{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.224 visninger | Oprettet:

En virkelig dårlig oplevelse... {{forumTopicSubject}}

min lidt uheldige 1. fødsel.

Min fødsel starter mandag den 17marts, jeg kommer til jordmoder og får løsnet hinder da jeg er 40+4. Om eftermiddagen sætter veerne ind, kommer et par timer og går så igen. tirsdag har jeg veer hver 8minut 8 timer i træk hvor så forsvinder i to og kommer så igen. Jeg ringer til fødegangen som siger jeg skal blive hjemme. fødslen er ikke igang. veerne fortsætter. Onsdag morgen gor jeg på toilettet og vandet vælter ud, ringer til dem, nej nej, det ikke vandet og de gider ikke tjekke mig. veerne kommer igen hver 6minut, men de siger stadig jeg bare er pyldret, og sådan fortsætter både veer og personale og sige. indtil jeg vågner kl 5 lørdag morgen, har en meget dårlig følelse i kroppen og kan ikke mærke mit barn bevæge sig. Jeg ringer til dem første gang, jeg er bare pyldret. Men jeg får det værre. så kl 6 ringer jeg og lyver så vandet driver for de gider tjekke mig.

Da jeg kommer ind lørdag den 22 kl 7 bliver jeg tjekket, iih nej jeg har ikke åbnet mig og vandet siger de ikke er gået. får så fat i en anden jordmoder som jeg får lokket til en hjetelyds overvågning. Hjertelyden siger 236slag i minuttet. tak for kaffe. så bliver jeg endelig indlagt. baby ligger fint nede i bækkenet. nu skal hun så tage mit vand, hun kradser og kradser, INTET vand kommer der ud, så spørger hun mig hvornår jeg mente mit vand var gået, øøh onsdag nat. Tak for kaffe. Kl 8 får jeg vedrop, kl 11 bliver der skruet helt op 10veer pr 5 minutter. pluselig stopper veerne, de tjekker hvordan baby ligger, og pga voldsom stress har hun nu lagt sig som stjernekigger lagt oppe i bækkenet. endelig kl 21 om aftenen beslutter de sig for jeg får kejsesnit. ikke nok med hun vejede et kg mere end de troede så de brugte 15minutter på at flå hende ud ah min mave, så havde hun et sår på str med en 5kr hvor de havde prøvet at få mere vand ud.

Heldigvis har min datter det godt, og er sund og rask og 4 mdr gammel nu.

er forarget over hvor lidt de regner en 1. gangs fødende for.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En virkelig dårlig oplevelse...
  • #1   26. jul 2008 louise... det var da en voldsom trist historie og jeg er da glad for at det er de færeste som vil opleve det... jeg havde en super fødsel med begge mine børn også selvom at der var stress og tumult...

  • Marie Louise P
    Marie Louise P Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 144
    #2   26. jul 2008 Neej. Får helt ondt i maven! Jeg er ikke selv gravid endnu, men gruer da for at føde når den tid kommer, fordi jeg har hørt så mange skræmmende fødsler.
    Men dejligt at din pige er sund og rask.


  • #3   26. jul 2008 Ja, jeg er bare glad for min lille pige klarede den så flot og har det godt. håber bare de næste kommer på en lidt bedre måde.

  • #4   26. jul 2008 Jeg var også meget uheldig, og det sker ikke så tit, så bliv du roligt gravid, jeg glæder mig til vores næste børn. min mand har planlagt 5.

  • #5   26. jul 2008 uhhha.. ja de venter fanme for længe nogle gange. jeg lå også 28 timer uden at åbne mig før de valggte KS.

    men hvor tragisk det med såret.. lille pus!!


  • Marie Louise P
    Marie Louise P Tilmeldt:
    jun 2008

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 144
    #6   26. jul 2008 Troede egentligt at de var mere obs på førstegangs fødende, da man jo ikke ved noget som helst. - Så synes det er for dårligt.

  • #7   26. jul 2008 sådan en fødsels havde min søster osse...

    hun gik 4 dage uden fostervand og endte osse med at få KS....

    det tror at bare fordi det er første gang, så ved man ikk noget om noget som helst.....

    det er simplehen for meget.... bare fordi det er første gang, kan man altså godt vide lidt om hva der foregår....

    for man er jo ikk i tvivl om når vandet går (det har jeg ihvertfal fået afvide)


  • #9   26. jul 2008 kan heller ikke prale af min fødsels oplevelse dårligt personale ingen medfølelse dårlig kommunikation mellem personalet på hospitalet


  • #10   26. jul 2008 puha en oplevelse..... nogle på sygehuser og de steder er virkelige bare ligeglade, bare fordi det ikke er dem selv eller deres datter... så træls nogle skal have sådan en bahandling smiley
    jeg fik også sådan en oplevelse hos min læge lige efter jeg havde fået at vide min dreng havde DS- så sagde jeg sku stop!!


Kommentér på:
En virkelig dårlig oplevelse...

Annonce