19. mar 2008 Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
opdatering..... {{forumTopicSubject}}
Ja.. som bekendt skulle jeg jo til jordmor idag..
hun mente han var en "lille" ung mand med min egen vilje.. han vejede omkring 3800-4000kg..
han ligger meget yderligt, og hun kunne godt forstå det somme tider gjorde ondt når han sparkede..
da jeg kom ind i konsultations rummet, li han helt stille ( det gør de jo sommetider), men lige så snart hun begyndte at trykke lidt, så sparkede han igen..
så hun mener han nok skal blive skæg når han en gang kommer ud..
angående igang sættelse, så skal jeg ringe imorgen og få en tid til en lægeundersøgelse på herlev hospital til når jeg er ca. 41+3, det kommer jo så nok til at blive 41+2 da det er en fredag..
der vil de lave en CTG-registrering som registrere babyens bevægelser og hjerterytme samt måler mine plukveer..
hvis der så går yderligere 3 dage hvor ikke jeg er gået i gang, så skal jeg tages op på den daglige konferance, hvor de så sætter en dato for hvornår jeg kan blive sat igang..
så jeg ved først om 1½uge hvornår jeg kan blive sat i gang, om ikke andet er det kun at vente og håbe på fødslen går i gang af sig selv :O(
jeg fortalte hende så at jeg var meget bange for at jeg ikke kunne føde selv hvis han blev for stor, og hun sagde at jeg ikke skulle være bange for det, for om jeg fødte nu eller om 14 dage ville ikke være den store forskel, da det var hovedet der banede vejen for babyen, og det ikke ville blive meget større på de 14 dage :O)
lidt opdateringer fra mig.. så håber vi bare på jeg går spontant i fødsel lige pludseligt..
i hvert fald har min søde kæreste lavet en masse planer.. plandt andet skal vi i drive in bio, og vi skal en tur til vig og sige hej til en af hans kammerater som lige har købt hus.. så får jeg da tankerne lidt væk...
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 39 Svar: 391
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 31 Svar: 404
Det er også en tung lille mand at bære rundt på, hvis han vejer så meget.
(Jeg skal også føde på Herlev
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
han er bare super god.. :O)
håber også jeg kan gå i gang selv, men nu må vi se.. tør dårligt håbe...
mutte - mange tak :O)
Tania - ja, han er en tung abeunge...
men heldigvis er han livlig.. så er ikke så bekymret...
mar 2008
men kan lige spørge ham senere.. så skriver jeg, er det ok??
jul 2008
Følger: 41 Følgere: 40 Babyer: 1 Emner: 47 Svar: 1.011
sonne.. sig så til lille manden eller store pus at han må se at komme ud NUUUUUUU !
mar 2008
han gider bare ikke rigtigt.. :O(
mar 2008
jeg hpber det også, men samtidig tør jeg ikke håbe for meget...
Lene - ja.. synes også den virker rigtig god..
jeg vil også gerne se den der dig og mig... ved ikk om du har set reaklamerne?? men den er jesper ikke til, og den kommer også først d. 1/8...
jul 2008
Følger: 41 Følgere: 40 Babyer: 1 Emner: 47 Svar: 1.011
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 154 Svar: 1.216
(det gjorde jeg, og jeg havde fået en dato til igangsættelse samme dag)
mar 2008
jaa.. nu hvor lillemanden jo nok højst sandsynligt kommer snart blir der ikke den vilde tid..
ellers kunen det være hyggeligt :O)
Kat - jeg har godt nok os en høne at plukke med den stædige lillemand.. han kan godt lige se og høre efter hvad mor og far siger..
Anja - jaaaaa... EEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJ Noah, kan du så komme ud din lille abeunge..
Kristine - håber du får ret, men tvivler desværre..
min mors ene arbejds kollega gætter på jeg føder lørdag nat kl. 3.21...
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 28 Babyer: 1 Emner: 151 Svar: 1.366
mar 2008
Elise - ja.. det kunne være rart hvis der snart skete noget..
heldigvis skal jeg i drive in bio i aften.. dejligt at få tankerne lidt på afstand.. er så bange for jeg ikke selv kan gå i gang :O(
Mille - ja.. det kunne ha været så dejligt hvis der var sket noget...
ja, det er da også det eneste positive i alt det her..
pernille - ja tak, nu må han altså gerne komme..
håber også det bliver let og mindre smertefuldt...
opdatering.....