{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.924 visninger | Oprettet:

Endelig kom Prinsessen <3 {{forumTopicSubject}}

Så der lige tid til lige & kunne skrive lidt mens prinsessen sover med farmand & storebror hygger med mormor smiley

Den 6/6 skrev jeg et indlæg om jeg havde veer hvor i var så søde & sende en masse ve-støv! & Tak skal i have piger! smiley

Jeg ankommer til Ouh kl 4, hvor jeg får den sødeste JM, de undersøger mig & jeg er 3cm åben, men de kan slet ikke se på mig jeg har veer fordi jeg holder humøret i top! & får arbejdet godt med dem der nu kommer smiley Vi får den besked af vi skal afsætte to timer på af gå en tur eller andet så vil de undersøge mig igen, for det ville blive en lang dag hvis de allerede nu sq indlægge mig! Vi tager derfor en taxi ind til byen & lige køber lidt til den lille pige & får lige af spise, mine veer kommer oftere & de bliver slemmere men ikke noget & råbe hurra for! Vi ankommer igen til sygehuset kl 16:45 hvor min søde Jm igen undersøger mig & jeg er nu 4cm åben! smiley de ville rigtig gerne indlægge mig fordi de mener fødslen vil gå rigtig stærkt, men vælger af tage hjem & slappe af smiley ca kl 18:30 bliver vi hentet på sygehuset vi tager hjem & ture i bilen er ulidlig!! vi når og komme hjem for lige af hente auto stol til lille pigen, hvor jeg lige går på Wc, da jeg tørre mig ser jeg bare det står ud med blod! det er overalt, panikker & råber efter min mor, hvortil hun kommer ud & kigger og siger " Nu køre vi " på ingen tid får farmand ringet på sygehuset & siger vi er der om 20min & de skal være klar - ankommer igen på sygehuset omkring kl 20:00 & de undersøger mig Jeg er nu 8cm åben & bløder meget.
Jeg får de her smarte mormor nettrusser på! smiley smidt i noget af deres kluns & bliver anbragt på en stue smiley De tilkalder en anden JM da der er ved af være vagtskifte, der går lige præcis 3kvarter så kommer der en super sød JM & en så dejlig JM studerende vi snakker & pjatter imellen mine veer & bare hygger smiley
Jeg skal virkelig tisse så det får jeg lov til, efter jeg har været på wc, undersøger de mig igen JEG ER NU 10CM ÅBEN! smiley JUBI! Men de ville ikke tage mit vand, for det stod simpelthen så langt nede de ville se om det ikke kunne gå selv, der går godt en halv time. Hvortil jeg igen skal tisse ( tror jeg ) Men må ikke komme derud for så ville jeg føde der, kommer op & stå lidt & så skal jeg bare presse! Min søde JM studerende står & hjælper ved min side med min vejrtrækning & det hjælper rigtig meget, Jeg kommer ned & ligge igen & de tager vandet da jeg er begyndt & presse med, de tager vandet & jeg får for alvor lov til af presse!! smiley 4 Pres veer & jeg får den sødeste lille pige op på maven !!!! smiley SÅ STOLT! smiley

Kl 21:43 bliver min prinsesse født! 50cm & 2525g.
Med til fødslen var min rigtig dejlig kæreste & min mor! smiley
Jeg fik intet bedøvelse eller lign. & fik kun 4sting for overfladiske riser så det ikke skulle bløde smiley
Vi kom hjem igår halv 3 & vi nyder alle der er kommet en lille ny! smiley Men storebror er nu en smugle Jaloux! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endelig kom Prinsessen <3
Kommentér på:
Endelig kom Prinsessen <3

Annonce