{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.096 visninger | Oprettet:

Næseblod {{forumTopicSubject}}

Er der nogen af jer, hvis børn døjer eller har døjet med blodnæse der bare kommer ud af det blå?? Når de sidder stille, når de sover eller mens de leger??

Er lidt nysgerrig, da Tristan er begyndt at få næseblod med jævne mellemrum helt uden grund og ku godt tænke mig at høre hvad i har fået gjort ved det.. Vi skal til speciallæge den 31/7 og vil gerne være lidt forberedt på hvad vi kan forvente..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Næseblod
  • #1   19. jul 2012 det kan være de brænder ham i næsen så får man ikk så meget næseblod,

• #2   19. jul 2012 Det snakkede hun godt noget om.. Men hva så bagefter?? Virker det?? Og hvor længe??

• #3   19. jul 2012 Problemet med Tristan er at han ikk selv opdager det.. Han tar det bare som en snotnæse.. Og nogle gange er det kun så lidt at man kun lige kan se det i kanten af næseboret... Og hvis vi skal komme når det er helt frisk, så kan det jo praktisk talt ikk lade sige gøre da vi bør ½ times kørsel fra lægen..

• #4   19. jul 2012 Okay.. Tristan tørrer det bare af i ærmet (ad) og leger videre.. Håber de kan gøre noget.. Det generer ham ikk vildt, men det er bare ikk særlig rart når han opdager det og er ved at dø fordi han bløder..

• #5   19. jul 2012 Vi fik brændt en af vores de store.. og det har hjulpet.. har aldrig problemet mere og det er snart to år siden

• #6   19. jul 2012 Line - Det lyder som en befrielse.. Er det noget der gør meget ondt på dem eller hvordan??

• #7   19. jul 2012 Fik samtidig lagt dræn så nej vi mærkede ikke så meget til det .. heldigvis

• #8   19. jul 2012 Vi har det i vores familie fra min mors side.

Det kommer i tide og utide af ingenting.

Både min bror og mig har døjet med det siden vi var helt små, og gør det stadig.
    Det samme gjorde min mor. Min morfar er blevet brændt, frosset og hvad de ellers kunne finde på, og intet af det har nogensinde hjulpet en pind.

Han fik for ca to måneder siden så voldsom en blødning at han var tæt på at dø af det! Han mistede så meget blod at det gik ud over hjernen og han bøvler nu med hukommelsen.
    Han kom på Svendborg sygehus ( han bor i Rudkøbing på Langeland), hvor de tilbød at afprøve noget helt nyt: laser behandling.
    Det er ikke brugt mod blodnæse før, men det ville han gerne.
    Det er nemlig sjældent at brænding/frysning hjælper på "rigtige blødere".

Det er nu lidt over en måned siden, og han er gået fra at have blodnæse flere gange dagligt, hver dag, til slet ikke at have det mere! smiley

Min bror og jeg skal osse derover til en samtale og undersøgelse, da de meget gerne vil have registreret alle der døjer med det, -store som små.
    Altså de der døjer med det ofte og ikke kun et par gange om året. smiley

Jeg kan sende nummeret på lægen der har med det at gøre hvis det har interesse?
    De vil som sagt meget gerne have registreret ALLE der har blodnæse ofte. smiley

• #9   19. jul 2012 Kristine - Det er jo ikk hver dag.. Nærmere en gang hver anden uge.. Måske hver halvandenuge.. Og det er ikk så'n at det render hver gang..

• #10   19. jul 2012 Nej nej, men de vil stadig meget gerne have kontakt med alle der bøvler med det.

Og hver anden uge er osse mere end hvad der er normalt. Vores startede osse sådan, og gik i sig selv igen et par gange indtil vi blev omkring 5-6 år.
    Så det er med at fange det inden det evt udvikler sig. smiley

• #11   19. jul 2012 Tror lige jeg vil se hvad speciallægen siger inden jeg går videre med det.. Er ikk ret god til at ringe til folk uopfordret, så vil gerne lige vente og se hvad der sker den 31.. smiley

Kommentér på:
Næseblod

Annonce