{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
831 visninger | Oprettet:

Er det nu?! {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley
Jeg har siden 6:47 haft noget der minder om plukveer ca. hvert 10. minut. Jeg plejer kun at have 3-4 stks om dagen, men idag har jeg altså allerede haft rimelig mange plus de gør ondt helt nederst på maven. Det plejer aldrig at gøre ondt!
Plus da jeg morgentissede var der lidt (SORRY) tykt rødt stads på papiret, slimprop?
Nørj hvor er det spændende!! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det nu?!
  • #1   26. feb 2010 Det kunne sagtens være starten på en fødsel:)

    Så det med at komme i bad og barbere hvad der skal barberes, pakkes hvad der skal pakkes osv.

    Kommer fra en der fødte med MANGE hår på benene og steder hvor jeg ikke ønsker en læge kigger smiley


  • #2   26. feb 2010 linda: Ha ha ja jeg kunne heller ikke se en skid, men gjorde det lidt på gefühle:-) optil.

    Men jeg fødte 12 dage før tid så havde ikke lige forberedt den del og jeg havde en rigtig hurtig fødsel så blev taget lidt på sengen.

    Sys bare det var lidt pinligt (bagefter) at ligge der med busk smiley Os billederne, gad godt jeg liiiige havde noget at ordne det. hi hi


  • #3   26. feb 2010 haha ja jeg hoppede også i bad og blev barberet inden fødslen smiley SÅDAN skal det nu engang være , men må gerne være lidt "frisk" selvom man skal være mor (: heh.

    og jov det kan sagtens lyde som om der er ved at ske noget smiley


  • #4   26. feb 2010 Maiken: Ja jeg sys os der skal slås græs dernede smiley

    Linda: Ja det kan godt være de har set det før, men jeg er SÅ blufærdig i forvejen og hvis der så ikke er pænt, så bliver jeg endnu mere blufærdig smiley

    Jeg ville heller ikke have taget billeder dernede men min veninde gjorde det alligevel og nu er jeg vildt glad for det (bortset fra hårene:)
    Der er taget billed lige nu hun kommer til verden og det ville jeg bare ikke undvære .) Det jo kun mig og min kæreste der skal se dem, så genere det mig ikk:)

    Vi fik morgenmad på fødestuen efter jeg havde født og manden måtte godt spise med den første dag, så madpakken var ikke ndvendigt her...


  • #5   26. feb 2010 Ku godt lyde som optræk til fødsel:o)
    Ja jeg ordnede nu altså osse lige div hårgevækster, inden fødslen, for ville nu gerne se ordentlig ud, og stadig føle mig bare en lille smule lækker, efter fødslen.


  • #6   26. feb 2010 tilgængæld kom jeg med fuld med make-up da jeg ikke havde fået det taget af om aftenen smiley Håret var glattet og jeg lignede bestemt ikke en der lige havde født efter fødslen. he he...

  • #7   26. feb 2010 linda: gid det var mig! Jeg sys det er den største ting i verden og synes altså ikke det var så forfærdeligt smertefuldt. (gad vide om jeg er slap??? hi hi)

    Kan godt forstå du glæder dig, det bliver bare så spændene og stort.

    Kan ikke forstå hvorfor sygehuset ikke tager i betragning at der altså kommer en mand med. det sys jeg er for dårligt. De andre dage min kæreste var der, fik han rester, altså hvis der var noget tilovers som os nybagte mødre ikke kunne spise:) Han manglede vidst ikke noget smiley


  • #9   26. feb 2010 Mit startede os klokken to om natten med at vandet sivede:) Klokken 10.03 var hun kommet til verden. Havde bare total ønskefødsel. Havde kun veer i 8 timer smiley



  • #10   26. feb 2010 Hvordan går det nu?


