{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.878 visninger | Oprettet:

Hjælp mig! Hun skriger tit om natten!! {{forumTopicSubject}}

Prøver at gøre det kort!
Altså Silje er 8 mdr og er en rigtig glad om nem pige.... om dagen! Tit om natten får hun nogle slemme skrigeture, hun vågner med et skrig og skriger og skriger og skriger, nærmest umulig at få til at stoppe, det eneste som er en sikker hjælp er brystet, og KUN det! Men det går jo ikke at hun bliver amme hver gang hun vågner og skriger, for så bliver der alt for mange natamninger..
Men problemet er at vi simpelthen ikke ved hvad der er galt, hun får varigeret kost og spiser ok.. Og hun har ikke hård mave men når hun skriger sådan er det tit at hun prutter imens, så vi tænker at det må være maven. Hun strækker sig helt ud som en bue så hun kan være ret så svær at holde.
Hvis hun holder en pause med skrigeriet så sover hun imellem.. Vi går til kiropraktor med hende og de samarbejder med en zoneterapeut som vi skal til også..
Nogle der ved om mylicondråber kan bruges, og hvordan når ikke hvert måltid er mælk?!
Vi har prøvet alt det der hedder varmepude, babymassage, cykling med benene og blive båret på maven over armen..
Gode råd søges, eller erfaringer søges..?!?!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp mig! Hun skriger tit om natten!!
Kommentér på:
Hjælp mig! Hun skriger tit om natten!!

Annonce