{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.107 visninger | Oprettet:

FB Lang og gammel :o) {{forumTopicSubject}}

Ja det er jo godt længe siden jeg har født og har lavet en kort FB men her kommer den fulde version :oP

Tirsdag den 28 april, skal jeg til, JM og ha mit tjek i uge 37+0, det går fint og jeg får alle de sidste papir på hvad jeg skal gøre når fødslen kommer. Jeg vælger ikke og nævne for hende at jeg har haft mange plukkeveer der bider en smule da jeg tænker det er så normalt.
Jeg tager hjem og og desvære skal min søn ha en skolekammerat med hjem og spise, skriver desvære da jeg den dag er blevet emmeligt irretabel og ikke gider noget og det bliver ikke bedre af at drengen stor smasker og efter og ha spist smider sig på sofaen ved siden af mig og knævre løs. :???:
Min dejlige søn kan dog se på mig at jeg er ved at koge over og spørger kammeraten om de ikke skal gå ud og lege, herligt tænker jeg og lader opvask være opvask efter og ha ryttet bordet af. smiley
Nå men da mine to unger er puttet hopper jeg selv i seng og skal lige se paradise og derefter vil jeg sove for synes de plukkeveer er trælse, kæresten bliver nød til at gå ind i stuen for han synes jeg snorker hehe :lol:
Da kl er 00 vågner jeg ved at det siger smæld inde i min mave og jeg farer ud af sengen med at kæmpe chock og der kommer et ordenligt plask og tænker først åh nej vores nye senge (havde samlet dem om mandagen) og shit er det mit der er gået? jeg får tændt lyset og bliver mødt af et gulv fuld af blod og så kan jeg ellers få skreget efter kæresten som kommer farende og jeg siger til ham at han skal skynde sig og ringe efter en ambulance og derefter ringe efter min far så han kan passe de to andre børn.
Jeg selv tager min pude og løber ud igennem gangen og ud til bruseren.
Der står jeg så i et kvarter og ryster og frygter det værste kan være sket med min lille guldklump.
Da falck kommer står jeg der i bar røv :roll: og skal ha tjekket blodtryk og bliver beroliget med at det ikke ser så slemt ud hvad de lige kan se ude i gangen med blodet.
Super tænker jeg, og siger så at de måske lige skulle tjekke soveværelset så denne ene falc reder går med kæresten ind i soveværelset hvor falck reder siger FUCK hiver sin tlf op og siger til sin makker vi skal afsted NU og så bliver jeg jo bange igen.
Jeg kommer ned i ambulancen og får lagt drop og ilt maske og så er det ellers bare med fuld udrykning til Horsens sygehus. Aldrig har jeg været så bange før, har på intet tidspunkt mellem alt der her mærket noget til lille pigen :o(
Da vi ankommer til Horsens og kommer op på føde afd kommer der en JM og det første hun heldigvis gør er at tjekke lille pigens hjerte og hun har det heldigvis godt så nu kan jeg slappe lidt af. jeg kommer over i en seng og bliver skandet for at finde ud af om jeg skal ind til et akut kejsersnit, lægen siger heldigvis at han lige vil se det lidt an.
med tiden er jeg begyndt og få veer og de presser caroline længere ned og lukker lidt for blødningen der ved, JM er dog lidt bekymret da det det er meget klumpet. det er dog nu besluttet at jeg må føde selv da mine veer er begyndt og bide og jeg havde åbnet med 2 cm allerede da jeg kom ind.
Jeg nævner for JM at jeg meget gerne vil ha en epi, når det begyndte og toppe for jeg vil helt flad ovn på denne oplevelse, og det noterede hun og gav mig en kodein til at vile mig lidt på da jeg ikke måtte få morfin. Vi aftale at hun skulle komme og tjekke med kl 2.45 og da kl 2.50 kaldte jeg selv på hende for nu gjorde det sku nas (yes jeg er en piv skid)
Hun tjekker mig og siger der desvære ikke er sket mere og jeg har bare lyst til at kværke hende ;o)
KL 03 er der vagt skifte og derefter kommer en ny ind og siger jeg nu er åben til 3 cm og kan få lov til at komme ind på fødestuen og hun vil få fat på en til at ligge en epi.
Epien bliver lagt kl ca 6 så vidt jeg husker og det hjæper ikke en hat fis efter min mening og da der er vagt skifte kl 7 og den nye JM kommer får hun os klar besked på at det er noget møg de har i deres sprøjter ;o)
Hun spørger så om hun må undersøge mig og jeg tænker jaja jeg er jo nok ikke kommet meget længere, men hun fortæller så at hun kan godt forstå det har gjort nas for jeg havde åbnet mig 7 cm på en time så jeg måtte så småt godt presse med,
jeg fik dog aldrig presse trang og skulle presse med på de alm. veer som gjorde pokker ondt men ud kom prinssesen kl 9 ca :o)
Hun blev testet for stress men det havde hun heldigvis ikke haft men havde dog slugt en del blod og de kunne trykke en halv liter blod ud af maven på efter fødlsen.

undskyld det blev så langt :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FB Lang og gammel :o)
Kommentér på:
FB Lang og gammel :o)

Annonce