{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.798 visninger | Oprettet:

Syg {{forumTopicSubject}}

Min datter vågende med 38.2 i feber og hoster konstant , vi har været ved lægen med hende som sagde det var en virus, hun har kastet op imorgen , ved ikke helt om det var fordi hun hostede. Hun har drukket hele dagen uden og kaste mere op og være på wc med alm afføring, og har så kastet op 2 gange her til aften. Ville i tro det er pga hals og feber eller fordi det er mave virus. Er nemlig så i tvivl om man skal tage ud til alle de andre børn imorgen.

Hvis det er mave virus, hvor længe smitter man så efter man er holdt op med at kaste op..

God jul til jer alle<3


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syg
  • #1   23. dec 2012 Hvis det er opkast/diarre, så smidter det som bare pokker.

    Freya på 8 mdr havde det fredag nat - lørdag morgen. Jeg fik det søndag eftermiddag/aften. Frederic på 4 år fik det natten til mandag. Farmand fik et snert af dårlig mave mandag aften/tirsdag morgen.

    Pt har frederic lagt brak hele dagen med 39,7 i feber og bare intet værd. Vi må bære ham rundt og hjælpe ham med alt.


  • #2   23. dec 2012 Det bare så surt. Men skal man ikke ha tynd mave hvis det er mave virus? Vi bare lige kommer hjem fra Børneafdelingen Idag med vores den mindste og det den a den syg:(

    God bedring til jer


  • #3   23. dec 2012 Emma er osse forkølet aller det er vi nu alle men Emma har haft virkelig tynd mave i dag men det har ikk påvirket hende hun har spistvog drukken som hun plejer


    Men det smitter voldsomt vi har alle været gemmen det her hjemme nu selv hunden


  • #4   23. dec 2012 Ok men sys i det lyder som mave virus? Troede man sku ha tynd mave også?

  • #5   24. dec 2012 Min søn er 3mdr, og har lige været igennem nogenlunde det samme, det viste sig så at være RS virus, var indlagt med ham i et døgn, men er din datter os forkølet ?
    - For hvis hun er det, kunne det godt tyde lidt på det samme, og det smitter helt vildt, det kan smitte op til 1-2uger efter man er blevet rask.
    og det er MEGET i omløb ligenu.


  • #6   24. dec 2012 Ja hun er meget forkølet og hoster og har lige været indlagt en uge med vores lille dreng med hoste og snot

  • #7   24. dec 2012 Det lyder ret meget som RS virus det smitter forfærdeligt meget, og især børn under 3-4 års alderen, og hos børn under 6mdr kan det godt være lidt farligt, vi var indlagt med min dreng på 3mdr, fordi han stoppede med at trække vejret nogen sek. fordi snottet som er meget sejt ved denne virus, havde hobet sig op i hans hals.
    - Hvis det er det?, så er det bedste du kan gøre er at ligge hendes hoved lidt højt når hun sover, både i barnevogn seng osv. og giv hende kammillethe, hvis du kan få det i hende selvfølgelig smiley


  • #8   24. dec 2012 Og det startede faktisk med at min venindes pige på 11mdr smittede mig, og så blev jeg syg, så blev min mand syg, og så blev min dreng syg smiley
    - Virusen er bare anderledes hos voksne, der føles det bare som en lidt slemmer forkølelse..


  • #10   24. dec 2012 Hun har ikke tynd mave og har det heller ikke Idag. Hun kastede op de gange igår og Idag har hun stadig normal afføring ligesom igår.. Og hendes feber er også faldet så hendes tempretur er 37.3

Kommentér på:
Syg

Annonce