan helt ups og uskyldigt - de er jo gamle...... Back off....

• #11   20. jul 2010 Kan ikke forstå folk der absolut skal børste tænder så det sidder på størstedelen af spejlet!!!!!!!!!!

• #12   20. jul 2010 venter skønne tvillinger: Heh.. ja og når man så siger stille og roligt til dem, at det vidst ikke var deres tur, kigger de surt, vrisser et eller andet med " unge mennesker.. bla bla bla.." Det har jeg ihvertfald oplevet et par gange.

• #13   20. jul 2010 Lene mor til marie: Ja og når man så lige påpeger det, Så er det ihvertfald ikke dem smiley

• #14   20. jul 2010 Venter skønne tvillinger - ååh ja! så fucking træls altså. :s

• #15   20. jul 2010 Min kæreste sidder som regl også ned, det synes han er mest behaligt, og han tøre også ofte tisseren i et stykke papir, og det er helt sikkert i stedet for at ryste...
    Til gengæld glemmer han en gang immellem at skylde ud efter sig =/

Noget jeg nok synes er mere klamt end træls er når folk pusser næse under maden/ved boredet...

Så kan jeg ikke snuppe kvinder der skal ind på et toilet efter en anden som har lavet nr. 2, skal stille et ansigt op af væmmelse, hvad er det for noget.. Alle undskyld mig sider sku da, og det er fandme de færeste der dufter af violer, ja jeg gør i hvert fald ikke.......

• #17   20. jul 2010 Hvis jeres mænd ryster den mere en 2 gang er det leg ;O)
    Lige en bette joke

• #18   20. jul 2010 Har intet at sætte på min mands toilet vaner smiley

Mor til 2: ja for det er da slet ikke dem som snyder foran - nej det er os der er dårlige mennesker... ihhh...

• #20   20. jul 2010 Camilla - jeg er også helt klart overbevist om at den største af mændene herhjemme heller ikke tørre sig når han har tisset. FØJ! men underligt nok smager hans ... ikke af pis når jeg.... ja i ved nok på ham smiley

• #21   20. jul 2010 Hihi, sidder og tænker at det er da vildt så mange af jer der ved om jeres mænd tørrer den eller ej ;o) Jeg ved faktisk ikke hvad min mand gør, og det til trods for at vi har været sammen i 7 år. Jeg er selv ret privat omkring toilet besøg, hvorfor jeg heller ikke normalt forstyrrer ham ved hans, og tja, det er ikke lige noget der har faldet mig ind at spørge ham om...
    Mht blow, joooo jeg vil også sige at et bad sammen hvor der skurres og skrubbes lidt er langt at foretrække, renlighed før nydelse ;o)

• zzzz .
    zzzz . Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 323
    #22   20. jul 2010 Ja, jeg bliver ikke hidsig over det mere.. Her har han lært at slå det ned smiley
    Synes virkelig også som du siger, at det ser vildt sjusket ud.
    Herudover synes jeg faktisk bare det er så ulækkert at skulle røre ved det, og slå det ned.. Er måske lidt sippet, men her bliver brættet altså sprittet af ved rengøring. Jeg skal ikke have alle de 'numsebakterier'til at sidde.. hi hi

• #23   21. jul 2010 åh det er så irriterende når mænd ikke kan finde ud af det..

Heldigvis sidder min kæreste ned når han tisser.. og han tørre også altid den når han er færdig.. det gør vores to drenge også ! Og her den anden dag da jeg var ude at hente den store hos en kammerat så skal han lige tisse inden vi skal hjem siger til ham husk nu at tør den.. så kigger hende moren på mig og siger.. ej det er da kun piger som gør det ! så måtte jeg lige forklare jeg syntes det var meget bedre end at ryste.. griner.

Hihi vores pige på 2 har også tit fået sagt... tørre tissemanden ! smiler inden hun helt havde styr på at hun har en tissekone.

• #24   21. jul 2010 Gigi: det gør de da givetvis......Men nu er det jo altså sådan at brættet oftest skal bruges på sin retmæssige plads.....alle kvinder sidder ned, en del mænd gør og alle sidder ned når der laves nr. 2

Derudover præsentere det bare toilettet meget meget pænere og renere....

• #25   21. jul 2010 Og for det andet så er det her en REN brokke tråd, og det var dagens brok....og så er den sådan set ikke længere.... smiley

• #26   21. jul 2010 Endnu en af fordelene ved at bo sammen med en anden pige - Man slipper ligesom for det der med toiletbrættet ;D

• #27   21. jul 2010 min kæreste er natpisser, hvilket er fint nok hvis han så husker at trække ud efter sig ! det er så klamt om morgen og skal på wc og så har manden ikk trukket ud efter sig....

min kæreste tørre sig heller ikk og grunden til at jeg ved det er at han tisser for åben dør.... det er sku ikk særlig svært og lukke døren.

og jo pis på gulvet og når man så spørger om han ikk lige gider at tørre det op, ja så er det ikk ham der har tisset på guvlet, selvom han lige har været derude....

hader også når han tror det er et hotel han bor på og ikk går ud med sin tallerken eller kop og bare stiller det i vinduet ved computeren... og regner med at der nok kommer nogen og fjerner det....

oh jo, gamle mennesker der springer over i køen... eller når der er tilbud på ting, så kan de godt løbe og jeg ved ikk hva. men når de skal med bussen og lign. er de jo så svage at de skal sidde ned og bliver sure hvis der ikk er en plas....

Kommentér på:
Hvor svært kan det være....????

Annonce