{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.294 visninger | Oprettet:

Orker virkeligt ikke mere snart.. {{forumTopicSubject}}

Jeg er simpelthen ved at køre så surt i den her graviditet.. jeg har ondt i ryggen og i maven på grund af alle de stygge plukveer jeg har om aftenen..
og at de ikke bliver reglmæssige og stærke nok er ved at drive mig til vanvid...

jeg er konstant ked af det fordi jeg har ondt, og er fustreret over jeg ikke kan føde..
flere nætter i træk nu har jeg grædt på grund af smerter og fustrationer..

jeg føler alt omkirng mig går galt..
forleden fald jeg som nogen ved ned af trappen..
et par dage senere var vores bil udsat for drenge streger i form a en smadret siderude.. 2 dage senere fik jeg hold i nakken..

jeg er utryk ved at bo her, for det som skulle være så godt så godt viste sig at være noget værre noget..
det startede med at vi nærmest blev blæst ud med musik, og det synes jeg ikke er holdbart når de ved vi har en lille en på vej.. (vi bor i hus med et vennepar til min kæreste)..
efter det, så varder ballade med kloarken, så her var vand i huset... heldigvis kun på klinkerne og ikke der hvor der var gulvtæpper.. der var ikke noget der tog skade..

nu igår, der blev vores elmåler så læst af, og umiddelbart skulle vi ha brugt 5000 kilowatt PÅ EN MÅNED.. regningen ville lyde på 11.000..

da jeg fik det a vide satte jeg mig bare ned og begyndte at græde.. viste hverken fra eller tid..

så ringer ham fra venneparet så ind til dong idag for at høre om det kan passe, for det er jo fuldstændigt sindsygt, og da han så ringer til min kæreste, så er den eneste forklaring på det at det er os som bruger for meget strøm..
vi har en computer (bærbar) og fjernsyn tændt i meget af tiden, men vi slukker på kontakterne når vi ikke bruger det eller ikke er hjemme..

det skulle så være vores affugter og xbox som brugte meget strøm, men lifrem 11.000????

jeg vil meget gerne flytte herfra, men da vi flyttede ind havde vi en mundlig aftale om at hvis den ene part ville flytte, så skulle man sige til 3 mdr før..
jeg var meget tæt på at sige til min kæreste at jeg måtte flytte hjem til mine forældre idag, for jeg har altså ikk råd til at bo her med et barn og med de få penge vi har at rykke rundt med..
vi har jo også lillemanden at tænke på..

Normalt er jeg ikke typen der lukker op for hvordan jeg har det, men lige nu føler jeg virkeligt behov for at få kommet af med min fustration..

på den ene side kan jeg snart ikke klare i min krop og i min psyke at være gravid, og venter bare på han kommer ud, på den anden side vil jeg gerne ha et andet sted at bo inden han kommer da jeg virkeligt ikke føler for at bo her..
føler lidt at hvis ikke det er det ene, jamen så er det noget andet..

er jeg helt forert på den???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Orker virkeligt ikke mere snart..
  • #2   23. jul 2008 Heidi - det er prøvet, og så snart jeg kommer tilbage hertil, så blir det hele det samme igen..
    så ryger jeg derned hvor jeg er når jeg tager hjem til mine forældre..
    er også bare træt at at føle jeg skal stikke af hjem til mine forældre..
    det burde ikke være rigtigt..

    jeg ringede ind til boligselskabet idag, og umiddelbart kunne jeg sådan rimeligt hurtigt få en godt nok kun 2 værelses lejlighed i samme by som mine forældre på 72,5 kvm..
    problemet er jo så bare jeg ikke ved hvor hurtigt jeg kan få den, og hvad hvis det er mindre en de 3 mdr de har aftalt vi skal sige i forvejen..??
    eller hvad hvis det er mere end??

    lige pt bor vi i hedehusene, og mine forældre i rødovre, så føler ikk rigtigt jeg har noget tilflugts sted hernede efter som jeg ingen kørekort har, og er simpelthen så højgravid og har så mange smerter at det at skulle gåtil stationen eller bussen ville tage livet af mig..


  • #3   23. jul 2008 Jeg har det på samme måde men kun fordi jeg ryger ind og ud af hospitalet og de vil ikke sætte mig igang før den 4 aug. selvom jeg lige har været indlagt søndag til mandag med mistake om en blodprop i lungen og lå med iltmaske hele natten og hjertemåler og blev hjerte og lungescannet osv osv... Jeg er så træt af at være gravid at jeg bare vil gøre alt for at få baby ud....