  • #12   26. feb 2010 S & M: Hold da op! Det var ikke meget... Mine veer var os kun kraftige i ca 2 timer... men de startede ca klokken 2 og hun var ude klokken 10:)
    Kan bestemt kun ønske mig sådan en fødsel igen smiley


  • #14   26. feb 2010 S & M : He he den kan jeg slå, jeg lå på fødestuen i tre kvarter smiley

    Jeg ringede flere gange derop men de mente åbenbart bar jeg var hysterisk. Så da jeg endelig fik lov at komme var jeg helt åben og min fødsel var i gang.

    Gik heeeeel vejen ned til fødestuen selv fra indgangen af, der er pænt langt sku jeg hilse og sige. Og da jeg så når der ned kommer der en sygeplejeske og sige, nå du må være line, vi kunne hører du kom. (jeg stoppede hver gang der kom en ve for at trække vejret. he he)

    Så kom jeg direkte på fødestue og blev undersøgt og der var fuld gang i den smiley


  • #15   26. feb 2010 Faaaaaaaaanny... Er der sket noget? fortæl fortæl fortæl:)

  • #16   26. feb 2010 Havde oz en lynfødsel smiley Dejligt..
    Ingen der har hørt noget?

    Havde oz en LYNfødsel:
    Begyndte med at få lidt ondt i mit bækken kl 05.30 og det blev egentlig ikke værre før ved en ti tiden... Kl 13 ringede vi til fg og sagde at der var ca 10 min mellem veerne og hun sagde at vi godt måtte begynde at køre derind af (tager 20 min at køre derind)
    Da vi var ved at være derinde, begyndte jeg at få presseveer. Så jeg blev nød til at gå op på fb selv, mens manden parkerede bilen.
    Kl. 14.30 kom jeg op på fg og sagde at nu skulle jeg virkelig presse. Kl 14.47 var hun ude smiley
    Så jeg var på fg i 17 min alt i alt, fra jeg kom til hun var ude...


  • #17   26. feb 2010 stavefejl smiley

  • #18   26. feb 2010 Det godt nok vildt så meget forskel der er... nogle førstegangsfødende ligger jo i flere dag næsten...

    Det gik godt nok os stærkt.

    Var jeg blevet hjemme en halv time mere havde jeg fået presseveer i bilen. hi hi


  • #20   26. feb 2010 Kat: Ha ha ja det det jeg mener! Så næste gang skal der godt nok os trimmes op til...

    Jeg havde kun læresten og en veninde med og så var der 1 jordmoder... Men det var os rigeligt . hi hi


  • #21   26. feb 2010 Kat: tror os der kunne have været 100 inde på min fødestue... Var sku ikke lige det ejg tænkte mest over.

    jeg jokede os mellem veerne, men kun med min veninde, kæresten sad bare helt stille og holdt mig i hånden, tørrede mig på panden og gav mig vand... tror han var bange for at blive slået ned smiley



  • #22   26. feb 2010 Her var der skutte tid til at ordne noget som helst.

    Jeg fik veer kl 7.30 og havde født (stående i modtagerummet på fødegangen) kl 10.30.....

    Og så dog!!! For manden kørte faktisk den midterste til frisør på vej til børnehaven, imens jeg stod og klamrede en dørkarm med veer op over begge ører.. Han var SÅ langhåret, så jeg stod derhjemme og kneb ballerne sammen, så storebroren kunne se godt ud til sin nye titel;o)
    NOLLER, nu hvor jeg ser tilbage, men vi klarede den...lige præcist, men så heller ikk mere til;o)


  • #23   26. feb 2010 håber håber...

    sys det er lidt sjovt folk tænker på at ordne ben og babere sig GG.. kan forstå i skridtet men de andre steder herre gud GG.

    det minder mig om da min kammerat kørte galt, hans bil var total krøllet men han skulle satme have sit anlæg med eller vidste han ikke hvad han skulle gøre skreg han af falck folkene, og de måtte opgive at få ham med før han havde sit anlæg GG


  • #24   26. feb 2010 Husk at holde os opdateret smiley Og held og lykke, ..

Kommentér på:
Er det nu?!

Annonce