{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.986 visninger | Oprettet:

update på syg datter {{forumTopicSubject}}

Var ved lægen og det er en slem forkølse og forkølet øre som han kaldte det... Hvorfor hun fik udslæt viste han ikke og med hendes mave kunne han heller ikke sige noget... Da jeg sagde hun ikke spiste ej heller vil drikke vand sagde han så om hun heller ikke ville drikke saftevand...

Saftevand 4 mdr?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  update på syg datter
  • #1   20. jan 2012 Når mine piger som små var var syge, er syge siger lægen: giv.dem hvad de vil have. Om det chokolade eller cola er bedøvende. Min datter drak kakao og cola uden brus i den alder. Når sutteflasken gjorde ondt og lysten til mælk forsvandt. Når.de blev raske drak de mælk igen uden problemer.

• #3   20. jan 2012 Jeg syntes nemlig også det er meget tidligt med saftevand...

• #4   20. jan 2012 Jeanne det er det også. Men hvis barnet vil drikke saft så lad det. Det forhindrer dehydrering og indlæggelse. Og når barnet er raskt er det væk med saft igen.

• #5   20. jan 2012 Jeg havde appelsin på fingeren den ene dag hvor efter jeg sidder med hende og hun får sat tungen ned på og er ved at sutte fingeren af mig... Er det okay man presser lidt appelsin ud i vandet?

Kommentér på:
update på syg datter

Annonce