{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.058 visninger | Oprettet:

meningitis :( {{forumTopicSubject}}

d. 12-6-12 blev vi indlagt på Herning sygehus med Minigitis. Elias havde været rigtig skidt siden natten til mandag(d. 11-6) vi var ved læge mandag morgen men blev sendt hjem igen.. efter et par timers søvn vågnede han og han havde røde pletter på hele kroppen.. ringede til lægen igen som med lidt sur og irriteret stemme sendte hvad man tydeligt kunne mærke på ham, en pylret mor til herning til tjek.. vi var i herning hele mandag eftermiddag men de fandt intet og vi blev sendt hjem.. da vi endelig fik ham til at sove omkring midnat sov han også til næste morgen men han var brand varm.. han havde 40.6 i feber men jeg besluttede at se tiden an og gav ham en panodil. han kastede hans flaske op og så sov han ellers hele formiddagen. jeg forsøgte at vække ham ved at tage ham med ud men han sov bare videre.. omkring kl 17 ringede jeg til vagtlægen(havde på fornemmelsen men egen læge ville synes jeg var for meget)

vi kørte derind og blev sendt direkte til herning.. vi var i herning omkring kl 21 og ved ca 22 tiden var der 2 læger og kigge ham.. de kunne ikke rigtig finde ud af hvad han fejlede og tilkaldte en 3 læge.

hun sagde at de skulle tjekke for meningitis og der skulle ligges drop.. de forsøgte i alle arme og ben uden held og han fik derfor lagt droppet i hovedet :(:( der skulle tages en rygmarvsprøve som gjorde lægerne ikke var i tvivl. den var grumset og han blev sat i behandling.. kl 2:30 kom svaret som var som de regnede med. det var meningitis. kl 5:30 kom svaret om hvilken det var og hans medicin blev byttet rundt..

han havde det rigtig skidt de første 2 døgn i behandling og sov det meste af tiden.. vi var i isolation det første døgn, da vi blev taget ud derfra præsterede den lille bølle at hive hans drop ud af hovedet. så nyt skulle dertil.. denne gang blev den heldigvis lagt i foden. fredag begyndte vi at se bedring..
over weekenden han han været rigtig godt tilpas og vi håber at vi må komme hjem idag eller imorgen smiley

det har været et rigtig øv tidspunkt han blev skidt.. mine forældre havde sølvbryllup i onsdags torsdag fyldte min far 50 og lørdag var der sølvbryllups fest smiley vi skiftede så jeg kunne nå hjem til morgensang onsdag morgen torsdag var jeg kort hjemme efter nogle ting og vendte så lige ind til fars åbenthus arrangement og lørdag passede jespers forældre så lille mand her oppe på sygehuset så vi kunne være med til festen.
de forventer han klarer det uden mén og det var meget godt vi kom igen..
jeg vil give en stor ros til herning sygehus afdeling C2 som har været rigtig gode til at tage hånd om os og elias når vi har haft brug for det

jeg håber aldrig nogen andre skal opleve det samme som vi har været igennem end ikke min værste fjende smiley

det har været rigtig hårdt at se den lille fantastiske baby ligge der og være så slap og skidt smiley

ved ikke hvad jeg ville med det her men måske bare have lidt luft


så fra nu af hellere en gang for meget end en for lidt!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  meningitis :(
Kommentér på:
meningitis :(

Annonce