{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.187 visninger | Oprettet:

puha en slem forskrækkelse. {{forumTopicSubject}}

i går nat kl 00 vågner jeg ved at det siger plask og jeg farer op og tror vandet er gået i en vodsom skylle som ikke vil stoppe, jeg får kaldt på kæresten og opdager at det er blod og det fortsættter så jeg løber ud i bruseren for det vil kke stoppe :o( kæresten får ringet efter en ambulance og min far som skal hente de to store med det samme. falck folkene bliver chokeret over blodet og jeg bliver kørt på sygehuset med fuld udrykning og hold fast hvor var jeg bange, i alt den tid anede jeg ikke noget om hvordagen min lille pige i maven havde det.
vi kommer ind på sygehuset hvor de kan se at hun har det super og hvis min blødning aftager vil de forsøge og lade mig føde selv da de plukkeveer jeg havde i går havde åbnet miig 2 cm. kl 09.11 får jeg endelig min gulklump i armene. jeg havde hverken pakket taske eller noget, det eneste jeg havde med var en bluse og dyne jakke,.

ja ja og jeg der troede jeg gik over tid for havde ikke tid til at føde nu.
men det blev til en lillepige på 2891g og 48 cm og nu trænger jeg sku til at sove hehe har også lidt blodmangel men ville gerne hjem og det fik jeg lov til.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  puha en slem forskrækkelse.
Kommentér på:
puha en slem forskrækkelse.

Annonce