{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
698 visninger | Oprettet:

Turen til sygehuset {{forumTopicSubject}}

Puha. det kan godt være det er mig der er lidt små sær, men jeg savner køreturen til sygehuset. Da jeg fødte vores søn for knap 7 uger siden, gik mine veer igang ved 5 tiden om morgenen og kl. 9 rettede vi snuden mod Kolding sygehus.
Den time det tog os at køre derned savner jeg. Det var så hyggeligt at sludre med min skønne kæreste om forventningerne og hvad man frygter osv.

Min kæreste var så kær. Mine veer blev noget stærkere i bilen og der var helt stille et kort øjeblik og så siger han stille "Øh mulle nu er der altså kun 7 min. mellem dine veer" og så blev foden lidt tungere på speederen. He he. nu var det hans 2. barn så han havde jo prøvet det før, men jeg kunne tydeligt mærke at denne fødsel betød mindst lige så meget for ham som den første.¨

Den følelse der skyller ind over en når man ved det er ved at være lige op over, er fantastisk. Den er ikke til at beskrive og selvom det at føde var hårdt ville jeg gøre det igen anytime. Det er den mest vidunderlige fornemmelse.

Følte bare lige for at dele det med jer, for når jeg sidder og læser andre opslag med spørgsmål osv. så savner jeg de 9 skønne timer jeg lå med veer, og ventede på sønnen vores smiley og når andre skriver div. ting og sager får jeg kuldegysninger af ren og skær glæde og varm medfølelse.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Turen til sygehuset
  • #1   31. aug 2009 du er absolut ikke den eneste der har det sådan :0) så du er ikke sær :0)

  • #2   31. aug 2009 Ja der var vores bare en fryd, men min fødsel var også nem og mine veer var slemme, men ikke uudholdelige, og så gik det jo relativt stærkt. Jeg var nok bare en af de heldige der havde en super god oplevelse NÆSTEN hele vejen igennem.

  • #3   31. aug 2009 savner bestemt heller ikke min sad med hovede nede i en pose hele vejen. men havde jeg en tur som din jo så tror jeg også jeg ville savne den smiley

  • #4   31. aug 2009 Jeg har det lige som dig, men savner også helt vildt at være gravid, at gå der og vente spændt, at have den store hyggelig mave, og de til tider håde spark dre næsten tager pusten fra en...
    Desvære elskede jeg ikke min graviditet, så meget fordi jeg havde bækkenløsning, og gik 9 dage over tiden...
    Men jeg har lovet mig selv, at næste gang skal jeg nyde det hele og ikke være sur og negativ, pludselig er dte hele overe og så står du bare med den bette.. Så næste gang vil jeg nyder alle mdr, uger, dage, timere, minutter og sekunder jeg er gravid, for det er da så dejligt...
    Og så bure jeg mig inde med den bette de første 3 mdr. for hold da op hvor gå det stærkt, dte med at være spæd, er så kort en periode... Så den vil jeg have for mig selv, med morten og vores datter lærke..


  • #5   31. aug 2009 præcis det samme her, jeg savner også den der tid med veer, ja det gjore ondt af H...... til men den der følelse er bare helt ubeskrivelig, min søn er godt 4 måneder og jeg savner det bare enormt stadig, kigger tit på billederne, læser journalen osv. for lige at huske det, min graviditet var noget værre hø, men fødslen jubiii, det var bare (hvis man da kan sige det) super hyggeligt.



  • #6   31. aug 2009 dejligt det ikke kun er mig. havde bare den perfekte graviditet og fødsel, men måske det bliver stik modsat næste gang, men hvis ikke kunne jeg gøre det igen og igen og igen. Det er jo følelser man kun kan bringe frem i sådan en situastion og simpelthen det støste i verden. Savner bare det hele ss

Kommentér på:
Turen til sygehuset

Annonce