{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.664 visninger | Oprettet:

ørene??? {{forumTopicSubject}}

Marcus er ørebarn og har siden han var 10 mdr haft dræn i ørene, han tabte det ene i foråret og har siden da kun haft et i, man kan vel sige jeg burde vide det, da han mange mange gange har haft MØB, men alligevel er jeg i tvivl, tænker om reaktionen på MØB ændres med alderen???

han har ikke haft det siden engang i sommers, men jeg tænker på om han måske kan have det igen nu, han har et stykke tid haft svært ved at falde i søvn om aftenen, sovet meget let både dag og nat, og så er der bare ikke langt fra grin til gråd, uanset om han har sovet lidt, meget eller slet ikke... jeg tænkte at jeg ville ringe til ørelægen imorgen for at høre der, kan jo nok først få en tid i det nye år, men så har jeg da prøvet det...

er der nogen af jer med ørebørn der har oplevet at reaktionen på MØB eller væske i ørene har ændret sig da de blev ældre???

han er 2 år og 8 mdr


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ørene???
  • #1   21. dec 2011 kan du ikke spøger om det gør ondt

  • #2   21. dec 2011 min datter er en hård banan, og tit er vi i tvivl om hun har MØB, for hun græder stortset aldrig når hun har det, men hendes søvn blir dårlig, og vil ikk i sin seng, så sys bestemt du ska få tjekket hans ører, har du spurgt ham om han har ondt

  • #3   21. dec 2011 ja, og nogle dage siger han det gør ondt andre dage ikke hmmm førhen var vi ikke i tvivl da han var enormt pylret og altid fik høj feber, men i sommers havde han ikke feber bare forhøjet temp, og vi var meget i tvivl, men der var den jo så "god" nok.. men sidst han sagde han havde ondt, tog vi afsted og det viste sig at han bare gerne ville have rosiner hos hende og intet fejlede..

  • #4   21. dec 2011 Haha snu bette mand:)

  • #5   21. dec 2011 jep det er han, men det var godt nok lidt pinligt ;o) derfor tror jeg måske ikke helt på ham, for han elsker bare at være ved øredamen og få kigget øre..

    jeg håber selvfølgeligt ikke der er noget med ørene, men på den anden side kunne det jo være rart at få en forklaring på det meget hurtigt skiftende humør og den dårlige søvn..


  • #6   21. dec 2011 Sys du ska fÅ ham tjekket, så ka i da kryds det af listen. Hvis ikk det er det

  • #7   21. dec 2011 bliver han ikke tjekket regelmæssigt??? mit barn har også haft fræn i siden 10 måneders alderen, går til tjek hver 3. måned...

  • #8   21. dec 2011 ja, jeg må høre øredamen imorgen om hun er af samme mening og så håbe at vi ikke skal vente alt for længe..

  • #9   21. dec 2011 min har forresten lige fået dræn i for 3. gang.. vil ikke sige, at vi sådan klokkeklart kunne mærke på ham, at de var faldet ud... men lægen kunne se væske i dem begge og røde trommehinder, og han har sovet upåklageligt, siden han fik dem i igen i mandags..

    da han var lille, var han komplet umulig om natten, indtil han fik dræn i, så vil sige, at han er knap så meget mærket af det nu, men det må jo stadig irritere dem i dagligdagen...


  • #10   21. dec 2011 han skal tjekkes hvert halve år, der plejer dog aldrig at gå så lang tid før der er noget, men det er vel 4-5 mdr siden vi var der sidst, og han har været ved lægen som fandt væske på øret for ca 2 mdr siden, han mente dog ikke der skulle gøres noget ved det...

  • #11   21. dec 2011 altså væske på det øre hvor drænet er faldet ud ;o)


  • #12   21. dec 2011 sjovt, det er så forskelligt, hvor længe der er mellem tjekkene...

    og mht almindelig praktiserende læge, så -undskyld mig- aner de ikke noget om ørerne.. havde Marius til vagtlægen i weekenden op til at drænene skulle i pga feber, hun var meget i tvivl om, hvorvidt de gamle dræn stadig sad i eller ej... kunne så fortælle hende, at begge var ude og der skulle nye i om mandagen..
    har også en enkelt gang fået pencilin til ham om torsdagen pga en MØB, da vi så tilfældigt skulle til tjek mandag ved ørelægen, nævnte jeg det, og han sagde, at der på ingen måde lige havde være en MØB på ham...
    Så bedst at opsøge kvalificeret hjælp med det samme:)


  • #13   21. dec 2011 enig, dengang var det også af anden grund, hvor lægen så valgte at kigge i ørene også, men kan da så godt være jeg skulle have kontaktet ørelægen derefter så, mon det kan være det der stadig sidder???

    hmmm tja, hun får et kald imorgen, og så må vi se hvornår vi kan få en tid..


Kommentér på:
ørene???

Annonce