{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.019 visninger | Oprettet:

det var min tur =O) {{forumTopicSubject}}

som nogen af jer måske husker oprettede jeg for nogen dage siden et indlæg om at jeg mente mit vand var gået. http://www.babygalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=10368
jeg fik kl 14.30 kørt ctg og jm mærkede om det var vandet der var gået, det var det ikke, men hun sagde dog at jeg havde "småveer", så jeg fik en coktail som jeg kunne tage og sove på om aftenen hvis det gjorde for ondt smiley
jeg tog så pillerne om aftenen men syntes ikke rigtig at de virkede.
fik måske 2 timers søvn, før jeg kl 2.45 kunne mærke at noget var galt og at jeg ikke ville have det skulle ske i sengen, og rigtig nok da jeg rejste mig gik vandet i et ordentligt skyl, så skyndte mig ud på wc hvor jeg kaldte på kæresten som lå og sov.
jeg ringede til jm som sagde at jeg sagtens kunne tage det med ro hvis jeg ikke havde veer, og aftalte at mødes med hende kl 8.30 søndag hvis ikke jeg havde fået veer inden, kl nåede dog kun at blive 3 før jeg ringede igen at nu var veerne altså oppe omkring et minut og vi aftalte at jeg skulle komme ind.
i mellemtiden havde kæresten pakket tasken der skulle med på sygehuset, da jeg ikke selv kunne pga veer.
jeg ankom på sygehuset 3.20 ca hvor jeg kom direkte ind på en fødestue (der var ikke nogen af undersøgelses lokalerne der var klar til brug) og gudskelov for det, vi havde dårligt nået at komme derind før jeg havde store vesmerter, og derfor hverken kunne få ctg, klyx eller temp.
jm fyldte derfor fødekaret med vand kl 3.25 da det var eneste mulige smertelindring for mig, og det virkede nærmest før jeg rørte vandet.
kl 4.10 var jeg 5 cm åben, og havde mange veer.
kl 4.20 havde jeg så mange og kraftige veer at jeg var ved at hyperventilere, så kæresten måtte sidde med en pose ved min mund og næse. og nåede at panikke (midt under en ve) over at jeg ikke kunne bevæge mine hænder pga hyperventilation.
kl 4.45 siger jeg panisk at jeg begynder at få presseveer og får at vide at så skal jeg bare presse. og det var bare ikke det jeg psykisk havde brug for da jeg følte at jeg kun lige havde fået at vide jeg var 5 cm åben.
men presse kom jeg til og 4.59 var prinsessen ude. det var godt nok en lettelse. havde de største smerter da hovedet skulle ud og glemte helt at hun jo sådan set også lige havde en krop, så da hovedet var kommet ud lagde jeg mig tilbage for at slappe af, hvortil jm siger at jeg lige skal presse en sidste gang for kroppen. GUUUUD ja kroppen! den havde jeg fuldstændigt svedt ud at jeg også skulle presse ud, så trykkede lidt for kunne ikke mærke noget dernede, og jm sige åben øjnene og se dit barn. og det første jeg tænker er "gud der ligger en baby i vandet ?!. og inden jeg opfattede det var min datter oppe på min mave smiley

fra vandet gik til hun var ude gik der kun 2 timer. det var alt alt for hurtigt for mig, og nåede aldrig rigtig at arbejde med veerne.
jeg skulle også syes en hel fordi hun var kommet så hurtigt ud, og blev endda syet i klitoris tæt på urinrøret smiley

men intet betød noget så længe jeg bare havde min skønne skønne datter smiley

jeg havde aldrig klaret så hurtig en fødsel uden min forlovede som virkeligt var en kæmpe støtte for mig.

vi er idag kommet hjem fordi vi har fået amningen godt nok op og køre smiley så alt er bare super dejligt.
hun er jordens nemmeste baby, og han er bare en skøn far smiley kunne virkeligt ikke være mere lykkelig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  det var min tur =O)
Kommentér på:
det var min tur =O)

Annonce