  • #4   23. jul 2008 stakkels dig .... det er da osse noget være rod og rigtig hårdt... det har du bare slet ike brug for nu smiley
    di skal hvile og slappe af .. du må og skal ikke spekulere... så hvis det er bedre for dig at finde ro hos dine forældre er det klart det du skal gøre for vigtigst er det lige nu at du slapper af...
    kan i ike få hjælp af kommune eller noget til et andet sted at være evt?






  • #5   23. jul 2008 C & J - jamen ikk nok med jeg er så overgravid hvis man kan sige det sådan, så synes jeg bare der er mange ting, mange problemer rundt omkring mig...
    jeg skal på fredag til første undersøgelse den der CTG- registrering og hvis jeg er yderst heldig, så sætter de mig igang med det samme, og det håber jeg virkeligt.. men som sagt, så føler jeg også bare lige så meget for at han skal vente med at komme til vi har styr på det der bolig race..
    for det køre mig virkeligt ned psykisk...


  • #6   23. jul 2008 Anja - kommunen kan ikke gøre ret meget.. kan højst sandsynligt få noget hurtigere igennem det boligselskab..
    det værste er nu bare at min kæreste tager det meget bogstavligt at vi har 3 måneders opsigelse...


  • #7   23. jul 2008 kan i ikke ringe og forlkare selskabet hvordan landet ligger og se om i kan finde en fælles løsning

  • #9   23. jul 2008 anja - de 3 mdrs opsigelse er en mundlig aftale...
    der er ikk noget boligselskal eller noget vi kan involdvere...
    tænker mere på hvis vi får en lejlighed inden de 3 mdr...

    Frk GPS - jamen vi snakkede om det idag.. det er hans kammerat.. jeg har faktisk ikk rigtig noget til overs for dem.. eller faktisk hende..
    Jeg har det også sådan lidt fuck de der 3 mdrs opsigelse.. men jesper går meget højt op i det.. så overvejede at flytte uden ham.. for kan mærke jeg køre mere og mere ned på det her.. men det er som om han ikke forstår det...


  • #10   23. jul 2008 kun mundligt ikke skriftligt? så kan de intet gøre alt skal være på skrift
    hvad står der i jeres kontrakt


  • #11   23. jul 2008 Hov forresten, jeg føler også lidt at hvis vi nu flyttede hjem til mine forældre ville vi jo kunne nå og sparre sammen til indskudet på lejligheden, for det har vi nemlig ikke på nuværende tidspunkt.. så skal søge gennem kommunen til det hvis det er...

    Camilla - det var ikke en vandskade i den forstand, for ingen ting blev skadet heldigvis..
    affugteren er en vi har lånt af vores forældre da der på et tidspunkt var så fugtigt at sengetøjet blev fugtigt og klamt og ligge i, og det er altså ikk holdbart med et lille barn...


  • #13   23. jul 2008 Anja - hvilken kontrakt.. vi har ingen kontrakt.. det er kun venneparet der har kontrakt med ham som ejer huset, også betaler vi bare husleje til ham hvis du forstår..
    i princippet kunne vi flytte alle vores ting fra dag til dag, og ingen ville kunne klantre os for noget..

    men det kan jeg godt forstå han ikke vil gå med til gemalen.. men jeg kan ikke vente 3 mdr med at flytte herfra, for nu er der det med el regningen, hva bliver det næste så??

    der er hele tiden noget nyt.. jeg orker det ikke mere.. og slet ikke med ham inde i maven...


  • #15   23. jul 2008 Frk - det der også irritere mig er at skulle betale i dyre domme til noget hvor jeg så ikke bor, de penge vi kan spare på at flytte kan gå til indskudet i stedet for..
    det er simpelthen for sindsygt dyrt..
    lige pt har vi husleje og strøm, bemærk vand og varme ikk er med for omkring 10.000 om måneden.. det har jeg simpelthen ikke råd til...


  • #16   23. jul 2008 det kan jeg godt forstå.. hvad med om i fortalte at om 3 mdr flytter i og så må kæresten blive og du rykke for en tid til dine forældre..... du skal slappe af og blive klar så ham lillemanden kan mærke du er klar til ham

  • #18   23. jul 2008 Mashas mor - føler virkeligt at vi skal ha tungen så højt oppe i røven på dem at det er helt vildt for vi kan bo ordenligt sammen..
    det har jeg simpelthen ikk lyst til..


