{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.763 visninger | Oprettet:

Hvor er det vildt :o) {{forumTopicSubject}}

Sys jo lige jeg testede positivt i sidste uge, og nu er der kun 4 uger til termin...
Hvor er tiden da egentlig gået hurtigt, og sidder egentlig osse og får lidt ondt af alle jer der lige først er blevet gravide og har den lange ventetid foran jer, selvom den osse er mega skøn :o)
Til trods for at jeg har været så uheldig de sidste par uger, så har det nu været det hele værd alligevel og kæresten er nu begyndt og forklare lille pigen hver aften at nu må hun godt snart komme ud til ham, så han kan holde hende.. Så blir man ski da helt nyforelsket i ham, hihi..
Sys bare det er vildt at det er lige om lidt smiley <3 <3, og så går man på barsel idag :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor er det vildt :o)
  • #1   9. dec 2009 Maria - Jaaa, og en dag så vupti så har du baby som bare bliver STOOOOR i løbet af 3 sekunder (sådan føles det) ...
    Men det er da dejligt I snart får jeres lille pige ud til jer, og skønt med en kæreste der glæder sig såå meget til hun kommer! smiley


  • #2   9. dec 2009 Trine- ja det er faktisk det der skræmmer mig mest, lige pludselig så er de bare store og selvstændige.. Uhh der er heldigvis et par år til endnu :o)

  • #3   9. dec 2009 Maria - Haha, bare husk at når du har født og nyder din lille datter FULDT ud så nyd lidt ekstra, fordi om nogen måneder opretter du et indlæg igen hvor der står: Guuud hun er allerede så stor og kan allerede osv osv osv, og hvor er tiden dog blevet af osv..

    Synes heller ikk Oliver burde være 13 mdr allerede, men det er han altså desværre.. Tiden FLYVER virkelig bare afsted med sådan en bette en! .. smiley


  • #4   9. dec 2009 Trine- det er jo lige nøjagtig det man gør og lige pludselig så fylder hun et år, og kan gå osv...
    Tror bare man har tendens til måske og ta tingene lidt for givet af og til, istedet for og nyde det man har og gøre det i nuet..


  • #6   9. dec 2009 ja det er sjovt at de første måneder går tiden enormt langsom, og før man for sig set om er tiden bare løbet fra en, og når så endelig baby er ude går der lige noget tid og så begynder man at savne det at være gravid :S

    kan godt forstå de kære mænd ikke altid kan forstå og følge med os smiley


  • #7   9. dec 2009 Tessa- ja de må lide meget i de 9 mdr, de mænd. Men nu kan jeg godt forstå hvorfor de bagefter sir at det var en hård fødsel, de kan jo kun være til stede og hvor må det vlre hårdt og se sin kæreste/kone ligge med så mange smerter uden og ku gøre noget.

Kommentér på:
Hvor er det vildt :o)

Annonce