20. okt 2008 Følger: 36 Følgere: 35 Babyer: 2 Emner: 155 Svar: 1.197
Meget Meget forsinket fødselsberetning {{forumTopicSubject}}
Det hele startede med at vi kommer hjem efter at have været til ræs med nogen venner i Esbjerg ( kl. 00.00), jeg stiger ud af bilen og går ind af havelågen, siger jeg til brian (min kæreste) at enten så tissede jeg i bukserne eller også var det vandet der gik. Så jeg ringede til fødsegangen for at hører hvad jeg skulle gøre. Snakkede lidt med jordmoderen og imens begynder veerne og kommer stille og rolig. Og for helved hvor gjorde det ondt.. Men jeg skulle ringe igen til hende efter der var gået 2½ time for at se om det var blevet værre.. Men det var det ikke da jeg snakkede med jordmoderen, men det blev det, ringede så til min mor lige efter, for hun og min far skulle med til fødselen, men fortalte hvordan det hele stod til.. Ringede igen til fødegange kl ca. 4 og sagde jeg ikke kunne holde det ud og finde ro, men skulle tage et dejligt langt og varmt bad også komme ind så de kunne se på mig.. Vækkede brian kl halv 6 og var på sygehuset kl 5 min i 6.. Vi havde ingenting med, da de havde sagt at vi godt kunne regne med at blive sent hjem igen.. Men jeg blev undersøgt og var allerede 4 cm åbne.. Så der blev ringet til mine forældre og sagde nu kunne de godt stå op og kører mod Jylland (mine forældre bor på sjælland). Derefter gik det stærkt.. Kl 8 blev jeg undersøgt igen og var så åbnet 6 cm.. Mine forældre kom 1½ time før jeg fødte.. Men kl 5 min i 11 blev jeg undersøgt igen og der var jeg 9½ cm åbne, så nu fik jordmoderen travlt med at få fat i de ting hun skulle bruge.. Allerede 5 min over 11 fik jeg den første presseve og kunne jo ikke lade være med at presse, men fra den første presseve til hun var ude tog det 19 min.. Jeg fik ikke noget til smerterne..
Isabella kom til verden d. 30/5-09 kl 11.24
hun vejede 2830g og var 49 cm lang
jul 2008
Følger: 41 Følgere: 40 Babyer: 1 Emner: 47 Svar: 1.011
feb 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 38 Svar: 333
okt 2008
Følger: 36 Følgere: 35 Babyer: 2 Emner: 155 Svar: 1.197
Det havde jeg skam også
Meget Meget forsinket fødselsberetning