{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

Virkelig dårlig mandag! {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.
Jeg har da bare lige sådan en af de der dage hvor man bare skulle ha været blevet i sengen. Puha.

Nå, det starter med at min den ene hund blev kastreret mandag i sidste uge, han skulle så op og ha steng tjekket og hans ene ører. Dyrelægen rørte ham knap nok og han gik fuld stændig amok og bed efter hende. smiley Skal lige siges at det har han aldrig gjort før ved nogen. men nu er jeg jo total bekymret til når lillemanden han kommer til verden om han kan finde på sådan en adfærd igen. ØV.

Så kommer jeg hjem og finder så ud af at jeg har ikke fået dagpenge da der er gået noget galt inden jeg var tilbage på arbejde i en lille måned. Så de kommer først torsdag.

SÅ ringer min mand, han er på vej hjem fra arbejde. Han skal nemlig opereres kl 13.30. Eller det skulle han. Han siger at sygehuset kl 12.30 har ringet og sagt at de altså ikke har tid til at operere ham alligevel. Så han var på vej tilbage på job, for han medarbejdere har ikke fået løn.

Tror snart jeg går i seng igen. puha.
Undskyld mit lidt negative indlæg,
Håber i har en rigtig god mandag og den fortsætter godt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Virkelig dårlig mandag!
  • #2   31. okt 2011 Det du skriver med din hund, det samme gjorder vores samson også, men kun fordi han var øm og det er den eneste måde de kan sige det på.
    Samson har kun gjort det den ene gang smiley


  • #3   31. okt 2011 Jaa håber nu også bare at dagen/aftenen er bedre. smiley

    Nårh okay, det håber jeg så også er tilfældet med Ozzy. smiley men man kan nu alligevel ikke rigtig lade vær med at tænke i de baner om han nu også kunne finde på noget når den lille kommer. Men han var da godt nok også flov da vi kørte hjem for han kunne godt se på mig at jeg var sur/ked af det. Men kryds fingre for han ikke gør det samme fredag når han skal have dem ud smiley


Kommentér på:
Virkelig dårlig mandag!

Annonce