{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
889 visninger | Oprettet:

Bræk syge {{forumTopicSubject}}

Suk.. jeg hentede min datter idag kvart i tre.. min dp mor sagde godt nok hun ikke rigtigt havde spist idag, når ja det er ike noget at gøre ved tænkte jeg...og havde tænkt mig at købe en pizza til aften vi kunne hygge med for det ved jeg hun elsker.. men så langt nåede det ikke.. da jeg skulle til at give hende overtøj på begyndte hun at hoster og den hoste kender jeg det er en slagt varsel inden hun brækker sig, så vi farer ud på hende wc, og ja hun brækkede sig.. og det har hun desværre gjort lige siden, hun kan intet holde i sig hverken vand eller tørt brød. reven æbel sagde hun jeg skulle prøve og ja det kommer også op igen, jeg troede så her ved halv otte siden det var over og hun kom i seng, men nej nu er hele sengen brækket til... har fået gjort rent og nu ligger hun i sofaen og sover så kan jeg holde øje med hende hun har lige været vågn og brækket sig igen , ved ikke hvor mange gange spanden er blevet tømt, jeg når næsten hver gang at sætte spanden til hovedet..

nu tør jeg sku slet ikke at går i seng selvom jeg er skide træt... men er bange for hun brækker sig igen, ej det er bare så synd for hende for hun var sulten hele tidne men tør ikke give hende noget så hun kom altså sulten i seng. (mindre at brække op)

andre der har haft en tur? og hvor lang tid varede den?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bræk syge
  • #1   14. nov 2008 manden er ikke hjemme så der er plads nok og plejer også at ligge hende ved siden af, men er sku bare bange for jeg ikke opdager det... øv det er så tralst med sygebørn, vi skulle endda ha været i jumboland søndag så er hun ikke stoppet inden i morgen med at kaste op må vi heller blive hjemme søndag da det smitter 1 døgns tid efter..

  • #2   14. nov 2008 20dage hold da op det er da nærmest farligt, håber ikke hendes varer så længe.. puha... men håber da hun har det bedre når hun vågner i morgen... så hun kan få fyldt maven op... ved du om havregrød er godt til mrogenmad hvis hun har haft sådan en tur= eller er det for hård mod maven når den er tom?

  • #3   15. nov 2008 min datter er lidt over 2år

    Hun har ikke brækket sig siden kl. 23.oo i aftes, og har fået havregrød ned , meget endda hun var skide sulten... tror tror faktisk hun er ved at være ovenpå igen, ja okay hun er nok ikke helt frisk, men håber ikke hun brækker sig mere.. det er synd og kunne se det gjorde ondt


  • #4   15. nov 2008 ja det lader det til, men maven kan jo godt føles tom og tralst.... men vi skal desværre ud og handle idag så håber hun er frisk til det

Kommentér på:
Bræk syge

Annonce