{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  født for 8 dage siden nu ondt??
  • #2   15. okt 2009 Hej..
    du skal kontakte lægen .....
    det kan være du har rester af væv eller moderkage sidende .....
    det havde jeg og 7 dage efter fødslen fik jeg en styrtblødning .. midt i føtex... røg ind babu babu og fik en udskrabning......
    vil ikke skræmme dig men synes du skal få det tjekket !
    jeg havde rigtig ondt men bildte mig selv ind det var efterveer da det var min nr 3 og havde hørt de kunne være meget slemme.... men det var så langt værre end det ...
    så få lige tjekket hvad der kan være smiley pøj pøj


  • #3   15. okt 2009 Jo tak må nok hellere kontakte lægen imorgen, jeg har født normalt og mistede kun en halv liter blod... puha håber jeg da ikke det er... gider ikke på sygehus igen... og skulle undværer min lille søn ville være frygteligt..

  • #4   15. okt 2009 ja og hvis det bliver værre og du føler feber så er det lægevagten smiley

    det er jo ikke sikkert der er noget men du kender din krop ..... og det er i hvert fald ikke ok at have så stærke smerter.....

    jeg blev indlagt med min datter...... hun var hos mig og en sygeplejerske fra barselsgangen passede hende så mens jeg fik lavet den udskrabning.... det tog kun en halv time så skulle jeg lige vågne og så blev vi genforenet igen smiley
    du kan osse have din søn med indlagt og hvis du så har mand 7 kæreste så kan han komme ind og passe den lille mens du får foretaget indgrebet hvis altså det er det du skal smiley


  • #5   15. okt 2009 vil tro du skal ind og have det gjort samme dag.... du bliver ikke indlagt i den forstand at det vare flere dage...
    jeg var der kun 1 døgn og det var jo fordi det kom så voldsomt med den styrtblødning midt i føtex og så babu ind...... de sagde jeg godt måtte tage hjem til dagen efter men det turde jeg ikke for hvis det begyndte at bløde så voldsomt igen og jeg var alene med 3 børn... derfor blev jeg natten over til de næste morgen lavede indgrebet.... 5 timer efter var jeg hjemme igen smiley


Kommentér på:
født for 8 dage siden nu ondt??

Annonce