{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.104 visninger | Oprettet:

hvem skal med til fødselen? {{forumTopicSubject}}

sad og tænkte på hvem tager i med til fødselen? eller tog med da i fødte.
Jeg har det sådan at min kæreste er den eneste som får lov at være der inden mens jeg føder. (eller han SKAL være der) om han så vil klippe navlestreng og se vores lille dreng komme ud bestemmer han helt selv. han skal bare være der med mig smiley
Men synes ikke der skal andre med ind, da det jo er vores barn, noget vi har skabt sammen, som vi skal byde velkommen til verden som de første smiley

Min mor skal så passe hundene (selvfølgelig alt efter hvor lang fødselen bliver) og så må hun komme ind og se den lille når han er kommet ud og vi har fået set og nusset ham smiley og det glæder selvfølgelig også resten af familien.

men ville godt høre hvordan i andre har gjort eller vil gøre smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvem skal med til fødselen?
  • #1   3. nov 2008 Jeg havde også kun min kæreste med inde, og jeg tror ikke jeg havde klaret det uden ham, han var en fantatisk hjælp. Mine forældre passede også hunde (min fødsel tog knap 24 timer) og da jeg havde født kom mine forældre, svigerforældre og bedste veninde og så hende :o)

• #2   3. nov 2008 til mine 3 første føsler havde jeg kun min mand med, men til Antons fødsel var 2 af han storesøstre med ( 12 og knap 16 år) den ældste søster var desværre på skiferie i norge.

• #3   3. nov 2008 Jeg havde kæresten, mine forældre og bror med. og var rigtig glad for at de alle var der. Men men fødsel tog også omkring 22timer, så min kæreste og mor skiftede til at være hos mig.

• #4   3. nov 2008 Jeg skal have min kæreste med ind når jeg får den lille ved planlagt kejsersnit næste mandag :o))
    Skal igennem rygmarvsbedøvelse derfor må han komme med nemlig.

Junior skal i skole og hunden skal være alene hjemme til knægten kommer hjem halv 2 ca.. så bliver hun luftet og så tager kæresten hjem og henter junior og så kommer de ned til os på sygehuset..

Har dog valgt og sige at mandag vil jeg gerne det kun er kæresten og sønnen der kommer for da det er hans den første så skal han altså liiige have lov til at have et pusterum inden alle kommer og kigger på ham..

• #5   3. nov 2008 Det råd jeg kan give videre som jeg har fortrudt er at vi skrev og fortalte en hel masse venner at mit vand var gået tirsdag eftermiddag. Det eneste det resulterede i var en masse bekymrede mennesker onsdag som ikke kunne forstå hvorfor de ikke hørte noget. Så Jesper havde travlt med at skrive smsér.

• #6   3. nov 2008 Da jeg ventede min datter var min kæreste selvfølgelig med og ellers havde vi spurgt min mor om hun ville være med og så spurgte min søster som dengang var 13 år om ikke godt hun måtte komme med, blev enlig lidt overrasket over at hun gerne ville og efter vi havde snakket meget om at det jo måske ikke var så sjovt at se mig have ondt osv. Min kæreste og mig havde hende så med over til en Forældreaften på sygehoset hvor man hørte om fødsler, så billeder osv. Og hun var fast besluttet på at den oplevelse ville hun gerne have. Da jeg ventede min søn havde vi igen min mor og lillesøster med.

• #7   3. nov 2008 Til min fødsel af vores det første barn er det kun kæresten der skal være hjælper... Jeg har godt nok tænkt om man skulle ha en mere med men kan ikke rigtig finde ud af hvem det skulle være synes jeg!!!

Herhjemme har vi snakket om at kæresten som det første når jeg har født og nusset den lille trold så bliver der ringet til mine forældre og hans.. og dernæst venner osv... !

Og så må venner og familie komme og besøge os på syghuset så når vi kommer hjem at vi har en hel uge til at finde ud af det hele sammen og få en hverdag med bette manden.... og så må folk efter den uge komme og besøge os igen :0)

• #8   3. nov 2008
    Jeg havde min kæreste og min mor med - nok fordi jeg ikke er så gammel, og mig og nicolai havde kun været sammen i 111 mdr og min mor er den der kender mig bedst i hele verden og forstår mig uden jeg nærmest siger noget .

• #9   3. nov 2008 Anna Faustina J - i din alder havde jeg helt 100 også haft min mor med :o)

• #10   3. nov 2008 jeg havde min kæreste og min søster md og det var jeg glad for. for så kunne de skiftet til at massere mig og hente ting til mig. min fødsel tog 9 timer

• #11   3. nov 2008 jeg havde min mor og kærste med

• #12   3. nov 2008 hejsa..
    jeg havde min mand og hans søster med.. jeg var glad for de var 2.. det tog lang tid og havde veer i 47 timer før jeg måtte presse og hver gang skulle jeg have en til at prikke 2 fingre ind i lænden på mig, så det var næsten nødvendigt med to for min mand var helt udmattet til sidst..

• #13   3. nov 2008 jeg havde min mand med alle tre gange

• #14   3. nov 2008 Jamen jeg skal have kæresten med selvf. og han skal klippe navlesnoren og så må han selv bestemme om han vil se den lille komme ud, bare han er hos mig.. Og så skal min mor med for det vil hun vildt gerne, så det få hun lov til, og så har kæresten også en hjælper hvis nu det tager lang tid og han har behov for en pause..