  • #19   23. jul 2008 anja - er bare bange for vi ender med at gå fra hinanden fordi han har en mening om det her og jeg en helt helt anden...

    Maria helt sindsygt?? det er fuldstændigt vanvittigt... de påstår det er fordi jeg er hjemme om dagen og derfor ser fjernsyn eller har computeren tændt, og at det er vores xbox som ikk en gang står på standby, stikket sidder bare i forlængerledningen sammen med fjernsynet...


  • #20   23. jul 2008 Sonne
    Du skal bare væk, og det kan ærligtalt ikke gå stærkt nok.. Hvis du bliver der så ender du i en depression, og det er ikke godt for nogen af jer.. Og det dur jo ikke med så'n en lille en..
    Jeg kom så langt ud i vores gamle lejlighed at jeg var angst og bange for at forlade soveværelset når jeg var alene.. Nu er vi flyttet og her kan jeg tilmed sove med ulåst dør uden gener...

    Og hvis en aftale er mundlig, så er der ingen beviser..


  • #21   23. jul 2008 sónne jeg kan godt følge dig men hvis jeres kærlighed til hinanden er stærk nok så skal i nok klare jer... lillemanden har jo brug for en glad og stærk mor og far

  • #22   23. jul 2008 Marlena - aftalen er mundlig, så nej der er ingen beviser..
    jeg vil også allerhelst væk herfra, men jesper siger at han ikke kan klare at bo her hverken økonomisk eller noget uden mig, også har jeg det lidt sådan jamen så flyt dog med mig..
    for jeg kan mærke jeg ryger længere og lægere ned..
    jo når jeg har været hos mine forældre nogen dage, så har jeg det meget bedre, men så snart jeg kommer hjem går der 2-3 dage også falder jeg ned igen, der ned hvor jeg bare er ked af det og har det skidt...


  • #24   23. jul 2008 anja - ja.. og vores kærlighed er meget stærk.. vi har klaret mange lidt svære situationer, men føler jeg står ved en skildevej lige nu.. enten er det min psyke ellers er det jesper hvis du forstår.. jeg føler ikk jeg kan få begge dele lige nu...

  • #25   23. jul 2008 Maria - dong siger det er pga vores xbox som ikk en gang er tændt på standby, og de mener at det er fordi jeg går hjemme og ser fjernsyn i løbet af dagen..

    jeg forstår godt jesper ikke bare vil flytte, men som tingene ser ud lige nu, så er det dem der økonomisk tager røven på os....


  • #26   23. jul 2008 Snak med ham om det... Tud om nødvendigt.. Han må jo også kunne se på dig at den er helt gal... Og hvis du ikk har det godt, hvordan skal Noah så ha det godt?? Han må jo huske at tænke på hans søn...

  • #27   23. jul 2008 LEne - ja jesper har kørekort, men det kræver jo så at han skal køre mig uanset hvor jeg skal hen...
    komunen har jeg ikke fået ringet til idag, men har ringet til boligselskabet, og umiddelbart ville vi kunne få noget rimeligt hurtigt...


  • #28   23. jul 2008 Malena - jamen vi har snakket lidt om det..
    han vil gi det en chance da de er igang med at undersøge om der er en fejl i aflæsningen.. vi skal skrive ned hver morgen hva den står på..
    men jeg føler bare ikke jeg kan klare en uge mere..
    han siger jeg gerne må flytte også vil han komme, men han er ikke glad for det, og det kan jeg også godt forstå, han er også bange for hvordan han skal klare det økonomisk...


  • #29   23. jul 2008 Pas på dig selv Sonne... Jeg vil hoppe i seng nu.. (Har en der ligger og kalder.. ) Men tænk dig godt om inden du blir boende.. Og snak med Jesper om det...

  • #32   23. jul 2008 Hej Søde..

    hvor er jeg ked af at høre du har det sådan :o(
    men jeg vil lige sige der er NOGET galt !

    jeg går jo også hjemme, fjernsyn og computeren plus lys køre KONSTANT fra 9 om morgnen til ca. 24 HVER DAG!

    og vi betaler ca. hver 3. måned en regning på ca. 1,500 kr.

    JA en fugtting bruger sindsyg meget i strøm - men saftsuseme ikke 8000 kr. . Ring og brok jer, for der er virkelig noget galt !

    Du må altså sige til hvis du skal have hjælp til et eller andet søde..

