{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.922 visninger | Oprettet:

Hjælp forstår det ikke??? {{forumTopicSubject}}

Hej kære bg bruger.

Jeg er sådan i vildrede.
Vores datter har i sidste uge haft lidt dårlig mave som så i weekenden blev til total vandmave og opkast. Om mandagen i denne uge var afføringen bedre og ingen opkast men hun klagede over ondt i maven så vi tog til lægen som mente det var en virus når afføringen var i bedring og ingen opkast. Men så mandag aften kaster hun op igen og tirsdag ligger hun bare på sofaen hele dagen på nær til middag hvor hun sover i sin seng, hun har feber denne dag og kaster igen op. Ringer vagtlæge som siger vi evt. skal få en infektionstalprøve ved egen læge. Onsdag passes hun hjemme af farmor og har en nogenlunde okay dag men med ondt i maven og opkast om aftenen. Torsdag prøver faren at tage hende med i legeland hvor hun godt nok hygger sig. Fredag vælger jeg at søge læge da hun forsat klager over ondt i maven og nu i 14 dage faktisk ikke har spist voldsomt. Tit når hun tager en bid mad spytter hun det ud og siger hun ikke kan spise det og nogen gange kan hun lige lave en form for lyd som vendte noget sig i maven. Lægen kigger hende efter og hun virker fin så hun har ingen forklaring. Fortæller så vi har været til påskefrokost weekenden før det hele starter og jeg lige efter selv fik dårlig vandmave så om vi kan være ramt af noget vi ikke har kunne tåle, hun mener så det kan være det ja. Mennn... mit gjorde mig ikke dårligt bare vandmave og gik hurtigt over. Hun er ramt hårdt og spiser forsat ikke og klager over maven. Er træt næsten hele tiden, i dag er hun f.eks. stået op ca.7.15-7.30 og kl.9.30 ca. Var hun træt igen?? Jeg forstår det ikke, kan det virkelig være noget hun ikke har kunne tåle og skal hun være sådan? Hun har også tabt sig 500g og er i forvejen en lille tynd pige. Jeg kan nå rundt om hendes talje med 4 fingre og derfor vil jeg helst ikke at hun taber sig mere.
Tænker om man skulle forlange at få hende over børnelægen?
Hvad er jeres mening?
Er efterhånden noget bekymret for hende??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp forstår det ikke???
Kommentér på:
Hjælp forstår det ikke???

Annonce