{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.396 visninger | Oprettet:

Jubii nu bliver det vores tur..... :)) {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften siger, så er det endelig vores tur efter 11 dages venten fra terminsdato til nu....

Kørte manden på job her til morgen, pågrund af jeg selv skulle bruge bilen, da jeg skulle til tjek på svangerafsnittet og snakke om igangsættelse til på torsdag.... Da jeg kommer hjem og stiger ud af bilen, føles det somom jeg "tissede" i mine bukser.... Da jeg kommer ind og går på toilettet finder jeg ud af mit fostervand er begyndt at sive ikke voldsomt, men heller ikke svagt, mere som en jævn tissetår (undskyld udtrykket)....
Ringer til manden og fortæller ham nyheden, og han finder hurtigt ud af at komme hjem igen, for han vil jo ikke snydes for en fødsel, ej heller når det er vores den første.....

Derefter har jeg ringet til FG jeg skal komme ind til tjek på det tidspunkt jeg har en aftale..... Også må vi se derfra....

Jeg håber lidt at vores lille pige først vælger at titte til verden efter kl 00.01, da vi har en niece (vores piges kusine) som har fødselsdag i dag.... Men hvis hun kommer før er der ikke noget at gøre ved det....

Opdatering følger hvis ikke senere, men når vi er kommet hjem efter fødsel.....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jubii nu bliver det vores tur..... :))
Kommentér på:
Jubii nu bliver det vores tur..... :))

Annonce