{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.479 visninger | Oprettet:

min fødsel d. 10 april {{forumTopicSubject}}

Ja så skete det alligevel i påsken hvor manden havde ferie og var hjemme fra kbh..

Torsdag den 9/4 tog jeg en cykel tur over imfjordsbroen over til en gammel kolega i aalborg, og fik morgen mad. Kl. 13.00 var jeg hjemme igen. Men omkring kl. 15.00 begyndte det at løbe lidt vand. jeg var i tvivl om det var slimproppen eller vandet der var gået så jeg ventede med at ringe til fødegangen. Men kl. 17 kunne jeg godt se det var vandet og fik michela hentet og ringet på fødegangen. De ville selvfølgelig have jeg skulle komme ud og tjekkes så det gjorde vi.. Jeg blev tjekket og fik kørt den test igennem. efter alt var godt og jeg kun var åben 4 cm tog vi hjem igen kl. 20.30 og lige en tur omkring mac d.
Kl. 22.00 begyndte mine veer så og kl. 23 var de så graftig og der var kun 4 min imellem. så jeg ringede på fødegangen og de ville så gerne se mig. Vi var på fødegangen kl. 23.30 hvor jeg så begynder at få lidt pressetrang i vente værelset.. jeg kommer så ind på en stue hvor hun undersøger mig og ser min hinde endnu ik er helt væk. hun prikker dog hul på det og så går det ellers bare igang.. og jeg var åben de der 8 cm. jeg pressede og kl. 00.22 blev han så født.
Det gik så hurtigt , at jeg ikke synes jeg kunne følge med. fik ingen smertestillende..

min lille dreng vejer 3140g og er 50cm..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min fødsel d. 10 april
Kommentér på:
min fødsel d. 10 april

Annonce