{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
982 visninger | Oprettet:

efter fødselen {{forumTopicSubject}}

jeg har lige et spørgsmål håber i kan svare på det..
jeg fødte den 9 november 07 og fødte normalt borset fra det gik meget stærkt ..
blødte 3mdr efter jeg fødte. så stoppet det i 7dage og begyndte så på P-Piller og blødte under hele pakken da jeg stoppet med at tage pillerne stoppet jeg med at bløde, men nu har jeg mange smærter i venstre side af maven?
er der nogen af jeg der har prøvet det samme?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  efter fødselen
  • #1   6. maj 2008 Hej...

Nej desværre... Men har du ikke været til læge med det...?

• #2   6. maj 2008 nej for er træt af de bare kigger op og siger det ser normalt ud, men det kan jo ikk være rigtigt jeg skal lave af panodil piller

• #3   6. maj 2008 Hmm jeg synes nu også det lyder lide mærkeligt... Men jeg har jo hellere ikke født endnu, så jeg ved ikke hvordan det skal være og hvordan det ikke skal være:-)

Men kan godt se problemet fra din side... Ikke fedt at ligge der og "udstille" sig selv, hvis man bare får af vide at alt er som det skal være... Men de må sq da undersøge dig, og det kan jo ikke passe at du skal leve af smertestillende og have ondt... smiley

• #4   6. maj 2008 har du ringet og snakket med lægen om det???

• #5   6. maj 2008 jeg ville snakke med lægen det er godt nok lang tid at bløde jeg fødte her den 8 april jeg jeg blødte i 14 dage efter og der har ikke været noget siden. ved godt det er træls med lægen skal glo men det kan være der er noget galt. jeg vil sige det er ikke normalt jeg havde en veninde som fødte i januar og hun blødte i 9 uger efter fødslen og hun tog til læge da det begyndte at gøre ondt og det viste sig at der sad "raster" efter fødslen så hun fik en udskrabning så jeg ville kontakte lægen hvis jeg var dig det tager jo også på dine kræfter når du bløder så længe..

• #6   6. maj 2008 Jeg blødte os kun under 1 mrd og plet bagefter jeg ammede så ik så jeg begyndte hurtigt på p.piller. Og jeg sprang os 2 ca to steder osv.. Det eneste som var gat med mig var jeg var ved a knalde jordmoderen en da hun pressede og ku ik gå i 1 uge.. smiley

• #7   7. maj 2008 var ude for det samme, dog efter kejsersnit, du kan have nogle små rester deroppe i livmoderen, som gør den ikke kan trække sig helt sammen, der er to løsninger, endten en udskrabning eller nogle piller der får den til at trække sig helt sammen og dermed selv får det sidste ud. du skal tage til din læge med det samme, for du kan få betændelse i livmoderen og tilmed miste den eller bare evnen til at få flere børn.

Kommentér på:
efter fødselen

Annonce