{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
698 visninger | Oprettet:

Bræk syge {{forumTopicSubject}}

øv øv i weekenden startede min datter med at kaste op hele natten, der næst gør min søn det så hele tirsdag nat, i går var det så kærestens tur, og sørme om det ikke er min i dag :o(
jeg er alene hjemme med begge børn som er fuld afkrudt og jeg ligger næsten hele tiden ud over toilettet og har fået feber.Håber da ikke babyen også blver utilpas :o( altså ved jo godt hun ikke kan kaste op men mon hun også får feber :o(

Men synes godt nk lige min søn (på 9 år) skal ha en guldmedalje, han kommer selv og spørger om han ikke skal hælde havre gryn op til ham og freya så skal jeg ikke tænke på aftens mad og hvis freya er tørstig så er han også sød og hente et glas vand til hende, det er sku da sødt :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bræk syge
  • #1   25. mar 2010 Stakkels jer......vi har lige været det samme igennem herhjemme. heldigvis slap Gabriel. Men han ligger så med mellemørebetændelse og halsbetændelse i stedet for:-o

    Sikke en god dreng du har dig,hvor er han bare sød at han hjælper sådan til.

    God bedring!


  • #2   25. mar 2010 ja han er da en stjerne, ej puha det er da også træls for jer at i har været igenne det :o(


    men tak :o)


  • #3   25. mar 2010 En kæmpe stjerne, det må jeg sige:-D Men føler stadig med dig, at du sal ligge syg og så have to børn alene... Se at bliv rask! smiley

    Ja, det er ikke så sjovt..Men nu er Gabriel kommet på medicin, så forhåenbentlig får han det bedre i løbet af de næste par dage (Har ligget med feber siden Søndag) Øv!

    Rigtig god bedring, endnu en gang.




Kommentér på:
Bræk syge

Annonce