{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.272 visninger | Oprettet:

min fødsel... {{forumTopicSubject}}

prøver at gøre den kort:-)

røg på fg fredag D 18 fordi jeg blødte, men blev sendt hjem igen, det var bare proppen. den 19 fik jeg meget kraftige plukveer og sov ikke den nat, søndag aften gik vandet, men da jeg ikke har prøvet det før tænkte jeg at det bare var mere af proppen. mandag D 21 ringede jeg til fødegangen for min mor mente ikke det var normalt. kl 1530 blev jeg indlagt, havde åbnet mig 2 cm. hele dagen prøvede de at få min fødsel igang med akupunktur, strøm dimser på min ryg osv. om aftenen lagde de mig i seng, jeg kastede konstant op så de morfin piller jeg fik hjalp ikke. tirsdag morgen bliver jeg vækket og skal tilbage på fødestuen. nu havde jeg åbnet mig 3 cm. først kl 19 begynder der at ske noget, jeg har næsten åbnet mig helt og får lagt en blokade fordi det gør for ondt (måtte vente på narkoselægen i to timer, øv), hun stod og drejede med hovedet i bækkenet. Da de endelig prikker hul på fosterhinden finder de ud af at hun har skidt i fostervandet, så de sætter pulsmåleren direkte på hendes hoved. kl 2325 får jeg endelig samlet kræfter nok til at få hende ud. Hun havde slugt en masse fostervand og blev suget.. men på trods af det jeg ville kalde en meget hård fødsel så er det bare den bedste oplevelse at sidde med den dejlige lille pige bagefter...:-) (tror nu alligevel jeg vælger kejsersnit næste gang he he) det blev lidt langt alligevel:-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min fødsel...
Kommentér på:
min fødsel...

Annonce