{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.884 visninger | Oprettet:

Øv altså gået over tiden igen {{forumTopicSubject}}

Så er jeg igen gået over tiden, havde Termin d 12 april 2011
Men ingen tegn på baby vil melde sin ankomst Øv altså.
syndes at ventetiden er ved at være lang, Nu må baby godt snart komme ud og se dagens lys.. Er der andre lige som jeg som er gået over tiden ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv altså gået over tiden igen
  • #1   14. apr 2011 jeg er ikke gået over tid endnu, har termin på mandag, men vil indrømme at jeg synes ventetiden er alt for lang nu, glæder mig sådan til den lille kommer ud til os, og synes desværre at for hver dag der går bliver jeg mere og mere nervøs, ret træls. Hvis jeg går over tid, tror jeg mit humør daler, man kan bare ikke rigtig gøre noget selv for at de skal komme ud.. men det må gerne snart være...

    Hvor meget over tid gik du sidst? Min første søn meldte sin ankomst på terminen og kom tidligt næste morgen, så krydser fingre for at lillebror er lige så godt velopdraget =)

    Sender dig en masse vestøv.. =)



  • #2   14. apr 2011 Vi må håbe at du ikke går over tiden, syndes godtnok også at mit humør er dalet lidt nu, vil bare have baby ud nu smiler.
    Det værste ved at gå over tiden, er at man intet selv kan gøre for at sætte fut i veerne smiley har enda prøvet rådet fra min jordmoder med hindbær blade te og gå nogle lange turer men får kun plukveer af det.

    Jeg gik 17 dage over tiden med min søn, og endte i akut kejsersnit efter 7 timer med veer.

    Jeg Krydser finger for dig, at lillebror også kommer til tiden smiley
    Sender også dig masser af vestøv smiley


  • #3   14. apr 2011 Hold da op 17 dage, det troede jeg slet ikke man fik lov til smiley Men vil da lige sende en kæmpe ve-storm afsted til dig så smiley

  • #4   14. apr 2011 Ihh kan godt huske den trælse følelse når man går over tid smiley

  • #5   14. apr 2011 jeg gik 19 dage over tid med Anna, blev sat i gang og endte med akut kejsersnit efter ve-drop i 9 timer... håber bestemt det kommer til at gå lettere denne gang.

    Sender en masse ve-støv til dig smiley


  • #6   14. apr 2011 Hej Camille, Mor til smukke Lui

    Ja 17 dage var utrolig langtid at gå, frygter lidt at jeg igen denne gang skal gå så langtid, da de inde på fødeafdelingen ikke ligefrem virker intersseret i at sætte mig igang nu smiley Takker mange gange for Vestorm smiley


  • #7   14. apr 2011 Hej Kristina - mor til Naya smiley .

    Der er bare ikke noget værer end at gå over tiden, det er bare så surt især når man glæder sig så meget til at se sin baby


  • #8   14. apr 2011 Hej marie (15+) J

    Puha det var godtnok langtid du gik over 19 dage puha også 9 timer med veer smiley og jeg som syndes jeg gik langtid over tiden med mine 17 dage.
    Håber at du får en letter fødsel denne gang, og at du ikke skal gå over tiden igen..

    Jeg håber også at min fødsel vil gå lettere denne gang.

    Takker mange gange for Ve støv smiley
    Håber godtnok at baby vil melde sin ankomst snart


  • #9   17. apr 2011 Altså, jeg har lige læst at man kun må gå 10 dage over nu... så forhåbentlig er der ikke nogen af jer, der for lov at gå længere over tiden.
    Men forstår jer så godt, jeg er selv meget nervøs for at gå over tiden. Det vil være mega frustrerende.


  • #10   18. apr 2011 så skete det endelig, lørdag aften kl 22.00 kom jeg ind på føde afdelingen, jeg var i begyndende fødsel men blev sendt hjem og hvile til de rigtige veer begyndte. Kl 23.00 var jeg hjemme igen og gik i seng. Kl 00.00 begyndte de rigtige veer og jeg gik rundt til klokken var 4.30 hvor jeg var begyndt at bløde. Kom ind på føde afdelingen igen da klokken var 5.00 fødte kl 9.19 en dejlig pige på 50 cm og 3040 g dejlig lille pige

  • #11   18. apr 2011 Tillykke smiley

  • #12   18. apr 2011 så skete det endelig, lørdag aften kl 22.00 kom jeg ind på føde afdelingen, jeg var i begyndende fødsel men blev sendt hjem og hvile til de rigtige veer begyndte. Kl 23.00 var jeg hjemme igen og gik i seng. Kl 00.00 begyndte de rigtige veer og jeg gik rundt til klokken var 4.30 hvor jeg var begyndt at bløde. Kom ind på føde afdelingen igen da klokken var 5.00 fødte kl 9.19 en dejlig pige på 50 cm og 3040 g dejlig lille pige

  • #13   18. apr 2011 mange tak smiler

  • #14   18. apr 2011 stort tillykke med den lille pige =)

  • #15   18. apr 2011 Ej hvor dejligt, tillykke med prinsessen...

Kommentér på:
Øv altså gået over tiden igen

Annonce