    Og forøvrigt, jeg synes altså også du skal komme væk derfra -
    den livsglade sonne er helt forduftet :o(
    Du er jo dybt depremeret søde, og det går ikke - det er ikke sundt for nogen af jer jo ..

    Du bliver nød til at komme væk derfra..
    Du er velkommen her :o)
    Knus Mini


  • #33   23. jul 2008 Marlena - jeg skal nok tænke på mig selv.. det er bare svært.
    sov godt...

    Maria - mine forældre har det forbrug på et år, og de har altså 1 affugter som vi har, en playstation, 2 stationære computere, 2 bærbare min. 3 fjernsyn og lyset tændt på en gang....
    det er fuldstændigt sindsygt...


  • #34   23. jul 2008 Frk - ja.. det er fuldstændigt vanvittig.. kan slet ikke overskue det..

    Mini - jeg har heldigvis mine forældre jeg kan tage til.. men det var sødt af dig og tilbyde..
    jeg føler bare jeg skal vælge mellem min psyke og min kærlighed til jesper...
    ja, det er fuldstændigt vanvittigt..
    som skrevet skal vi i en uge skrive hver morgen hva den står på..
    men uanset hvad, så er det alt for dyrt i forhold til den plads vi har...


  • #36   23. jul 2008 det var så lidt - jamen , håber ikke at jesper vil have du skal vælge imellem din psyke og ham ..

    for du bliver nød til at komme væk ..


  • #37   23. jul 2008 Mascha's mor - jamen det vanvittige er at mine forældre bruger ca det samme som vi men bare på et år..
    vi skal der til og sættes ale mulige ekterne målere op og alt muligt..
    jeg orker bar næsten heller ikk der skal rende håndværkere her, og især ikk efter som jeg har det allerbedst med at sove om formiddagen.. der er jeg nemlig helt alene, og her er dejligt stille...


  • #38   23. jul 2008 Mini - det mener han bestemt heller ikke.. det er bare mig der føler at enten skal jeg vælge fra at få det bedre og stresse ned, ellers skal jeg vælge kærligheden fra...

  • #39   23. jul 2008 vil bar heller ikke sætte ham dårligt økonomisk...

  • #40   23. jul 2008 jeg ved det ikke.. er i vildrede... meget endda...

  • #41   23. jul 2008 tror ikk der er så meget andet at gøre en at kæmpe for at få det til at fungere...

  • #42   24. jul 2008 Lene - vi har snakket og snakket og råbt og skreget, og er egentligt ikke kommet nærmere en løsning..
    men tror bare vi lige skal gear ned begge to, så vi kan snakke stille og roligt..
    for han er fustreret og jeg er fustreret, og når det så lander sammen, så gir det altså et brag...


  • melissa u
    melissa u Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 37
    #43   24. jul 2008 HeeeeeY sonne
    har brugt en del tid i nat og læst alt igennem, jeg forstår dig virkelige godtm, men tænk på dig og dit barn som værne det første

    min tante fik en fødsels depression til sidst fordi hun ikke kunne mere

    men kan ikke rigtig sige andet ened jeg virkelig gerne vil hjælpe til hvis der er noget, du velkommen tila t kontakte mgi hvis det er

    det ikke tom snak men noget jeg mener da jeg selv bor i ishøj og kan træde til hvis der er noget evt, er meget hjælpsom og elsker at hjælpe dem der vil hjælpes :)) knuzzer fra en pige der virkelig forstår dig


  • #44   24. jul 2008 * Sonne & Jesper snart med baby Noah *
    Hej,
    Min kæreste og jeg har været igennem noget alla det samme de sidste mange uger, hvor vi råbte og skreg af hinanden og vi kunne bare ikke kommunikere rigtigt...pga. økonomien, familie osv. gjorde at alt sammen var af h...til.

    Vi fik en 3 person ind i det, som vi talte med hver især om de ting vi var røv trætte af og fik læsset det ud på den person (med måde), personen valgte selv at hjælpe os (en ven af familien) og en anden person kan altid se klart på problemerne end hvad man selv kan pga. man er ophidset og frusteret.

    Personen fortalte så i sine egne ord hvad han kunne se hvad der var i vejen og vi lavede såen plan udfra det altså hvad der skulle styr på.

    Nogle af reglerne var at hvis man var irriteret, så skulle man sige det til den pågældene person og så have 5 min. fred.
    Undgå at hidse sig op og lyt til hinanden (det kan være svært)
    Være kærlige overfor hinanden da det er tit det der mangler...

