{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.196 visninger | Oprettet:

Puha noget af en chok {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg har jo den berømte BL meget slem af slagsen.
Samtidig har jeg haft mange plukkeveer den sidste uges tid.
Har haft tre små veer, en i går og to idag.

Nårh men jeg kunne så ikk holde det ud mere (kan stadig ikk) så jeg ringede til min JM i dag og fik at vide at jeg skulle ringe til Roskilde sygehus afdelingen for gravide, det gjorde jeg så og blev beordret at komme med det samme.

Jeg tog et bad og fik noget tøj på, og op på cyklen og til toget, ja ved ikk hvad jeg tænkte på.
Men jeg kom så der ind og fik kørt strimmel og nøj hvor var lille-pigen utilfreds med det, der gik ikk 5 min. hvor hun ikk havde sparket 4-5 gange minst. men efter at have ligget der i 30-45 min så blev jeg delvist befriet, det vil sige at da hun mærkede mig på maven synes hun at lille-pigen lå meget lavt og virkede lille så jeg skulle da også lige undersøges indvændig og scannes både inde og ude.

Jeg bliver så hentet ind i et scannings rum hvor en læge laver en GU på mig tager en prøve fra min skede, det vil sige at hun skulle tage en prøve som skulle vise om der var gang i en mulig fødsel.

Jeg bliver så scannet inde fra og alt ser fint ud min livmoderhals er ikk afkortet, MEN hun kan så ser noget der der ligger ved "udgangen" hmm tænker jeg så.

Jeg bliver så scannet på maven hvor jeg ser lille-pigen og alt ser fint ud hun vokser som hun skal, hun vejer 1kg præsic. Det der ligger ved "udgangen" er så min moderkage så hvis jeg går i fødsel nu så må jeg ikk føde selv. De mener så at jeg har to moderkager da der også ligger moderkage ved bagvæggen og oppe af.

Jeg skal så til kontrolscanning d. 1/6 for at se om den har flyttet sig, men hvis den ikk har ja så ved jeg ikk hvad de har tænkt sig, men føde hjemme får jeg så ikk lov til.

Da jeg så var færdig med at blive undersøgt, sad jeg på stuen hvor jeg spændt ventede på svar da det var alt afgørende om jeg skulle blive eller få lov til at komme hjem.

I min urin kune de se at der var en mulig blærebetændelse, men de var ikk sikker så de havde sendt den ind til dyrkning, og jeg vil så få brev der om.

Jeg er nu sendt hjem igen med den ordre at jeg skal slappe 100% af nu for at mindske plukkeveerne og mine bækkensmerter. men det er skisme svært når man har en knægt på 2½år og en kæreste der er til håndbold øv bøv. men jeg skal ringe hvis plukkeveerne bliver realmæssig, begynder at bløde eller får veer, eller vandafgang.

Så det var lidt af et chok da de allesammen troede at jeg var ved at gå i fødsel.

Men jeg er hjemme nu, Og er godt øm og har ondt. Kæresten kommer snart hjem så han kan skifte Malthe så jeg kun skal putte ham.



I må alle have en dejlig aften.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puha noget af en chok
  • #1   5. maj 2011 det var da øv alt sammen men kan da sige at dækker modderkagen udgangen når du engang skal føde så bliver det er kejsersnit.

  • #2   5. maj 2011 Det ved jeg godt søde.. Det fik jeg at vide. MEn det jeg mente var at hvis dem stadig ligger lavt når jeg bliver scannet nøste gang ved jeg ikk hvad deres plan er.

  • #3   5. maj 2011 så tror jeg bare de scanner dig igen senere for at holde øje, nu ved jeg ikke hvor langt du er henne til den tid, men er det ved at være oppe over der så får du nok en tid til PKS hvis den ikke har flyttet sig :o)

  • #4   5. maj 2011 Øv hvor en træls omgang. Håber da det hele går iorden og at du går tiden ud. Held og lykke smiley

  • #5   5. maj 2011 Jeg er 27+1 i dag og jeg skal til scanning d. 1/6

  • #6   5. maj 2011 Så vil jeg være 31+0 den dag. Jeg ved ikk om jeg så skal scannes igen eller om jeg så bare får en tid til PKS der smiley

  • #7   5. maj 2011 Han er kommet hjem nu, jeg klarede det uden for meget hurlumhej..
    Mht mine mulige to moderkager, så aner jeg det ikk.. det fik jeg ikk svar på.

    Ja det er jeg også rigtig glad for, og nu skal jeg lave aftale med lille-pigen om at hun sover om natten så jeg kan få noget søvn og ikk sparker for hårdt når hun er vågen (ved godt at det bare er ønske tænkning, men tænk nu hvis hun høre efter smiley )


  • #8   5. maj 2011 Bine tror de scanner frem til du har termin hvis dit ønske er at føde selv, min nummer to lå forkert og jeg blev scannet dagen før jeg havde tid til kejsersnittet for hvis hun vente sig i sidste øjeblik ville jeg føde selv men ak nej det endte i kejsersnit.

  • #9   5. maj 2011 uh sikke et chok smiley så skal du også holde dig i ro da - ja sådan er det , jeg gik i fødsel i uge 21 og skulle holde mig i ro frem til termin - simpelthen klemme ballerne sammen og så pga bækkenløsning og div andre smerter . var 1 cm åben og livmoderhalsen afkortet til 1cm-
    jeg fødte på terminen så alt gik godt alligevel smiley

    ^^lige en lille solstråle historie til dig , hvil dig og pas på dig selv og bebs smiley så må din kæreste ordne sønne , hus , osv (;


  • #10   5. maj 2011 Problemmer er bare lidt at det med håndbold at han er træner og at han er pædagog og arbejder fra 12 til 17 og er hjemme 17:30

Kommentér på:
Puha noget af en chok

Annonce