{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.059 visninger | Oprettet:

Carina
Carina
Følger: 1 Emner: 17 Svar: 91

Næseblod? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen af jer der døjer meget med det?

Jeg har ikke lavet andet end at skulle rende med en lommelet hele dagen igår, og så her til morgen. Altså det render ikke bare ud hele tiden (nogen gange gør det), men når jeg pudser næse, er det hele blodrødt. Er lidt skræmt ved det hele tiden.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Næseblod?
  • #1   3. feb 2009 Er du meget forkølet?

• #2   3. feb 2009 sådan har jeg det også i perioder,, lægen mener det er mine blodkar der er sarte så hvis jeg frks pusser næse for meget sker det ofte..

• #3   3. feb 2009 Jeg har også haft det sådan i starten af min graviditet, og jeg fik af vide af min læge at det var normalt hvis man var gravid, da dete r noget med den hormonelle ballance ell. noget i den retning *S* men bare rolig det går over igen *S* og skal lige siges at jeg normalt ALDRIG har får blodnæse...
    og når du kommer længere hen i din graviditet kan dit tandkød godt begynde at bløde når du skal børste tænder osv... men det er også normalt når du er gravid, dete r ihvertfald hvad min læge sagde til mig smiley

• #4   3. feb 2009 Det er meget normalt det skyldes den øede blodmængde i kroppen når du er gravid, jeg gjorde det selv mens jeg ventede mig. :o)

• Carina
    Carina Tilmeldt:
    nov 2008

#5   3. feb 2009 Jamen jeg har godt nok læst at man godt kan få næseblod når man er gravid. Men troede ikke at det ville komme bare sådan lige pludselig når man er inde og handle.
    Har været forkølet for nogen dage siden, men det er slet ikk slemt.

• Carina
    Carina Tilmeldt:
    nov 2008

#7   3. feb 2009 Okay så behøver jeg ikk ringe til lægen med det.
    Man ved jo aldrig hva der kan være galt.

1000 tak for hjælpen alle sammen.

Kommentér på:
Næseblod?

Annonce