{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.827 visninger | Oprettet:

Endeligt lidt svar, min søns død {{forumTopicSubject}}

Så fik vi efter snart 1 år bare lidt svar på hvad der skete med vores søn den skæbne svangre dag den 14 marts 2011, da vi måtte slukke for respiratoren.
Vi har haft ringet og ringet til alt og alle der havde med hans sag at gøre, for at få at vide hvor langt de var med diverse prøver og undersøgelser, og vidste at obduktionerne var færdige allerede inden august sidste år.
Nå men idag var vi så inde på riget igen for at snakke med sygeplejersken der havde passet på ham og mig mens han var indlagt og den læge der havde hentet ham på Næstved sygehus, og ENDELIGT fik vi set konklusionen på obduktionerne.

- En meget lille smule væske i lungerne og i bughulen, men det havde ingen betydning, og kunne være kommet af flere årsager.
- Fedt i leveren, som de heller ikke kunne sige hvorfor var der.
OG bedst af alt det der virkeligt fik en tung sten til at falde fra mit hjerte var at der INGEN tegn på vold eller vandrøgt var.

Er bare så glad for at vi langt om længe fik lov at vide præcist hvad der var fundet og ikke fundet, så nu venter vi i ca 14 dage, på at de kan finde ud af om prøverne i Holland er kommet hjem med svar igen og om de er færdige med hans hjerne obduktion eller ej.
Det er bare så dejligt at vi måske er ved at kunnet se lyset for enden af tunnelen smiley især fordi Sean skal være storebror til sommer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endeligt lidt svar, min søns død
  • #2   9. jan 2012 Jah det gør også ondt både at snakke og skrive om ham, men kæmper mig igennem det for VIL have svar om min lille engel, han skal ikke se ned på sin mor og far og tænke hvorfor vi ikke prøver at få svar om hans pludselige bortgang.

    Jah det er rigtig dejligt, og de 2 vi snakkede med idag er de første der ikke har snakket udenom og fralagt sig ansvar, men som rent faktisk hørte på os, og lægen var så venlig at han gik ud for at se om der var kommet noget nyt i Seans journal siden han kiggede i den sidst, og det var så der han kom tilbage med konklusionen.
    Men for pokker da hvor var det rart at man ligesom kunne mærke at der da i det mindste var 1 læge der tog sig af hvordan vi har det.

    For hans sag har efterhånden været overdraget til nye hænder et utal f gange, og hver gang har de sagt "jamen hov de har jo været indlagt med mistanke om vold" ja og den blev sjovt nok lukket fordi der ikke var en skid hold i det, og det er en overlæge fra Næstved børne afd også sagt, at den mølle vi var igennem dengang med ct-scanning og jeg ved ikke hvad var total unødvendig, og den kvinde der hev os igennem det skulle have snakket med ham først og sparet de fandens masse penge.


  • #3   9. jan 2012 Det gør mig meget ondt med jeres lille søn smiley Det må være en forfærdelig oplevelse!
    Hvis jeg må spørge, hvor gammel blev han? Hvis du ikke vil svare, er det helt ok smiley


  • #4   10. jan 2012 han nåede at blive 9 måneder og 12 dage

  • #5   10. jan 2012 Blev han syg lige pludselig eller hvad skete der? Det er helt okay hvis du ikke har lyst til at skrive det.

  • #6   10. jan 2012 Puhh vil bare lige sige at det gør mig utrolig ondt på jeres vegne.. hvor er det bare uretfærdigt.. Godt at i omsider får lidt vished over hvad det kunne skyldes.. :-S

  • #8   10. jan 2012 Synes virkeligt det er dejligt med en Update... Får helt tåre i øjnene....
    Og stort tillykke med familie forøgelsen smiley


  • #9   10. jan 2012 Tajanna - vi var indlagt med ham pga, nogle mystiske blodudtrædninger 3 steder på kroppen, og det var så åbenbart nok til at de mistænkte os for at være voldsomme mod ham.
    Den den ko af en kvindelig læge vi havde, kunne bare have snakket med ham vi plejede at gå hos med ungerne, for så havde hun fået at vide at vi ikke skulle have været igennem hele møllen med CT-scanning og jeg ved ikke hvad, som var total overflødigt og spild af penge, da hun også blot ved at kigge på os kunne se at der ikke var noget at komme efter.

    Derfor blev jeg så glad da vi fik at vide at der INGEN tegn var på noget.

    Katja - nej han blev ikke syg, han stoppede bare med at trække vejret.
    Han havde godt nok været mindre glad for sin grød i ugen op til, men det tolkede jeg bare som at han stadig ikke rigtig gad at spise det, for han var aldrig særligt glad for det.


  • #10   10. jan 2012 Åh puha hvor skrækkeligt. Det er godt nok synd for jer at i skulle det igennem. Godt i endelig kan få lidt ro på.

Kommentér på:
Endeligt lidt svar, min søns død

Annonce