{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.250 visninger | Oprettet:

bange for at føde {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen¨

Er der andre der er blevet bange for at føde??

Jeg selv er blevet meget bange for at føde..

Jeg selv syntes at jeg havde en dårlig oplevelse sidste gang..

Lå to en halv time med presse veer og hun ville ikke komme ned i bækkenet og hun blev taget med sugekop oh hendes hjerte rytme faldt og der var snakket om akut kejsersnit

Kort fortalt.

knus kathe 33+0

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bange for at føde
  • #1   24. jun 2011 puhaee en oplevelse du har haft så kan jeg godt forstå dig.....men jeg elsker jo at føde nok fordi mine fødsler har været nemme men håber du får en nem fødsel denne gang

• #3   24. jun 2011 Har selv haft en meget grim fødsel. Derfor er jeg blevet rådet til at hvis jeg skulle blive gravid igen så skal jeg snakke med min Jm om det, så denne ved det. Måske enda snakke om et planlagt KS.

Så snak med dim JM om din frygt. Det er jo ikke godt for dig, og gå og være bange.

• #5   24. jun 2011 tak for alle jeres svar.. skal scannes igen her om små fjorten dage der havde jeg tænkt på at snakke med dem om det.. for det fylder vildt meget for mig.. har selv overvejet om høre om hvad muligeheden er for er pks er..

• #6   24. jun 2011 bare husk at kejsersnit også kan være en uheldig oplevelse. mit gik galt sidste gang, hvilket resulterede i at 14 dage efter jeg kom hjem blev vi indlagt en uge, hvor jeg skulle åbnes igen og ligge med såret åbent i 4 dage før de lukkede det igen. jeg har også hul i min bugvæg fordi det ikke er groet ordentligt sammen og her efter knap 6 mdr døjer jeg stadig med smerter.

siger ikke kejsersnit ikke er den rigtige løsning (gik jo også ganske fint for mig første gang) siger bare man skal tænke sig om og opveje fordele og ulemper ved begge - kejsersnit er ikke altid den nemme løsning smiley

• #7   24. jun 2011 tak vil osse snakke med dem om både fordele og ulæmper

• #8   24. jun 2011 det var heller ikke ment som total skræmmebillede af kejsersnit, for kan sagtens forstå du er bange efter din oplevelse, men gik bare selv og var super glad for jeg ikke kunne føde selv og derved kunne få den nemme løsning hehe blev godt nok snydt anden gang bigtime:s

men håber din fødsel går godt denne gang uanset om det blir alm eller kejser smiley

• #9   24. jun 2011 jeg lå i 38 timer så jeg er oz vildt bange for at føde hvis jeg skulle blive gravid igen

• #10   25. jun 2011 Jeg tænker at du måske ville have glæde af fødselsforberedelse? Jeg har af en veninde fået en CD som skal hjælpe mig til selv-hypnose. Har endnu ikke lyttet til den, men hun havde meget glæde af den under sine 3 fødsler.

Evt tænker jeg om du ikke med din jordnoder kunne lave en skriftlig aftale, så de på forhånd ved hvor dine grænser går. Jeg mener ingen er tjent med en skræmt mor under fødslen, det kan vel stresse og forsinke fødslen.

• #11   25. jun 2011 vil helt sikkert is sige pks ikke er vejen frem.. Men havde så os selv en skrækkelig oplevelse sidst jeg fik ks... Var ved at stå af, og efterlade min kæreste som alene far smiley

Ved du med sikkerhed kan blive lovet at få ks hvis du under fødselsforløbet pludseligt heller vil det, når du har sådan en oplevelse i bagagen...

• #13   25. jun 2011 altså nu har jeg ikk født naturligt - men med PKS.. Og jeg vil heller end gerne føde igen med KS fordi det var den mest fantastiske følelse og oplevelse !!
    Dog smerten af at komme op af sengen efter operationen slem - men altså det bliver bedre for hver gang man kommer ud af sengen og man er smertedækket smiley

Men altså jeg havde så en fantastisk oplevelse med KS !!!

• #14   25. jun 2011 der er altid fordele og ulemper - der er jo altid skrækhistorier og gode historier..

min veninde havde en grim oplevelse og jeg havde det billede i hovedet da jeg tænkte mit KS.. Men altså jeg fik en god snak med en sygeplejerske og jeg fik en fantastisk oplevelse !!

• #15   25. jun 2011 Mit første ks gik også SÅ godt.... Så har også en god oplevelse med det, men min anden oplevelse, fra da jeg fik Nicki, overskygger den gode oplevelse... så personligt tør jeg IKKE få endnu et ks.. smiley

• #18   27. jun 2011 Camilla - Jep, det kan du sandeligt tro du må... Men sender dig en pb med det.... for ikke at skræmme andre der står over for et pks...

Kommentér på:
bange for at føde

Annonce