• #15   3. nov 2008 jeg havde min mor og min kæøreste med..
    men efter 17 timer fik jeg kejsersnit, og der skulle jeg vælge 1 kun som måtte komme med ind, jeg valgte selvfølgelig min kæreste da det som du siger er noget vi har skabt sammen, og min mor blev sendt hjem..

så hun kom dagen efter da vi først var på barsels gangen kl. 22.00 en time efter han var ude...

• #16   3. nov 2008 Jeg havde min kæreste (vores datter far) med ind og min mor! Og det var jeg super glad for.. Det vil jeg helt sikkert igen når og hvis jeg blir gravid igen..

• #17   3. nov 2008
    Jeg kunne i hvert fald heller ikke have undværet min mor der ;d

• #18   3. nov 2008 Vi har snakket om at det bare skal være mig og kæretsen også ved jeg ikke om min mor skal være der så jeg kan få fat på hende hvis han ikke kan klare det.. Han ved ikke helt hvordan han vil tage hele forløbet...

• #19   3. nov 2008 En fødsel er for mig er meget intim og privat og derfor skal kæresten med og ingen anden.

• #20   3. nov 2008 jeg skal sørme kun have kæresten med smiley

• #22   3. nov 2008 min kæreste var med da jeg fødte min datter og denne gang skal han også med hvis han når at komme hjem, eller føder jeg alene gider ikke familien skal sidde og glo på mig.

• #23   3. nov 2008 jeg havde min kæreste, far og mör med, og nde var der under det hele. men min far kiggede selvfælgelig ikke da han var på vej ud, men det er klart den bedste beslutning og ha dem med havde ikke klaret det uden dem, selvom min kæreste var en super hjælp var mine forældre stadig bedst.

• #24   3. nov 2008 Jeg havde min mand og min mands mormor med :o) i starten var det egentlig mest for min mands skyld at vi snakkede om at have en til med inde da man jo aldrig ved hvor langt det trækker ud og så skulle han ikke være ked af at gå ud 5 min fordi der ville være en til og så også en til at støtte ham..
    Da det jo var første gang var der jo ingen af os der vidste hvad vi gik ind til og syntes bare at det kunne være meget rart at der var en ekstra person til at støtte :o)
    Jeg var bare rigtig glad for at hans mormor var med, hun var en super støtte og så havde jeg 2 hænder at klemme :o)
    Det ville jeg ikke gøre om, hun må sandelig også godt være med næste gang :o)

• #25   3. nov 2008 Jeg skal have min mor med og min kæreste, så føler jeg selv at jeg har det bedste støtte smiley

• #26   3. nov 2008 Jeg havde min kæreste min mor og far med. Min far var kamera mand, Men det var dejligt at de alle 3 var med....

• #27   3. nov 2008 Jeg havde kun min kæreste med og det var det helt rigtige for mig.

• #28   3. nov 2008 jeg skal kun have min kæreste med til fødslen da det som andre siger er noget vi har skabt sammen og det er en unik oplevelse jeg kun vil dele med ham...

• #29   3. nov 2008 Jeg havde min mor og min veninde med. Det var dejligt med to hjælpere.

• #30   3. nov 2008 Tony - hvordan kan det være du er første gangs fødende selv om du er gravid for anden gang???
    blev lige lidt nysgerrig og undrede mig, du behøver ikke svare hvis du ikk vil uddybe :O)

• #31   3. nov 2008 jeg havde os min mor og min kæreste med... og det var jeg mega glad for. min mor kender mig bedst såe det var rigtig rart at ha hende med..

• #32   3. nov 2008 Tony & Maria - okay :O)
    jeg fik også aks med Noah.
    regnede også med det var fordi du havde fået kejsersnit :O)

og det irritere bestemt ikke mig

• #33   3. nov 2008 ikke irritere dem :O)

nææ nej.. hvorfor blive irriteret over så lille en ting??

• #34   3. nov 2008 det må man sige hvis man kan hænge sig i sådan en lille detalje..

inde på baboom blev min fotoprofil slettet da der var billeder af både jesper og jeg (jesper er min kæreste) vi delte også profil, og fik a vide af en af os skulle være på alle billederne..

da jeg gjorde opmærksom på en som havde billeder af sin søn alene, fik jeg a vide jeg ikke skulle brokke mig, ellers blev hele min profil slettet, og vedkommende som jeg henviste til fik lov at beholde sin fotoprofil..

voldsomt plat må jeg indrømme..

• #36   5. nov 2008 Jeg regner med det kun bliver kæresten og sygehus personalet (jeg ved ikke hvor mange der normalt er til sådan en fødsel)

• #37   7. nov 2008 havde faktisk slet ikke tænkt på at høre kæresten og hans menning haha. det er jo vores første barn og ved faktisk ikke hvordan han har det med at skulle stå med det hele selv. måske en god idé og høre ham om det er ok med ham at det kun er os to. har bare hel tiden sagt at det kun skulle være os to, og da han ikke har sagt mig imod har jeg ikke tænkt mere over det. men tror nu også godt han kan klare det, men det må jo også være hårdt at stå der ved siden af og ikke rigtig kunne gøre noget.

• #38   7. nov 2008 jeg har ikke spurgt min kæreste, men jeg kan ikke se hvorfor andre end os (og sygehus personalet) skal med ind når jeg skal føde..

De var heller ikke med da den blev lavet, så har de heller ikke ret til at se den komme ud *g*

• #39   7. nov 2008 jeg kan kn sige jeg var meget glad for min mor var med ogs, hun er min styrke nr alting ser sort ud eller er hårdt ;O)

Kommentér på:
hvem skal med til fødselen?

Annonce