19. mar 2008 Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
hjemme fra svangre ambulatoriumet.. {{forumTopicSubject}}
Hej alle.. fordi jeg er gået så meget over tiden nu, så skal jeg hvis ikke jg har født på mandag ind og ha kørt en ctg strimmel igen..
ud fra den, kan de så se om det er nødvendigt at sætte mig igang.. hvis alt ser fint ud, så bliver jeg først ringet op tirsdag hvor jeg så får en tid til om onsdagen hvor jeg skal ind og ha en indevendig undersøgelse for at konkludere hvilken igang sættelses metode der er bedst for mig..
dette er nemlig afhængig af hvor moden min livmorhals er..
dog er det positive at jeg har udvidet mig lidt, og det derfor tyder på jeg er på vej i fødsel..
han gjorde et eller andet med fingrene da han lavede den indevendige undersøgelse som godt kunne sætte skub i sagerne.. så jeg kunne godt risikere at gå i fødsel i løbet af weekenden..
dog tør jeg ikke håbe på det...
lige nu ser jeg bare frem til på onsdag, for er rimeligt overbevist om jeg ikke selv går i fødsel..
lægen jeg blev undersøgt af mente at han vejede omkring 4000g nu, så enten har han ikke taget på på en uge, ellers har han kun taget 200g på i følge sidste vægt skøn..
han mener heller ikke at han kommer til at tage ret meget mere på inden jeg blir sat igang, så det er da positivt..
mens han havde fingrene oppe fortalte han pludseligt at han kunne mærke Noahs hovede.. det var lidt syrealistisk synes jeg..
men alt i alt, så kan vi kun vente med stor spænding alle sammen på at der sker noget... hvornår der gør ved jeg ikke, men senest onsdag bliver jeg sat igang..
jeg vil ligge mig og slappe lidt af, for det var en rimeligt barsk omgang, den indenvendioge undersøgelse de lavede var 3 gange så smertefuld som en GU, så er godt nok lidt smadret for neden, og har også blødt hva der svare til et halvt mens bind, men dette er meget normalt når de har været oppe og rode på den måde..
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 31 Svar: 404
så kan du i det mindste se en ende på det, selvom han godt må komme ud i løbet af weekenden
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
men ja, der er da i det mindste en ende på det.. der er godt nok ikke sjovt mere, og slet ikk med den her varme..
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 39 Svar: 391
jul 2008
Følger: 41 Følgere: 40 Babyer: 1 Emner: 47 Svar: 1.011
inden for et døgns tid kan der komme veer.... og kommer de er det at du skal håbe på der kommer skub i dem.....
Den tur fik jeg to gange...... men mine veer gik istå.. men hvis han kunne mærke hovedet tror jeg sku du måske er heldig... HÅBER du bliver mor RIGTIGT i weekenden hehe....
NOAH FOR POKKER ALLE VENTER!!!!!
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 31 Svar: 404
jul 2008
mar 2008
Karina - jeg håber det går på samme måde gor mig..
meen det er jo den første.. :O)
Anja - ja for pokker for en grim oplevelse, den kunne jeg godt ha været for uden.. av av... ja, jeg har blødt lidt, men ikke noget jeg hverken tror er tegn på noget eller er til bekymring, det er blot fordi han har været oppe og rode...
ja.. han sagde pludseligt "der var han hovede jo".. så vi må jo gå ud gra han ligger forholds vis langt nede..
mar 2008
jul 2008
ja det gør altså nas og det er helt normalt ja at bløde det gjorde jeg osse...
Jeg vil altså se ham SNAAAAAART PLEASE gg
mar 2008
men sådan gik det ikke.. håber også han kommer snart.. kunne være forfærdeligt dejligt.. skal grille sammen med mine forældre iaften, så kommer til at skulle sidde op og være lidt på.. så måske det hjælper med at belaste lidt..
det gør super ondt, og er ikke sikkert det hjælper da det er min første..
men det var en mulighed, og når han alligevel var der oppe mente han at han sagtens lige kunne lave lidt ballade der oppe...
jul 2008
hehe grille... så komer han nok midt i det hele hehe
mar 2008
ej.. han kommer når han kommer..
og når han gør bliver det skøøøøønt...
hihi...
jeg hpber da på det hjælper, men gør det ikke kan jeg jo ikke gøre noget... desværre...
jul 2008
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 3 Babyer: 2 Emner: 49 Svar: 226
mar 2008
Jani - jeg lover at lige så snart han er kommet til verden får i det a vide aller senest dagen efter, for har givet min mor lov til at skulle skrive herinde så snart hun er hjemme.. hihi...
maj 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 33 Svar: 282
mar 2008
altså at jeg var gravid...
så nu synes jeg ikke det er sjovt mere...
jaaa.... vi vil se ham... :O)
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 28 Babyer: 1 Emner: 151 Svar: 1.366
Glæder mig super meget til at komme ind og se et indlæg.. SONNE HAR FØDT! :0)
mar 2008
så jeg skriver til anders lidt senere idag hvordan det hele står til :O)
jeg håber at ham lægens roderi sætter gang i det hele..
Pernille - jeg har aftalt med min mor at hun laver et sådanne indlæg, så i alle ved jeg har født, så kan jeg selv lige når jeg har tiden og overskudet til det skrive hvordan det hele er gået..
det er smadder træls de ikke ville sætte mig igang, meen der er i det mindste et lys for enden af tunnelen.. jeg ved at onsdag senest bliver jeg sat igang :O)
mar 2008
ja, min gudmor fødte også et lille døgns tid efter de havde rodet ved hende..
så chancen er der, det ligger selvfølgelig i baghovedet, meen tør ikke håbe alt for meget.. for så bliver jeg ikke skuffet...
Ja, det er super dejligt at han har det godt..
sidst jeg var til JM blev han skønnet til at veje mellem 3800-4000g, og idag blev han skønnet til 4000g.. så det er kun et spørgsmål om gram han tager på yderligere, og det synes jeg er betrykkende..
det kunne være så skægt så skægt sys jeg hvis vi fødte samtidig...
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 144 Svar: 1.405
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 1 Svar: 11
mar 2008
hjemme fra svangre ambulatoriumet..