{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
818 visninger | Oprettet:

syg syg syg {{forumTopicSubject}}

øv øv øv nu har jeg været syg siden torsdag aften hvor jeg begynde at snøfte lidt.. tog dog på arbejde fredag havde det af H til. og var total tilstoppet..
lørdag begyndte jeg at hoste hæslige ting op fra halsen , og var fuldstændig stoppet i næsen... nu kan mit hovedet ikke mere.. nu har jeg fanme også hovedpine og feber...
Har ringet til arbejde og sagt jeg bestemt ikke kommer idag og de skulle nok heller ikke regne med at se mig i morgen.. har det tralst.. i nat vågnede jeg ved 4 tiden hvor jeg ikk kunne synke fordi jeg var fuldstændig tilstoppet, det føles som om jeg var ved at blive kvalt.

Har prøvet 20 kg papir.. 20 poser kamille the, dambad med hovedet over en balje.. pernodil til hovedet og næsespray indtet har hjulpet...

nogle forslag? min næse er snart helt smullert væk...

ja sorry skulle bare ud med det, og se om jeg ikke kunne få lidt medligenhed.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  syg syg syg
  • #1   13. okt 2008 Elise B

    gid jeg kunne blive i sengen, men desværre har en datter der er hjemme da hendes dagplejer har vinterferie... min søster skulle ha været og passet hende imens jeg skulle på arbejde, men sagde hun ikke skulle komme synes ikke der er grund til hun skal smittes.. og pernodiler skal jeg nok ikke tage for mange af er gravid.. suk..


  • #2   13. okt 2008 puha er også selv gravid og er snottet lukket helt til er nået til det punkt at mine øjne brander og tror at feberen er på vej i dag smiley men skal på job om lidt da, vi kun er 6 mand på arb pga ferie. og arbejder i børnehave så kan ikke bare blive væk smiley

  • #3   13. okt 2008
    Mille den glade :
    burde du ikke blive væk når du er syg du smitter jo alle de små ? jeg arbejder med ældre og vi har fået at vide hvis vi er syge skal vi blive hjemme, netop for ikke at smitte de ældre..


  • #4   13. okt 2008 den besked har vi ikke fået, da vi ikke har nok hænder på jobbet, tager afsted og må så tage hjem hvis det bliver for slemt... kan desværre ikke ringe nu da det er for sent skal møde om 30 min og skal kører om 5 min :s gider bare ikke havde det ikke så slemt da jeg stod op det er kommet inde for den sidste time smiley

  • #5   13. okt 2008 Mille den glade : vi har bestemt heller ikke nok hende og slet ikke i denne uge, men det er jo med børn i har med at gøre der burde man skam blive hjemme de er også modtageligt.

  • #6   13. okt 2008 Hmm, jeg syntes det er meget uforsvarligt at tage på job når man er så snottet og evt har feber. Tænk på alle de børn eller ældre som kan blive røv syge, stakkels dem. Vi skal holde vores børn hjemme hvis de er syge og evt kan smitte de andre så det syntes jeg ærlig talt også gogerne skal.

    Christina D : jeg arbejder også med ældre og har vi et eller andet som kan smitte de ældre skal vi også blive hjemme, selvom det betyder at de andre skal rende hurtigere.

    Nå for at vende tilbage til snotnæsen, ja det bliver jo ikke nemmere af at du er gravid da det jo sætter en bremse i hvad du kan tage :-(. Lidt panodil sker der nu ikke noget ved at du tager, bare for at slå feberen lidt ned, også bruge saltvandsnæsesprayen ( syntes ikke den hjælper
    meget, men lidt gør den nok ).

    Håber du snart kommer ovenpå igen, god bedring.


  • #7   13. okt 2008 Stine Bæk. det kan godt være du mener at jeg er uansvarlig i det jeg tog på arbejde (er så taget hjem, da jg bestemt ikke fik det bedre) men min chef var meget fornærmet og mente ikke at det var nødvendigt men havde heldigvis et par kolegaer der støttede op om mig og sagde jeg skulle tage hjem, inde jeg gik fik jeg den besked af cheffen at jeg SKULLE komme i morgen da de ellers ville hænge for hårdt i det så selvom jeg har måske har feber i morgen så SKAL jeg tage på job hvis jeg spørger cheffen.... så nej det ikke med min gode vilje jeg tager på arbejde men fordi jeg har den chef jeg har.

    det med at forældre skal holde deres børn hjemme hvis de smitter hmmmm det er der delmer ikke ret mange forældre der gør i de institutioner jeg har været i. men sådan er det så. jeg er langt enig i jeres holdning, men ved også at jeg har cheffen på nakken hvis det er at jeg bare ligger mig syg...

    men ja er lige væltet ind af døren med snotten rendene og øjnene står næsten i flammer (sådan føles det hvertfald) og så må jeg se hvordan jeg har det resten af dagen/aften/natten og så tage stilling til det i morgen tidlig...


  • #8   13. okt 2008 Mille den glade : okay, din chef skulle da have en i R......

    Træls at hører du har fået det værre, håber du snart får det bedre.
    Uanset hvad din chef han siger kan han ikke tvinge dig på arbejde hvis du er syg, husk det. Vi kommer os også hurtigere hvis vi putter os ned under dynen og sover os fra det, vel og mærke hvis det er muligt.

    God bedring til dig Mille smiley


  • #9   13. okt 2008 Stine Bæk: ja desværre er min chef lidt strid på det punkt men hun bliver forhåbenligt klogere smiley men tak for godbedring ønsket ja, jeg forsøger at falde lidt til ro nu og få sovet lidt... er helt tømt for energi...

Kommentér på:
syg syg syg

Annonce