    Idag 3 uger efter går det bedre...vi taler sammen og hvis der er noget vi er utilfred med fortæller vi det til hinanden med det samme, på en pæn måde og så løser vi det sammen.

    Vi er ikke ens, men vi kan godt hvis vi selv vil...


    I skal tænke på at i har en lille ny på vej....barnet kan mærke og hører alt det i foretager jer, så tænk på barnet og nyd den sidste tid...alt er af lort lige nu i jeres øjne, men prøv at arbejde på det.



  • #45   24. jul 2008 Nu har jeg ikke læst hele tråden, men du skriver i har3 mdr opsigeselse men intet på skrift. SÅ i realliteten kan i fltyye nu udne at de kan gøre noget.
    I kan stadig flytte ud og så stadig betale i de tre mdr for lejemålet. OPsigelsen er jo for at kunne finde en ny lejer. Men ellers sæt en annonce i den lokale avis at lejemålet er klar til ny lejer med det samme. Og så håb på at der er nogle der lede efter et nyt sted at bo, og som har råd.
    Elregningen er der noget riv ravende galt med og den skal i selv klage over, ikkke kærestens ven, men jer. Og sig at det kan ikke passe at der må forlægge en målefejl.


  • #46   24. jul 2008 Melissa - det varmer rigtig meget at du siger det.. det er rigtig rart..
    heldigvis har jeg mine forældre der støtter mig uanset hvad jeg vælger...

    Trine - problemet er også lidt at vi prøver virkeligt at snakke om tingene, men efter som vi har to vidt forskellige baggrunde og familie opfattelser, så er det svært at finde en løsning..
    jeg kommer fra en familie der er meget tæt, som altid støtter hinanden..
    hvir han kommer fra et liv med en enlig mor som han ikke har haft det lige godt med.. har det dog fint med hende nu, der er slet ikke noget..
    men han har faktisk været vantil at klare ærterne selv, hvor jeg altid har haft min mor og far til at hjælpe mig hvis der er noget, og når vi skal bo så langt fra dem at jeg ikke en gang kan tage der hjem selv bare en time når jeg er ked af det er fustrerende..
    pga jeg ingen kørekort har, så er jeg meget afhængig af jesper kan køre mig der hvor jeg skal hen..
    jeg kan ikke rigtig selv tage nogen steder.. jeg har ingen venner, så når vi er uvenner er det altid ham der ender med at køre, for han kan jo, hvis du forstår hvor derimod jeg er mere eller mindre fanget hernede..

    og det er da dybt fustrerende over for mine forældre at de skal ha mig hængende i røret og være stjerne ked af det, og sidde 30-40 min fra mig og faktisk ikke kunne gøre noget...

    Anne - jamen vi er igang med at lave en måling.. hvr vi hver morgen i en uge skal skrive ned hvad der står på måleren..
    problemet er jo bare at vi i princippet ikke kan lave en ordenlig måling, for de påstår jo at problemet er os og vores elektroniske ting, men jeg skal muligvis sattes igang imorgen, også er vi jo ikke hjemme et pr dage.. så de dage bruger vi jo ingen strøm...


  • #47   24. jul 2008 Årrh sonne smiley Har godt nok ondt af dig . Men i skal nok finde en løsning .

    stoor cyber krammer til dig ..


  • #48   24. jul 2008 Mutte og Disney - jamen her når jesper kommer hjem, så skal han lige i bad.. så er det planen vi skal hjem til mine forældre og finde en løsning, for vi kan åbenbart ikke finde en løsning sammen..
    jeg kan ikke holde ud af være hernede, så langt fra alt det jeg kender. jeg hr mig selv og hunden.. andet er der ikke hernede.. jo jesper når han er hjemme...


  • #49   24. jul 2008 Det med elregningen må jo være en fejl et sted i systemet eller også er dem i bor hos ude efter at i skal betale for deres hus også. På de fleste kommuner er der en akutliste man kan blive skrevet på når man er gravid eller har et barn så du henvender dig til kommunen og siger at du er blevet alene så får i hurtigt en lejlighed eller hvis du er skrevet op et sted så begynd at ring hver dag og hør hvordan det går med at få en lejlighed. Vi ringede hver dag og efter 14 dage fik vi tilbudt vores 3 vær.
    Du kan altid låne til indskudet på kommunen hvis ikke du har sådan et lån i forvejen.


  • #50   24. jul 2008 C & J - skal hjem til mine forældre idag og finde en løsning, for det her dur ikke.. jeg ringede igår til boligselskabet og ville så få tilsendt nogen papir, de papir er kommet, så skal lige udfylde dem.. har været skrevet op der i 6½år her d. 1/8.. så chancerne for at få noget gennem dem er meget store...

    skal nok lige opdatere senere hva vi er kommet frem til...


  • #51   24. jul 2008 Nå så er det begyndt at lysne lidt op...
    Ja gør lige det...


  • #52   24. jul 2008 Tjekkede lige vores el regning og det i skal betale på en måned er hvad vi betaler for et år! og iv er 4 mennesker(2 er børn) i hustanden og 4 hunde. VI er sparer der hvor vi kan, men vi nægter at gå af med den største strømsluger vi har, nemlig vores 530 l. akvarie. Og vi bor på 154 kvm. SÅ der er noget ravende galt

  • #53   24. jul 2008 Anne - jamen vi er så også 4 om det, og en hund...
    det er fuldstændigt vanvittigt med den regning..
    men som skrevet 2 gange tidliger e tager vi hjem til mine forældre og finder en løsning, for det her er ikke holdbart overhovedet..

    C & J - problemet er bare vi ikke har næsten 19.000 til indskud..
    og så vidt jeg har fundet ud af så kan jeg kun låne til halvdelen igennem kommunen..
    men ja, der er da en lysning på det hele...


  • #54   24. jul 2008 Så snak med boligselskabet om en afdragsordning har hørt om flere der har fået det... Dem jeg kender der har lånt til indskud gennnem kommunen har lånt hele beløbet. Ellers igen sig du er single så skal de nok låne dig dem...

  • #55   24. jul 2008 C & J - så er vi hjemme igen.. eller jesper er lige kørt.. skulle lige ordne nogen ting..
    han er gået med til vi flytter hjem til mine forældre og spare så mange penge vi kan så hurtigt det er muligt..
    så vi kan flytte i vores eget..
    vi har fået lov at få kælderværelset (det er beboeligt nemlig) som er det største i huset..
    så vi kommer til at have god plads til Noah og vores ting.. der er jo grænser for hvor meget vi kommer til at være dernede..
    jeg er simpelthn bare så lettet, og taknemlig for den måde mine forældre taklede tingene..
    de fik virkeligt forklaret ham nogen ting, så han bedre kunne forstå det fra min side af..
    så det hele løser sig nu..

    hvad angår hvad vi skal sige til dem, så har jesper tænkt sig at sige jeg ikke kan bo så langt fra mine forældre, så jeg ville flytte derhjem til vi kunne få noget, og at han ikke har råd til at bo her alene, så han må flytte med.. og det har jeg det helt fint med...
    så det er bare ved at falde rigtig godt på plads :O)


  • #56   24. jul 2008 Disney - ja mon ikke det gør.. det eneste er nu blot de der 3 mdrs opsigelse.. så snart vi har fundet en løsning på det, så er vi dem der er flyttet.. SÅÅÅÅ skønt...

  • #57   24. jul 2008 Hvor godt, tillykke med det, og så se at få hvilet nu, inden den store dag : ) Krydser fingre for at du bliver sat i gang lige efter scanningen : )

  • #58   24. jul 2008 Anne - sidder bare og slapper af, og lader op.. kan godt mærke jeg er meget spændt på om jeg blir sat i gang imorgen..

    Disney - håber virkeligt.. det bliver bare rigtig rart nu...


  • #59   24. jul 2008 Det var godt i fandt en løsning. Med hensyn til de 3 mdrs opsigelse så hvis i selv finder nogle der gerne vil flytte ind hurtig så kan i komme udenom det.

  • #60   25. jul 2008 C & J - min kæreste mener ikk vi selv bare kan finde en, for de vil kende dem de kal bo sammen med hvilke jeg synes er plat.. for det er en lejlighed for sig selv..

  • #61   25. jul 2008 Held og lykke med i morgen

  • #62   25. jul 2008 Hemmeligheden - tusinde tak :O)

  • #63   25. jul 2008 Malene - ja.. den tror jeg ikke jeg ville kunne klare mig uden.. de er virkeligt forældre der støtter deres børn..
    er vi glade er de glade, og vi ulykkelige er de..
    de er det man virkeligt forbinner med forældre..


Kommentér på:
Orker virkeligt ikke mere snart..

Annonce