{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
990 visninger | Oprettet:

Opdatering. {{forumTopicSubject}}


Hej allesammen (:

Hvordan går det hos jer? har i nogle spændende nyheder/opdateringer? Nyder i graviditeten, og den ikke så lange vej tilbage smiley ,

Jeg har været hårdt ramt af min sygdom under graviditeten, og har gået til en del scanninger og undersøgelser pga. af det smiley Sidste scanning var i går (22/07) , og jeg fik at vide at jeg stortset kunne blive sat i gang, når jeg følte at jeg ikke kunne holde til mere, så jeg har valgt at det bliver omkring 37+0 , altså ca. den 17 august..

Lillepigen vejer allerede 2,5 kg. så hun er stor nok til at komme ud allerede fra næste uge af, men vil gerne holde hende derinde, så længe som muligt, smiley Men spændende at det lige pludselig kommer så tæt på, og glæder mig rigtig meget til fødslen, og til at få hende ud i mine arme, (:

Håber det går godt med jer allesammen, og at i ikke lider af de vilde gener som mig, (:

Knus Marie (Uge 34)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opdatering.
  • #1   23. jul 2010 hej her gå det godt jeg nyder hver dag selv om jeg er begyndt at få meget ondt i min hoft men jeg har også dårlig ryg/ben i forvej

    men lille pigen har jo lagt med hovdet ned af under hele gravidet men sidste gang jeg var ved jordmode for og se om hun tog det på hun skulle havde hun vendt sig så nu er hovdet op af


  • #2   23. jul 2010 det går okay her, har dog en del bækkenløsning, og muligvis også en en blærerbetændelse. som jeg får svar på, på mandag,
    men ellers går det super, der er gang i lillemanden, og han ligger lidt over gennemsnittet i vægten(; så det bare dejligt, nu er der kun lidt over 6 uger igen


  • #3   23. jul 2010 Her går alting også fint. Jeg har været til en masse scanninger fordi min moderkage har ligget ude i siden, og ned til åbningen, den sidste var i mandags hvor vi sku se om den havde rygget sig. Det havde den, desværre bare den forkerte vej, så nu ligger den ned over åbningen, hvilket resultere i at hun skal ud med kejsersnit. Så jeg skal ind igen d.3 aug og scannes af en læge og så skal vi aftale om hun skal ud i min uge 36 eller 38.
    Men ellers er alt vel.


  • #4   23. jul 2010 Her går det også godt..

    Jeg er idag 30+2 .... smiley
    Vi var til 3D scanning igår, i kan se flotte billeder i mit album smiley
    Han er en stor basse... Vejer ca. 1903g ... Og meget lang ... Puuha. hehe..


  • #5   23. jul 2010 Her går det også skidt...
    Gider ikke mere.
    Er nu 33+4 og har nu ligget ned i tre uger... det er sgu bare for streng. Men jeg må jo blive liggende nogle uger endnu. På mandag er der fem uger til tiden til kejsersnit men nu må vi se om hun vil blive derinde så lang tid endnu, ellers må hun jo komme ud.
    Hun er ikke vildt stor siger lægerne efter scanning. Ligger 13 procent under gennemsnittet med en vægt på ca 1768 g i uge 32+2.
    Men jordemoder synes nu ikke det er så lidt igen, så hun synes bare vi skal se når hun kommer ud...
    Savner sådan at komme ud og lege med min søn....øv hvor er det bare ved at drive mig til vanvid det her.


  • #6   24. jul 2010 Hej piger smiley
    Her går det godt, glæder mig til jeg skal til sidste scanning på torsdag! Hun har til de sidste 2 undersøgelser vendt med hovedet nedad, så det krydser jeg fingre for hun stadig gør smiley Glæder mig til at se hvor stor hun er..
    Er desværre begyndt at døje med en del rygsmerter - men må glæde mig over at der ikke er længe til hun kommer ud smiley Er idag 31+5


  • #7   25. jul 2010 Hvornår skal man til scanning igen ? . den sidste jeg var til er ved at være mange uger siden smiley .
    idag er jeg 31 + 5


  • #8   25. jul 2010 Malene H
    normalt har man kun NF og MD scanningen, så hvis ikke du har fået at vide om flere så skal du sikkert ikke til flere(:


  • #9   25. jul 2010 Nomalt er der kun 2 scanninger, NF i uge 12 og MD i uge 20 ca smiley
    Jeg skal føde på Roskilde og deltager i et "forsøg" om svangerskabsforgiftning og væksthæmning hos fosteret og derfor skal jeg ha taget blodprøver og til 2 ekstra scanninger (i uge 25 og 32).. smiley


  • #10   26. jul 2010 Jeg skal til scanning igen d. 29/7 d.2/8, d 12/8 og igen d 26/8 skal se hvordan hun vokser

  • #11   26. jul 2010 Snyd , det vil jeg os smiley

  • #12   27. jul 2010 Hehe... det er også rart at se hvordan hun har det derinde, bare hun har det godt så er vi glade.. smiley

  • #13   27. jul 2010 her går det også rigtigt godt, nyder for en gang skyld min graviditet modsat den første.

    jeg går til en masse tjek hos lægen og bliver scannet hver 4 uge, han har det godt den lille han vejer over gemmensnittet så det jo godt.
    jeg var til jordmor i fredags der sagde hun at han stod godt fast med hoved sp det jo positivt....


Kommentér på:
Opdatering.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce